Ik antwoord binnen 20 minuten dat het geen probleem is om het op te sturen.
Gelezen en radiostilte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Tamara miss een tip voor de volgende keer, je kunt bij dhl nu ook aangeven dat je geen printer hebt en label printen hoeft dus niet meer.
Je krijgt een qr code en die scannen ze dan inde winkel dan krijg je een sticker waar idd verder geen adres op staat.
Hoop dat je pakje gauw terecht is
Tamara schreef:Nu zelf ook pakketje kwijt. Verkoopster had het op mijn verzoek met DHL gedaan, was voor haar eerste keer. Kon thuis geen label maken, in de winkel printten ze een label zonder adres maar volgens de winkel was het goed zo. En nu blijft het pakketje hangen in het depotZe zit er wel achteraan, wel fijn, maar zal wel even duren voor het boven water is, als dat al gebeurt. Natuurlijk lastig zoeken zonder adres.
Colien schreef:Ik heb ook een mooie.
Leuke tafel gezien op marktplaats. Gemaild met wat vragen, geen reactie, nogmaals gemaild met dezelfde vragen, geen reactie. Toen maar een bod gedaan (ruim 85% van de vraagprijs dus lijkt mij een reëel bod) nog geen reactie. Nu met mijn vriend zijn account gemaild met vragen, ook geen reactie.
Advertentie is ondertussen al een keer verlengd dus er is wel activiteit op het account.
(Verder nog geen tafel gezien die naar onze wens is dus vandaar dat ik toch bij deze blijf hangen)
Lieszje schreef:Ik heb twee pallets op marktplaats staan. Met de tekst: Gratis af te halen twee stevige pallets.
Toevallig staat er een keukentrap tegen de zijkant van de pallet aan.
Of iemand het trapje mag komen ophalen.
Heb terug gestuurd dat een trapje natuurlijk hetzelfde is als een pallet.
JorineV schreef:Heeft marktplaats niet in al zijn digitale slimheid ergens het woord trap of ladder in jouw advertentie gesmokkeld Lieszje - omdat het op de foto stond?