Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Dat geldt voor de postbezorgers op hun fietsje..
Als het voor die mensen al niet meer terecht is om extra pauze te houden met deze temperaturen wordt het denk ik tijd om jezelf even op je hoofd te krabben.
Als postbezorger ben ik heel blij dat ik dit jaar de gehele zomer thuis zit net bevallingsverlof en pas in september weer hoef te beginnen.
Vorig jaar ergens halverwege de route gestopt wegens oververhitting, toen was het ook zo warm. Dat is echt niet grappig.
Froukje schreef:Dat geldt voor de postbezorgers op hun fietsje..
Als het voor die mensen al niet meer terecht is om extra pauze te houden met deze temperaturen wordt het denk ik tijd om jezelf even op je hoofd te krabben.
Als postbezorger ben ik heel blij dat ik dit jaar de gehele zomer thuis zit net bevallingsverlof en pas in september weer hoef te beginnen.
Vorig jaar ergens halverwege de route gestopt wegens oververhitting, toen was het ook zo warm. Dat is echt niet grappig.
Froukje schreef:Maar het is toch niet de schuld van PostNL dat Too good To go zijn pakketen niet verstuurd.
Moska schreef:Hier geen frustratie, maar gewoon pure verbazing! Gisterenavond rond 22 uur heb ik nieuwe tuinlampen besteld en ze zijn net bezorgd. Dat is toch fabeltastisch snel?!