Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik kan dan niet eens ff lekker geeuwen want dat doet echt heel veel zeer! Kauwen is smorgens ook lastig. In de loop van de dag, ebt het gelukkig wel weer weg. Castilja schreef:xmarritw schreef:Een aantal apps op mijn telefoon crashen constant en de oplossing (webview updaten) werkt niet. Ik kan webview niet updaten en nu kan ik meerdere apps niet meer gebruiken.![]()
![]()
Je bent al de derde (!) persoon die ik dit vandaag zie/hoor zeggen en ik heb ook dat probleem. Lijkt me geen toeval eigenlijk?
Edit: Ah, het is ook geen toeval! Ik ga kijken of webview het bij mij wel doet, stond al op het punt een nieuwe telefoon aan te schaffen damn
xPabloBokt schreef:Ik wil graag overstappen op Peewee en we hebben al een kattenbak waar het rooster in past, maar ik kan die roosters nergens los vinden? Moet meteen een compleet pakket kopen..
black_kelpie schreef:xPabloBokt schreef:Ik wil graag overstappen op Peewee en we hebben al een kattenbak waar het rooster in past, maar ik kan die roosters nergens los vinden? Moet meteen een compleet pakket kopen..
https://dtails.nl/kattenbak-onderdelen
Mkango schreef:chanicha schreef:Klopt... Maar soms vliegt vooral de eenzaamheid me gewoon naar de keel.Mkango ik ook hoor maar er zit niets anders op!
Ik moet er niet teveel over nadenken anders verpest het mijn dag!
Foaly
Deze is ook leuk:
[ Afbeelding ]
MyWishMax schreef:Nou marcella dat is nog onduidelijk. Mijn vader heeft ook chronische longproblemen, die 2 jaar geleden bijna zijn leven gekost hebben maar het is niet duidelijk of hij überhaupt risicogroep is. Tot nu toe lijkt het erop dat dat niet zo is, omdat hij geen overgewicht heeft. Voelt heel oneerlijk want daar werkt hij keihard voor
Carol_Beer schreef:Dat het alarm van de kruidvat al voor de zoveelste keer afgaat wanneer ik naar buiten loop, kunnen ze die dingen niet gewoon een keertje fixen![]()
Gebeurd bij de Mediamarkt hier ook vaak genoeg, wat een schijt

Soms kan er in nieuwe spullen/kleding een etiketje zitten nog. Carol_Beer schreef:Dat het alarm van de kruidvat al voor de zoveelste keer afgaat wanneer ik naar buiten loop, kunnen ze die dingen niet gewoon een keertje fixen![]()
Gebeurd bij de Mediamarkt hier ook vaak genoeg, wat een schijt