Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 01:21

Dat ik net allerlei cavia hokken heb verschoond en bekaf ben, maar natuurlijk te warm voor slapen.
Als ik een stretcher zou hebben lag ik buiten denk :')
Moet er weer vroeg uit om de nijnen naar binnen te sjouwen en de hond te doen pffffff 8)7
Eerst volgende regenbui zit in buiten in een stoel

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 01:42

Dat ik vanmiddag aankwam op mijn werk en mijn collega's mij vragend aankeken of ik niet was afgebeld, omdat het zo rustig was. Ik was namelijk de enige die later begon, dan is het gebruikelijk om diegene af te bellen wanneer het rustig is. Maar nee, iemand anders ging vroeg weg. Heb de hele dag uit mn neus kunnen eten, omdat het zo rustig was

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 02:21

Dat ik niet kan slapen en mijn wekker om 06:00 gaat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 02:52

Kan. niet. slapen. ***gesnurk.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 04:03

Niet kunnen slapen, zweet me kapot, was op den duur super benauwd en paniekaanvallen komen dit alles aansterken.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 05:58

Hier ook maar +- 60 minuutjes geslapen uiteindelijk |(
En ik moet wel even naar mijn werk, omdat ik de enige ben die weet wat er ‘s ochtends moet gebeuren en hoe dat moet.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 06:09

Ik heb serieuze slaap nodig, ik breek op van deze nachten ( net als ieder ander in Nederland)

GA maar weer de honden uitlaten ik hoor dat ze liggen te wachten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 07:38

Pfff om half 1 sliep ik nog niet en die stomme muggen die ergens in mijn kamer vlogen met hun gezoem en die nergens te zien waren. Toen uit wanhoop het raam open gegooid en thank god is het best stil geweest vannacht en heb ik door het lichte briesje iets kunnen slapen :) Zelfs nog heel raar gedroomd.

En uiteindelijk wakker geworden door een auto met aanhanger en stenen die langs mijn raam denderde. En toen om kwart voor 7 riep pupsel en ben ik er maar uit gegaan.
Alle honden uitgelaten en nu klaar maken voot werk. Heb wel paracetamol nodig...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 07:42

Slechte nacht gehad en straks erger ik mij aan de hitte. En Peuters zijn ook zo lekker hangerig met dit weer. -O-.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:05

Afbeelding

Aan de komende gevoelstemperatuur van vandaag....

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:49

Het is momenteel buiten lekkerder dan op mn kantoor -O-

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:58

Benthhh schreef:
Saleisha schreef:
Dat zelfs de kleine teckel die normaal zo kan genieten van de zon/warmte/etc er nu ongelukkig bij zit. Wat een schijthitte zeg.

En ja, we treffen alle maatregelen om het voor de hondjes beter te maken.

Teckels zijn zoooo eigenwijs...
Die van ons begon ook in de zon vanochtend. Is geëindigd op de koude plavuizen.

Niet letterlijk geëindigd trouwens :')

Haha yup! <3

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 09:01

Ik moet naar de sportschool, maar heb nu al koppijn. Misschien maar even alleen krachttraining doen en de cardio maar laten voor wat het is...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 09:19

Dat m'n vriend per ongeluk een volle vuilniszak vergeten is weg te gooien een paar dagen terug. Nu kruipt de zak zelf weg en moet ik me schuldig gaan maken aan massa vernietiging (maden) ... ^)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:09

Dat ik een nieuw dagboek ( :o ) moet uitkiezen en dat ik nu tegen iets anders aan loop wat me ook wel heel leuk lijkt qua dagboek..
Nu twijfel ik en kan ik niet kiezen, haha :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:13

Benthhh schreef:
Dat ik een nieuw dagboek ( :o ) moet uitkiezen en dat ik nu tegen iets anders aan loop wat me ook wel heel leuk lijkt qua dagboek..
Nu twijfel ik en kan ik niet kiezen, haha :')

Ogen dicht en random kiezen

Dat alles na de operatie mij iets te makkelijk af gaat en ik soms denk dat er niks is gebeurd -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:37

Eerst kon ik niet slapen vanwege nog dingen die door mn hoofd spookten, toen ging de wekker om 4.15, toen werd ik wakker om 7.15 door zo'n poedersuiker kramp in mn kuit, ben ik nog in slap gevallen en werd ik om 9.15 wakker door harde muziek buiten. Echt fijn geslapen zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:46

Dat ik zonet mijn ontslag heb getekend. Ipv een immense opluchting te voelen ben ik juist heel erg verdrietig en overstuur. 6 jaar mijn werk met veel plezier gedaan en dan moet het op zo een rotmanier eindigen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:47

Dat er elders op Bokt iemand (weer eens) vragen stelt van arbeidsrechtelijke aard en dat er vervolgens adviezen gegeven worden waar je tanden van gaan klapperen.

Als je ergens de ballen verstand van hebt hou dan gewoon je harses en roep geen dingen waar iemand anders het slachtoffer van kan worden als ze zo stom zijn om je baggeradviezen daadwerkelijk over te nemen! -:(-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:51

Weet je hoe klote dit weer is als je ziek bent?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:58

Van die stellen die elkaars posts en stories delen op Instagram. :r

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:08

Cowboy55 schreef:
Dat er elders op Bokt iemand (weer eens) vragen stelt van arbeidsrechtelijke aard en dat er vervolgens adviezen gegeven worden waar je tanden van gaan klapperen.

Als je ergens de ballen verstand van hebt hou dan gewoon je harses en roep geen dingen waar iemand anders het slachtoffer van kan worden als ze zo stom zijn om je baggeradviezen daadwerkelijk over te nemen! -:(-

Het erge is nog, die mensen denken oprecht dat ze het juist hebben en er verstand van hebben.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:17

Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag

"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"

Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:20

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag

"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"

Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!

Terug sturen dat ze het werk dan lekker zelf moeten doen en uit moeten vinden wie het echt verkeerd heeft gedaan. en zich lekker druk moeten maken om of ze wel genoeg drinken met deze hitte aju.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:23

Eens met Lau! Je wordt soms echt als grofvuil behandeld door die teamleiders van supermarkten, heb ook een keer een boos belletje gehad over dat 'ze door mij karren met eten weg kon gooien omdat het niet koud was gezet'. Taak was helemaal niet aan mij gegeven maar aan iemand anders ~~}> Heb daar wel geleerd gewoon m'n mond open te trekken.