Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:__Sannne schreef:Nou nou, niet zo zwaar aan tillen. Ik vind het alleen bewonderenswaardig dat iemand dan niet wat meer voor zichzelf op komt. Super poedersuiker dat die ex alles mee heeft genomen, maar waarom was hij er dan ook niet bij toen ze ging verhuizen? Je hoort zoveel van dit soort verhalen. Als iemand mijn nieuwe TV zomaar zou meenemen kwam ik hem dezelfde avond weer ophalen.
Ik praat die ex niet goed hoor, haar gedrag spoort niet. Ben wel benieuwd wat de vriend van deMolenhoek eraan gedaan heeft.
Toen mijn ex MIJN huis uit moest, wilde de politie graag dat ik hem de tijd zou geven om rustig zijn spullen te pakken, en hebben ze mij verzocht een weekend ergens anders te gaan slapen. In de emotie van de situatie en omdat het een advies was van de politie, heb ik daarmee ingestemd. Toen ik na het weekend thuis kwam, was mijn huis gestript.
Naïef? Ja misschien. Of komt het simpelweg niet bij je op dat iemand met wie je een kwart leven gedeeld hebt, je dit aan doet?
Relaxed schreef:Zoo ff dit topic omhoog schoppen..
https://www.linda.nl/nieuws/marleen-tik ... -vriendin/
Dit is toch ook idioot
Relaxed schreef:Zoo ff dit topic omhoog schoppen..
Dit is toch ook idioot
ingvdh schreef:Relaxed schreef:Zoo ff dit topic omhoog schoppen..
Dit is toch ook idioot
In dezelfde categorie, ik ging een keer met vrienden naar een dierenpark, kreeg de auto pech onderweg. Het was hun auto. Daarna werden de reparatiekosten ook nog gedeeld en mocht ik aan meebetalen.
De pech was niet ontstaan door die rit en had ook een week eerder naar boven kunnen komen.
Ik was te verbouwereerd om nee te zeggen, maar dat kwam ook omdat zij in het hotel nog de hotelbar leeg hadden gedronken en ook die kosten werden gesplit "want ze hadden zoveel moesten regelen die dag dat ze daar wel recht op hadden".
ingvdh schreef:Relaxed schreef:Zoo ff dit topic omhoog schoppen..
Dit is toch ook idioot
In dezelfde categorie, ik ging een keer met vrienden naar een dierenpark, kreeg de auto pech onderweg. Het was hun auto. Daarna werden de reparatiekosten ook nog gedeeld en mocht ik aan meebetalen.
De pech was niet ontstaan door die rit en had ook een week eerder naar boven kunnen komen.
Ik was te verbouwereerd om nee te zeggen, maar dat kwam ook omdat zij in het hotel nog de hotelbar leeg hadden gedronken en ook die kosten werden gesplit "want ze hadden zoveel moesten regelen die dag dat ze daar wel recht op hadden".
Rennie89 schreef:Ik heb een leuke actie.
Ik heb een kennis/vriendin (ken haar sinds brugklas maar niet veel contact) die bij mij in de buurt woont.
Ik ga regelmatig alleen naar Duitsland voor boodschappen en ze mocht een keertje mee, alleen maar klagen in de auto over mijn muziek keuze, rijstijl, dat de airco aan moest en weet ik veel wat. Ik kon niet echt chill op mijn manier rijden. Ik hou van doorrijden (niet gevaarlijk of asociaal!) en met mijn muziek en raampje open zodat ik gewoon goed kan opletten op de weg. Is een rit van 2 uur heen en 2 uur terug (woon in Den Haag) en omdat ik het zo een poedersuiker vond heb ik haar niet meer gevraagd. Ze heeft zelf geen rijbewijs en betaald niks, alleen haar eigen oliebol. Dus ik ging weer naar Duitsland, in mijn eentje, en dat zag ze op mijn status en vroeg waarom ik haar niet meevroeg. Heb toen eerlijk geantwoord dat de rit gewoon klote was en ik nog liever alleen rij dan iemand naast mij die alleen maar klaagt en aan de knopjes in mijn auto gaat zitten zonder overlegze snapte het niet en ontkende alles. Dus ik ging maandje geleden vanuit werk (Schiphol) na mijn ochtenddienst naar Duitsland, zag ze weer in mijn status en vroeg waarom ik niet gezegd had. Dus ik reageer met “zou je meebetalen in de tank?” Zegt ze nee alleen mijn eigen boodschappen. Nou dan houd het op, als je helemaal niks kan bijdragen of toevoegen ga ik lekker in mijn eentje.
ga nog liever alleen rijden dan iemand die alleen maar wil profiteren van mijn tank en de rit er niet gezelliger op maakt of ook maar iets bijdraagt aan de tank. Met andere vriendinnen geen probleem, die geven uit zichzelf al een deel van de tank of zorgen voor een gezellige rit, dan is het alleen maar leuk, maar hier heb ik geen zin meer in
Rennie89 schreef:Ik wil geen airco aan omdat ik daar last van krijg. Gebruik hem alleen in de extreemste gevallen. Airco zuipt ook nog eens enorm dus dat is gewoon zonde van het geld.