Ik ga hem openmaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Bij Bol.com is het al lang zo dat je gewoon zelf kunt kiezen waar je het op kunt halen en laatst had ik ook bij een andere webwinkel dat ik een postNL ophaalpunt kon opgeven![]()
Echt handig
Goldie schreef:Wow Mandy wat ben je verwend!!! Wat is het allemaal?
NikkiDeKerf schreef:Jeeeeh Mandyy, in één keer goed! Wist je het al snel? Ik hoop dat je er blij mee bent (maar zo te lezen wel), had veel lol met het samenstellen ervan- en heb voor het eerst de Flying Tiger ontdekt zoals je misschien merkt
![]()
Het was supertoevallig dat ik er achter kwam dat Mac jouw oude bijrijdpaard was (toch?), ik moest hem fotograferen voor de Paardenkamp toen hij net nieuw aan kwam, voor in de nieuwsbrief en de ansichtkaarten. Ik was natuurlijk meteen verliefd op zijn ogen dus had nog wat extra close-ups gemaakt, die kwamen nu onverwacht goed van pas!
Zo nu kan ik ook eindelijk weer opgelucht in het topic posten, ik durfde na het versturen niets meer te plaatsen omdat ik niet wilde dat mijn naam afgelopen pagina's vindbaar was (dan werd het zo makkelijk raden). Maar nu kan ik eindelijk zeggen: ZO VEEL LEUKE PAKKETTEN AL, jeetje!!! En de kerstboom voor Donna89, wat geweldig lief
pradadaan schreef:Wauw wat een mooie pakketten!
Mandy die reis mok![]()
En wat onwijs gaaf zo'n persoonlijk cadeau