Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:20

Thomas de trein is hier ook een favoriet damen met paw patrol, rusty, blaze,maya de bij behoren ook tot zijn favorieten.

Tamara: Kleren, buiten de 2 truien, van [naam] komen van c&a.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:22

verootjoo schreef:
Bumba is ie gelukkig uit. Wat een ellende.
Bumbabalooeee, het circus komt eraan! :')

Leuke shirts!!
Vind ze ook leuk, jammer dat ze echt wit zijn, dat staat m niet.

Voor Caro: staat een gele ezel te koop op de FB groep, maat 104/110 maar er staat bij dat ie klein valt als een 98/104. Ms kun je daar wat mee? Onderboord omvouwen ofzo?

Dat is wel heel groot. Hij zit nu in 80/86 bovenkleding. De kikker heb ik in 98 maar wil de ezel het liefst in 92.

Hier is een Bumba en Teletubbies verbod en alle series waar ze zo praten. Hier is het juf roos, plop, baby tv en Telekids. Hij praat sws nog niet dus dat rare gemurmel is verboden

tita

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:32

Hier is het elssssaaaaaa, annnaaaaaa .... Nijntje,
Efteling

Ze kijkt het liefst naar frozen,

Tamara
Te groot is niet erg toch, die zwarte kan je zoontje nog in en daarna schuif je um door naar de volgende.
Ik weet niet wat je betaald hebt voor CarlijnQ maar die kun je wel leuk verkopen.

En dames :D ik snap niet dat jullie sommige dingen niet kunnen vinden van CarlijnQ want ik bestel altijd gewoon bij haar zelf en altijd goed op voorraad.

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:35

Goede tip Tita!

Hoe vallen de shirts van Carlijnq dit seizoen? Heb het vest met de busjes en die valt groot. Maar is dit met de shirts ook zo?

Zie nu dat het shirt in de busjes al niet meer in maat 86-92 te verkrijgen is, op de officiële site.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:43

Tita m’n oudste krijgt idd de lovebirds morgen aan :j En de knight komt ook wel goed. Vind het alleen weer zo bizar zulke grote verschillen. Little Celebs ga ik morgen even passen maar daar gaat ie 2x in denk ik en tegen de tijd dat de breedte beetje acceptabel is, is het een naveltruitje. Dus die kan beter terug. Of gaat dat tweedehands ook nog?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 21:45

Carlijn valt heel wisselend hè.. zo zonde.

Hier een groot Connie fan. Over een kleuter die de meest dagelijkse dingen doet. Eerder was Bumba, juf Roos en Teletubbies een hit, maar heb dat redelijk uit weten te bannen.
Verder is Tip de muis, kleine prinses, Nijntje, Rintje en buurman en Buurman wel een succes.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:46

Mooie geslaagd dromertje! Dat paw patrol shirt is me wel wat te maar goed, als je koter er zo blij van wordt is dat soms ook wat waard.

Nymeria: super leuke shirts! Al vaak gezien en al vaak op mijn handen gezeten...

Tamara, rot van die maten. Het spul dat ik heb van LC is juist heel smal en lang. Wel leuke items!

Hier vandaag bij kidsdep nog een leuke broek van Bobo besteld en een blouse van amehoela. Ben benieuwd!

Hier qua programma’s alles nog aardig binnen de perken. Als ik er ben is het Nijntje, kikker of winnie the pooh. Al die andere programma’s probeer ik nog een beetje buiten de deur te houden voor zolang als ik er nog enige invloed op heb.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:47

Havermout, ik heb gisteren twee linkjes geplaatst van websites die hem nog hadden, misschien kun je daar nog even kijken?

Juf Roos is hier ook wel even in geweest, net als Bing en Bob de Bouwer, maar die laatste twee hebben alweer even afgedaan. Zandkasteel kan heel soms nog zn aandacht trekken, maar voorlopig is Sam toch echt aan de winnende hand.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:54

Ik bestel ook bij Carlijnq zelf, tita, maar het shirt met de busjes was daar toch echt uitverkocht.

Mini kijkt hier gelukkig amper tv, de Bumba kent ie alleen van een knuffel eigenlijk. En hij heeft wat boekjes er van. Maar hij kletst al maaanden m'n oren van 't hoofd, dus over 't feit dat ze raar praten maak ik me niet zo druk. :')
Laatst bijgewerkt door Nymeria op 12-03-19 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:55

Havermout

Je hebt gelijk bij CarlijnQ is ie uitverkocht maar zij vult meestal aan.
Overigens heb ik um al gevonden hoor 86/92

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:55

In inmiddels ook gelukkig :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:56

Zijn bij juf roos in het theater geweest maar hij vond het niet zo boeiend. De Gruffalo vond hij wel tof.
Ik zet regelmatig gewoon een Disney film op. Aristokatten vinden ze leuk. Frozen ook.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:59

Ik heb um zelf niet, vind heel moeilijk om voor Sam nu zomergoed te kopen.

Kwam net wel op een site met oude jurkjes van Mini Rodini, de roze paardjes jurk in 92/98....45%
Eigenlijk te weinig en de blauwe ezel jurk.....dus ik twijfel ff om oude collectie te kopen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:09

Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:27

Hier kijken we af een toe 1 aflevering van Sesamstraat op de tv, verder geen tv, reclames, of andere schermpjes.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:32

Hier zijn her vooral die geanimeerde filmpjes met auto’s en gekleurde balletjes favoriet. Vreselijk, ze hebben allemaal hetzelfde liedje, maar het is fijn dat hij dan tenminste 5 minuten op z’n kont kan zitten. :D

Die blauwe ezel jurk is gaaf tita.
Wel een leuke bestelling Tamara!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:36

Heel veel leuke kleertjes voorbij zien komen!

Onze grote vente bestelling komt morgen binnen en een flink pakket van Tita laatst ontvangen dus in principe zouden we even vooruit kunnen. Maar er blijven altijd zoveel leuke dingen te koop. Vroeger wilde ze nooit jurkjes aan en tegenwoordig wel dus ik kan daar lekker mee los.

Onze kleine meid vind Bumba helaas ook geweldig, zelf niet geïntroduceerd. Vind het een enge clown. Verder helemaal fan van woezel en pip, dus daar pyama’s en dekbedovertrekken plus knuffels van.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:29

N. Heeft helaas mijn binge watch capaciteiten ge-erfd. Hier is casper en emma en mickey s clubhouse favoriet, maar ook de speelgoeddokter, brandweerman sam, peter rabbit,... ook. Ze kijkt verder zo min mogelijk, spelen is toch prioriteit, dus ik probeer het te beperken tot een half uurtje per dag. Verder geen pads of telefoons.

Roze en groene bergsteins gescoord!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 07:43

tita schreef:
[ [url=m/10j8Nt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twijfel twijfel. Hij heeft nu 80/86 en groeit zichtbaar. zoek liever door naar de 92/98. Hij is zo leuk

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:05

Ik ben heel blij dat iréne geen enkele merchandise kent heeft of wil. De kent alleen de figuren van Sesamstraat. En nijntje, rupsje nooitgenoeg en hazeltje kent ze alleen uit de boekjes niet als personages uit een filmpje. Ook kijkt ze geen reclame op kinderzenders dus ze wordt nog niet beïnvloed en overprikkeld met allemaal plastic lawaaispeelgoed, ze speelt nog niet zo lief met ostheimer ofzo. En van die verschrikkelijke surprise eieren filmpjes op YouTube pff ben heel blij dat dat bij ons in huis niet bestaat, zou zelf helemaal overprikkeld raken van al die liedjes en felle kleuren.

Vinden jullie het ook zo moeilijk wat jullie moeten vragen aan cadeautjes voor je kind? Iréne is bijna jarig en ik heb via lijstje.nl wat dingen laten weten, het liefst wil ik minimalistisch en rustig speelgoed, maar mensen vinden het leuk om hysterische cadeautjes te geven. Heb er bewust een aantal dingen van de hema op gezet, niet zo verantwoord maar anders gaan mensen zeggen ja die houten speelgoed winkel is te duur dus ik ben maar naar de action gegaan voor plastic prul. (niet dat het om het geldbedrag gaat dat mensen uitgeven, maar je kunt ook voor 2 of 3 euro een cadeautje vinden dat wel binnen ons straatje past)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:33

Hier ook geen reclames ivm netflix en YouTube. Enige merchandise die het huis in komt is Marie van de Aristokatten.
Gup is dol op spinnen op zijn kleding :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:35

Liti

Je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar je kind overal van af of uitsluiten in welk vorm dan ook, iPad, tv, hysterisch speelgoed zou mijn ding niet zijn.

Ik kom uit een van de zwaarste refo dorpen van Nederland.......en ik heb zoveel gezien en ik weet zoveel dat ik niet meer normaal mijn mening kan vormen over hoe over je wilt gaan.....

Vergeet nooit wat het kind graag zou willen, en je kunt best sturen maar helemaal jouw wil opleggen zou niet mijn keuze zijn.

Verder zou je bv ook iets moois en wat duurders op de lijst kunnen zetten ...ik noem maar wat bv houten poppenhuis van LeToy of ander merk, Lautje kon er nog paar van.
En dan geld vragen.

En anders hysterisch speelgoed waar Irene bv iets van kan leren

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:43

De mijne kijkt graafmachine en tractorfilmpjes op YouTube :') En soms op Netflix, buurman&buurman, robocar poli, kleine prinses (gut, wat een gruwelijk irritant programma is dat), of planet Earth.

Ik dacht eerst ook, zo min mogelijk schermen en zo weinig mogelijk tv kijken. En ik laat hem ook echt niet de hele dag tv kijken.
Maar als hij moe is, bv einde vd middag zit hij lekker voor de tv met z’n bordje met rauwkost. Want wat doe ik zelf als ik moe ben; ook hersenloos tv-kijken. Denk niet dat ie er slechter van wordt. En nu het winter, regenachtig en geen buitenspeelweer is en ik zwanger ben, kijkt ie wel iets vaker. Maar toen het even mooi weer was, was hij continu buiten aan het spelen. Dus ik denk dat dat vanzelf ook wel weer goed komt met mooi weer :j

En ik heb een jongen (straks 2) dus aan lawaaispeelgoed ontkom ik niet, en zelfs als het niet bedoeld is als lawaaispeelgoed, maakt ie er zelf lawaaispeelgoed van :+ Heb het een beetje losgelaten :P Ik wil wel alleen lawaaispeelgoed wat goede kwaliteit is en lang mee gaat. En geen China-troepjes die na 3x spelen kapot zijn en weg kunnen.

Hier komen vandaag 3 pakketjes en mag hopen dat de buren thuis zijn, want ik ben er niet als ze komen |(
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 13-03-19 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:44

Ik heb kleding gevraagd, speelgoed had hij genoeg en hij speelt er toch niet mee aangezien hij liever met het speelgoed van [naam] speelt.

[naam] heeft lang geen tv gezien en hebben ook geen ipad. Nu kijkt hij vooral naar vtmkids, daar mag geen reclame gemaakt worden voor of na kinderprogramma 's, dus daar is helemaal geen reclame.

[naam] heeft bv de grote brandweerauto van paw patrol want hij is helemaal geobsedeerd door alles wat wielen heeft, die heeft hij van de sint gekregen bij ons. De rest zijn auto's, vrachtwagens, trein en spoor en nog eens auto's. Denk dat ik is grote kuis ga houden in het overige speelgoed, want dat wordt door beide kids niet aangeraakt.

Zelfde idee heb ik ook, Tita. Er zijn zaken die ik niet mooi vind, of ik liever anders zou zien, maar als mijn kind daar gelukkig van wordt. Ik geef dan liever 1 tshirt van paw patrol bijvoorbeeld waar hij gelukkig mee is, dan mijn wil opleggen en het hem niet geven.

Eens ze groter gaan worden, is hetook moeilijker im dingen tegen te houden omdat ze het ook elders zien. Als ze kkeun zijn, heb je daar meer controle over.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:50

Jaaaaa eindelijk een kans gehad om zn mooie vest aan te doen!
Wel natuurlijk weer met the speed of light het huis door dus geen scherpe foto maar toch!
Afbeelding

Hier de bestelling can carlijnq binnen. Kikkersweater is maatje basisschool, korte broek kan hij deze zomer al wel aan gok ik. Zelfde maat volgens het kaartje :')