Al vind ik het je door de duizenden pagina's droge materie worstelen ook wel een kunst hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Dus je moet je hele (financiële) situatie in drievoud inleveren... ja, dikke doei
Tiggs schreef:rien10 schreef:Bij ons werd er gezegd: als je niks kan, ga dan maar rechten studeren.
Klopt, ik begon destijds met 1000 eerstejaars en daarvan ging de helft door naar het tweede jaar. Toch wat moeilijker dan men denkt...
Ik vond het niet zo moeilijk btw, gewoon logisch nadenken en verbanden leggen.
Magrathea schreef:Oja die ken ik ookman man man klagen over gratis spullen, hoe kansloos wil je zijn. En dan nog wel met naam en toenaam op Facebook.
Tiggs schreef:rien10 schreef:Bij ons werd er gezegd: als je niks kan, ga dan maar rechten studeren.
Klopt, ik begon destijds met 1000 eerstejaars en daarvan ging de helft door naar het tweede jaar. Toch wat moeilijker dan men denkt...
Ik vond het niet zo moeilijk btw, gewoon logisch nadenken en verbanden leggen.
Tiggs schreef:Dat kan ook... Jij hebt ook Grieks en Latijn gestudeerd toch? Dat vind ik dan weer een stuk moeilijker...
dees_daan schreef:MWM ik zie het ook niet als een afdankertje maar als iets leuks om door te geven.
Als je het leuk vind wil ik m volgend jaar wel echt naar jou opsturen.
rien10 schreef:Bij ons werd er gezegd: als je niks kan, ga dan maar rechten studeren.
mysa schreef:rien10 schreef:Bij ons werd er gezegd: als je niks kan, ga dan maar rechten studeren.
Sterker nog: mijn vader wilde dolgraag rechten doen. Mocht niet van zijn ouders. Rechten was voor niet zo snuggere rijkeluiszoontjes.... Dus ging hij economie doen. Met als gevolg dat hij er na zijn kandidaats de brui aan gaf.