Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Ik merk vaak als ik de snelweg op moet, vooral de A10 als ik aangeef dat ik naar links wil de weg op
dat ze vaak je de kans niet geven want dan moeten ze zelf eerst naar voren en dan geven ze je de ruimte.
Of ze gaan precies in je dode hoek rijden en dan moet je harder dan 100 gaan rijden om hun voorbij te kunnen..
Heb ook vaak last van mensen die rechts in willen halen terwijl ze weten dat ze fout zitten.
Nayomie schreef:Siggislief schreef:Ik merk vaak als ik de snelweg op moet, vooral de A10 als ik aangeef dat ik naar links wil de weg op
dat ze vaak je de kans niet geven want dan moeten ze zelf eerst naar voren en dan geven ze je de ruimte.
Of ze gaan precies in je dode hoek rijden en dan moet je harder dan 100 gaan rijden om hun voorbij te kunnen..
Heb ook vaak last van mensen die rechts in willen halen terwijl ze weten dat ze fout zitten.
Ik begreep van een agent dat je mag invoegen met 130 op de snelweg, omdat het bord met de snelheidsbeperking pas na de oprit staat. Dat geeft je genoeg speling om te anticiperen. Dus in dit geval zou ik gas geven zodat je er voor kunt.
Saranghea schreef:Mittelspur-schleicher.... echt serieus dan wordt het 3-baans en dan blijven mensen stug midden rijden met 120/130 en meer dan genoeg plek rechts. Heb er dan ook geen moeite mee om even overdreven naar rechts te gaan en dan weer naar links om in te halen
Cowboy55 schreef:Saranghea schreef:Mittelspur-schleicher.... echt serieus dan wordt het 3-baans en dan blijven mensen stug midden rijden met 120/130 en meer dan genoeg plek rechts. Heb er dan ook geen moeite mee om even overdreven naar rechts te gaan en dan weer naar links om in te halen
Idem.....heb het de politie ook wel zien doen: naast zo'n Schleicher rijden en de bijrijder die met zijn arm uit het raampje het hele spul naar de linkerbaan dirigeert.
Roodvos schreef:Cowboy55 schreef:
Idem.....heb het de politie ook wel zien doen: naast zo'n Schleicher rijden en de bijrijder die met zijn arm uit het raampje het hele spul naar de linkerbaan dirigeert.
Ik kom er hierdoor achter dat Saranghea het niet over een traject in Duitsland heeft![]()
https://www.bussgeldkatalog.org/mittelspurschleicher/
JPitty schreef:Die middenbaanplakkers op de snelweg... Inderdaad ook behoorlijk irritant... Gewoon naar rechts zodra het kan, dank u.