Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KleinBoefje schreef:En als leerling is dit niet minder. Ik weet niet hoe het bij jullie op school geregeld is met de SE's? Bij ons beginnen ze donderdag, iets wat toch wel veel twijfel met zich mee brengt. Er zijn leerlingen die wel gewoon de toetsen willen maken, maar er zijn ook genoeg die zich daarbij zorgen maken over de veiligheid.
Sure_lee schreef:Ik snap wel dat hier verdiepingsvragen komen.
Maar is het teveel moeite om de persconferentie terug te luisteren of even op nieuws sites te kijken?
Sure_lee schreef:Ik snap wel dat hier verdiepingsvragen komen.
Maar is het teveel moeite om de persconferentie terug te luisteren of even op nieuws sites te kijken?
Knabbel1070 schreef:Britta31 schreef:Blijven de scholen nu ook tot 1 juni dicht?
Nee. De scholen hebben een eigen regeling en dit word bekeken op 6 april (lekker op tijd)
Knabbel1070 schreef:Britta31 schreef:Blijven de scholen nu ook tot 1 juni dicht?
Nee. De scholen hebben een eigen regeling en dit word bekeken op 6 april (lekker op tijd)
mvdende schreef:Ik schrik wel dat ipv 6 april en daarna misschien versoepeling het nu ineens 1 juni is.
Heel de lente naar de klote!
Campings moeten nu ook dicht blijven dus morgen gelijk de camping bellen want ik zou voor eind april moeten annuleren anders ben ik veel geld kwijt. Dus maar even navragen wat hun beleid gaat worden.
Verder draait mijn leven ietwat normaal door. Werk heb ik niet en op 6 weken in januari en februari na, werkte ik vorig jaar ook niet, alleen webshop vanuit huis. Het "thuiswerken" is dus voor mij al best gewoon.
Woon alleen dus geen last van het samenscholingsverbod, ook niet als mijn ouders hier zijn, want dan zijn we met 3 (of 4 als mn zusje er ook bij is) en het verbod geld niet voor "huisgenoten" en dat zijn ze wel als ze hierheen komen.
Verder ga ik gewoon met Skip naar de polder/ het bos/ naar het losloopgebied. Alleen het leuke losloopgebied in Essen gaat nu even niet.
Vraag me wel af hoe winkels zoals bijvoorbeeld de Action gaan reageren, afgelopen weekend hadden ze het beleid dat er 100 winkelmandjes/ winkelwagentjes stonden en op=op en buiten de winkel wachten. Nu dus benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
En waarschijnlijk gaan we nu in mei de wc beneden verbouwen, dat was dit jaar niet helemaal de bedoeling maar mn ouders hun vakantie is gecanceld..... Dus die hebben 2 weken "over"
Nayomie schreef:Ik verbaas me echt over reacties op Facebook. Ben bijna geneigd een Facebook stop te houden. Wordt nu rondgebazuind dat kinderen op straat moeten komen ondanks kwetsbare familieleden omdat kinderen minder vatbaar zijn en dus minder verspreiden. Sinds wanneer is de hoeveelheid besmettingen die je doet afhankelijk van hoe ziek je wordt? Of leef ik echt onder een steen?
mvdende schreef:Woon alleen dus geen last van het samenscholingsverbod, ook niet als mijn ouders hier zijn, want dan zijn we met 3 (of 4 als mn zusje er ook bij is) en het verbod geld niet voor "huisgenoten" en dat zijn ze wel als ze hierheen komen.
mvdende schreef:Ik schrik wel dat ipv 6 april en daarna misschien versoepeling het nu ineens 1 juni is.
Heel de lente naar de klote!
Woon alleen dus geen last van het samenscholingsverbod, ook niet als mijn ouders hier zijn, want dan zijn we met 3 (of 4 als mn zusje er ook bij is) en het verbod geld niet voor "huisgenoten" en dat zijn ze wel als ze hierheen komen.