MoniqueT schreef:Ik snap jou ook heel goed Purny, zolang er geen mensen in jouw bedrijf op kantoor werken, kan jij ze ook niet ondersteunen en zit je alleen thuis. De behoefte om mensen te zien en contacten te hebben is heel normaal en zeker ook om een doel te hebben om de deur uit te gaan.
Is er niets mogelijk in de zin van vrijwilligerswerk voorlopig? Iets wat je iets om handen geeft? Een cursus online, een hobby? Niets doen kan echt zo naar zijn.
Ik heb net voor het eerst boodschappen gedaan, in ons kleine dorpswinkeltje waar drie mensen tegelijk binnen mogen. Ik heb er op een gegeven moment 8 gelijk geteld, je vleeswaren worden er nog voor je gesneden, net als het vlees en er is ongeveer een paadje van een meter. Omaatje voor me is een kwartier boodschappen aan het verzamelen geweest en ik heb wel 10 keer een andere plek gekozen om afstand te houden, maar steeds stond ze weer naast of voor me. Hopeloos. Bloedheet in dat hok, met mondmasker, want verplicht. Ben er echt 20 minuten binnen geweest voor 8 producten. Gelukkig was ik bij de bakker ernaast de enige.
Ik weet echt werkelijk ook niet wat ik kan doen. Heb geen idee welke cursus ik kan doen en wil zo min mogelijk met andere mensen in contact komen omdat ik 1 keer per week naar mijn ouders ga. Ik ben daarin ook wel een beetje een hypochonder, vind vreemde mensen niet pluis met het oog op onbewuste besmettingen...
Ik heb 1 cursus via mijn werk kunnen doen en dat was Nederlandse taal. De rest is een beetje te hoog niveau voor mij