Als ik een stretcher zou hebben lag ik buiten denk

Moet er weer vroeg uit om de nijnen naar binnen te sjouwen en de hond te doen pffffff

Eerst volgende regenbui zit in buiten in een stoel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Saleisha schreef:Dat zelfs de kleine teckel die normaal zo kan genieten van de zon/warmte/etc er nu ongelukkig bij zit. Wat een schijthitte zeg.
En ja, we treffen alle maatregelen om het voor de hondjes beter te maken.
Teckels zijn zoooo eigenwijs...
Die van ons begon ook in de zon vanochtend. Is geëindigd op de koude plavuizen.
Niet letterlijk geëindigd trouwens
Benthhh schreef:Dat ik een nieuw dagboek () moet uitkiezen en dat ik nu tegen iets anders aan loop wat me ook wel heel leuk lijkt qua dagboek..
Nu twijfel ik en kan ik niet kiezen, haha
Cowboy55 schreef:Dat er elders op Bokt iemand (weer eens) vragen stelt van arbeidsrechtelijke aard en dat er vervolgens adviezen gegeven worden waar je tanden van gaan klapperen.
Als je ergens de ballen verstand van hebt hou dan gewoon je harses en roep geen dingen waar iemand anders het slachtoffer van kan worden als ze zo stom zijn om je baggeradviezen daadwerkelijk over te nemen!
Lestrange01 schreef:Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag
"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"
Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!