Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:@adiaa superleuk jurkje! Ik vind de vorm ook heel flaterend voor je!
@esther die streepjes omhoog zijn echt een hele mooie keuze, doen je net wat langer lijken! Leuke outfit!
@robijntjah heel leuk zo dat denim met wit, staat lekker winters.
@noeps Heeel leuk zo die outfit, chique maar toch casual!Zou je ook wel van day to night kunnen dragen.
Vandaag:
[ [url=m/igLHop.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annet_Dottie schreef:Hoi!
Ik kom even binnen vallen, ik kwam het topic tegen en dacht misschien kan ik hier wel mijn vraag stellen.
Ik heb eigenlijk wat nieuwe winterkleding nodig, warme truien enz. Heb niet echt het budget voor duur of merk kleding en de stad in gaan lukt me lichamelijk nu en voorlopig niet.
Online shoppen is voor mij echt lang geleden en als ik begin met Google haak ik snel weer af omdat er zo veel sites zijn
Dus kunnen jullie mij iets aanraden kwa webshop? Niet te duur is de grootste eis gezien ik nu geen werk heb..
Yenni schreef:Annet_Dottie schreef:Hoi!
Ik kom even binnen vallen, ik kwam het topic tegen en dacht misschien kan ik hier wel mijn vraag stellen.
Ik heb eigenlijk wat nieuwe winterkleding nodig, warme truien enz. Heb niet echt het budget voor duur of merk kleding en de stad in gaan lukt me lichamelijk nu en voorlopig niet.
Online shoppen is voor mij echt lang geleden en als ik begin met Google haak ik snel weer af omdat er zo veel sites zijn
Dus kunnen jullie mij iets aanraden kwa webshop? Niet te duur is de grootste eis gezien ik nu geen werk heb..
Ik heb een tijdje terug bij de hema 3 warme echt leuke truien gekocht voor 50 euro. Normaal kost een trui al snel een euro of 40.. Dus daar zou je eens kunnen kijken
PlukenKrul schreef:Dat staat toevallig net vandaag op nu.nl:Citaat:Uit de Gezondheidsmonitor van het CBS blijkt daarnaast dat in Limburg de kortste mensen wonen en in Friesland en Groningen de langste. De Friezen en Groningers zijn gemiddeld 3 centimeter langer dan mannen en vrouwen uit Brabant en Limburg.
Bron: https://www.nu.nl/binnenland/6013654/ne ... orden.html
_Friemel schreef:Ik lees later even bij, voor het eerst weer eens een strakker jurkje aan en Jezus wat voelt dat toch goed zo -35Ik kijk eindelijk weer graag in de spiegel
[ [url=m/qiSfnZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit jurkje is 5(!!) jaar oud en heeft nog nooit zo mooi gezeten
_Friemel schreef:Sans kan prima zo! Heb soms hetzelfde issue maar dan denk ik met panty kan t prima! Blijft moeilijk tho
Met je mooie lange benen
Hier korte beentjes en een nieuw jurkje:
[ [url=m/NrlM3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
T zijn luipaardjes:
[ [url=m/PhVcbD.jpg]Afbeelding[/url] ]