Ik betwijfel het

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Linda_Fleur: ik heb mij dat ook lang voor gehouden. Zo van: ik moet hier toch mee om kunnen gaan?
Daarbij vergat ik "even" dat zijn gedrag jegens mij gewoon niet fair was. En dat daar niet mee om te gaan was. Onmogelijk. Dus ik stelde mezelf een onmogelijk doel.
Wil niet zeggen dat jouw man zich niet fair gedraagt, maar hij zou misschien wel wat meer daadkracht mogen laten zien. Alleen al om jou gerust te stellen.
Bon_ita schreef:Ik kom onder mijn steen vandaan. Mijn (sinds Februari) Tinder lover heeft mij zojuist ook in een ‘vriend -niet vriend’ relatie gestopt. Ik wil er verder niet tot in de detail op ingaan (want internet) maar ondanks dat hij beweerd gek op mij te zijn is hij er niet klaar voor om er een label aan te hangen. Hij wilt mij wel blijven zien maar dan zonder het relatie label eraan.
Zo verward nu, moet dit even verwerken. De afgelopen weken heeft hij dingen tegen mij gezegd waardoor ik geen moment heb getwijfeld dat er geen relatie voor ons in zat.
Bon_ita schreef:Het gaat wel om een langere periode ja. Er is op alle fronten veel gaande in zijn leven op dit komen wat hij eerst op orde wil krijgen..
Bon_ita schreef:Ik kom onder mijn steen vandaan. Mijn (sinds Februari) Tinder lover heeft mij zojuist ook in een ‘vriend -niet vriend’ relatie gestopt. Ik wil er verder niet tot in de detail op ingaan (want internet) maar ondanks dat hij beweerd gek op mij te zijn is hij er niet klaar voor om er een label aan te hangen. Hij wilt mij wel blijven zien maar dan zonder het relatie label eraan.
Zo verward nu, moet dit even verwerken. De afgelopen weken heeft hij dingen tegen mij gezegd waardoor ik geen moment heb getwijfeld dat er geen relatie voor ons in zat.
Cer schreef:Ik heb ondertussen geleerd dat "ik wil er geen label aan hangen" een zwaktebod is.. hoe rot iemands situatie ook is, een naam aan je relatie geven maakt dat niet rotter... ik zie het verschil tussen het benoemen en het hebben van een relatie ook niet. Als ze een issue maken van het woord, dan zijn er meer issues... ik heb nog nooit gezien dat ze dan bijdraaien..
Mij klinkt het als een excuus "ja ik vind jou best okee, maar ik leg me niet vast zodat ik kan vertrekken wanneer het mij uitkomt.. "
Maar ik sta daar wat cynischer in
Storm schreef:Bon_ita schreef:Het gaat wel om een langere periode ja. Er is op alle fronten veel gaande in zijn leven op dit komen wat hij eerst op orde wil krijgen..
Wat een domper zeg... Maar hij wil het geen naam geven. Maar wat betekend dat verder? Dat hij vrij is om ook anderen te daten? En wil hij je wel blijven zien, of dat ook minderen?
Dat mannen het geen relatie willen noemen komt vaker voor, maar dan kan het nog wel een relatie zijn als hij je wel trouw is en jullie elkaar vaak genoeg zien.
Bon_ita schreef:Storm schreef:
Wat een domper zeg... Maar hij wil het geen naam geven. Maar wat betekend dat verder? Dat hij vrij is om ook anderen te daten? En wil hij je wel blijven zien, of dat ook minderen?
Dat mannen het geen relatie willen noemen komt vaker voor, maar dan kan het nog wel een relatie zijn als hij je wel trouw is en jullie elkaar vaak genoeg zien.
We hadden voor deze situatie al besproken dat we niks met andere doen. Hij geeft ook aan dat hij dat echt niet wil.
@rytir ik vroeg nav een bepaalde situatie idd naar de status quo..
Nu ik er een nachtje over heb geslapen ben ik alleen maar meer confused. Hij heeft de afgelopen weken zoveel moeite voor mij gedaan en zoveel lieve dingen gezegd dat ik gewoon niet kan begrijpen waarom het naampje zo’n issue is. Heb voor mezelf nu wel besloten dat ik niet achter hem aan ga lopen. Het contact moet vanuit beide kanten blijven komen anders is het klaar.