Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:00

Om daarmee te 'concurreren'?

Ik betwijfel het :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:04

Staat Happn er nou op?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:11

Geloof het wel, maar zo snel een goedkeuring lijkt me sterk.

Is er wel een goedkeuring?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:31

Nee, had ik niet

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:44

SophievdV schreef:
Linda_Fleur: ik heb mij dat ook lang voor gehouden. Zo van: ik moet hier toch mee om kunnen gaan?

Daarbij vergat ik "even" dat zijn gedrag jegens mij gewoon niet fair was. En dat daar niet mee om te gaan was. Onmogelijk. Dus ik stelde mezelf een onmogelijk doel.

Wil niet zeggen dat jouw man zich niet fair gedraagt, maar hij zou misschien wel wat meer daadkracht mogen laten zien. Alleen al om jou gerust te stellen.

Er zijn dingen zeker niet fair gegaan vanaf zijn kant (en dat heeft hij waarschijnlijk nieteens geheel door gehad), maar ook mijn reactie is gewoon helemaal fout geweest. Ik denk dat we beide wat 'beschadigd' zijn geraakt in vorige relaties. Gelukkig kan ik dit soort dingen heel goed bespreken met mijn moeder, die mij ook goed kent, en er een objectieve mening over durft te geven (ondanks dat ze me liever thuis ziet komen met een Nederlandse jongen, want ja dat is toch makkelijker :') ). We beginnen nu even met een 'schone lei' en als ik nog steeds dat onbevredigde gevoel blijf houden zal ik realistisch moeten zijn en alsnog de stekker eruit trekken. De ervaringen uit voorgaande relaties helpen me in ieder geval ook wel weer voor mezelf te kiezen als dat nodig is.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 17:50

Ailill schreef:
Exitium schreef:
Je zit in Amsterdam? Het Franse eiland? :+
Culemborg, centraler kan bijna niet :')

I know, zat er 10km vandaan, maar dat eiland had beter bij je omschrijving gepast :')

Afbeelding

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:06

Ik kom onder mijn steen vandaan. Mijn (sinds Februari) Tinder lover heeft mij zojuist ook in een ‘vriend -niet vriend’ relatie gestopt. Ik wil er verder niet tot in de detail op ingaan (want internet :+ ) maar ondanks dat hij beweerd gek op mij te zijn is hij er niet klaar voor om er een label aan te hangen. Hij wilt mij wel blijven zien maar dan zonder het relatie label eraan.

Zo verward nu, moet dit even verwerken. De afgelopen weken heeft hij dingen tegen mij gezegd waardoor ik geen moment heb getwijfeld dat er geen relatie voor ons in zat.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:08

Exitium schreef:
Ailill schreef:
Culemborg, centraler kan bijna niet :')

I know, zat er 10km vandaan, maar dat eiland had beter bij je omschrijving gepast :')

[ [url=m/Dro3J7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stiekem lijkt zo'n eiland me heerlijk O:)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:12

Bon_ita schreef:
Ik kom onder mijn steen vandaan. Mijn (sinds Februari) Tinder lover heeft mij zojuist ook in een ‘vriend -niet vriend’ relatie gestopt. Ik wil er verder niet tot in de detail op ingaan (want internet :+ ) maar ondanks dat hij beweerd gek op mij te zijn is hij er niet klaar voor om er een label aan te hangen. Hij wilt mij wel blijven zien maar dan zonder het relatie label eraan.

Zo verward nu, moet dit even verwerken. De afgelopen weken heeft hij dingen tegen mij gezegd waardoor ik geen moment heb getwijfeld dat er geen relatie voor ons in zat.

Dat is echt klöte zeg -O- Als je elkaar in zo korte tijd zoveel ziet dan verwacht je toch dat het goed zit..
Hoe wil je hiermee verder?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:18

Jeetje dat is gewoon grofweg poedersuiker.. ik weet hoe het is. Kijk voor jezelf hoe je er bij voelt en wat je zelf wilt. En dan is het knopen doorhakken :j

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:22

Ik kan en wil op dit moment echt geen afscheid van hem nemen. Er is nog nooit iemand geweest waarbij ik mij zo vertrouwd heb gevoeld. De vraag is alleen of dat uiteindelijk gaat werken. Maar dat is nu een kwestie van de aankomende tijd aankijken denk ik. Ik ben zeker bereid om hem de ruimte te geven die hij nodig heeft, zolang ik maar niet aan het lijntje gehouden word...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:23

Maar ziet hij helemaal nooit een relatie label, of nu even niet? Jullie daten sinds februari toch? Opzich is dat niet heel lang.. maar er is een verschil tussen 2 maanden wachten, en een jaar wachten zeg maar..

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:29

Het gaat wel om een langere periode ja. Er is op alle fronten veel gaande in zijn leven op dit komen wat hij eerst op orde wil krijgen..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:41

Bon_ita schreef:
Het gaat wel om een langere periode ja. Er is op alle fronten veel gaande in zijn leven op dit komen wat hij eerst op orde wil krijgen..

Wat een domper zeg... Maar hij wil het geen naam geven. Maar wat betekend dat verder? Dat hij vrij is om ook anderen te daten? En wil hij je wel blijven zien, of dat ook minderen?

Dat mannen het geen relatie willen noemen komt vaker voor, maar dan kan het nog wel een relatie zijn als hij je wel trouw is en jullie elkaar vaak genoeg zien.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 23:06

Bon_ita schreef:

Niet leuk! Kwam dit volledig uit het niets of vroeg jij zelf over de status quo tussen jullie?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 23:37

Wat een gedoe allemaal :j
Ga een vent huren van mijn vakantiegeld denk ik .
Is dat wat ?
:):)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 23:40

Zinzi_jewel schreef:
Wat een gedoe allemaal :j
Ga een vent huren van mijn vakantiegeld denk ik .
Is dat wat ?
:):)
Je brengt me op ideeën :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 23:41

Ga je jezelf verhuren dan :P
Of ga je ook huren van je vakantie geld :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 00:21

Werk voor een groot deel als freelancer (jezelf verhuren) en dus geen vakantiegeld.

Ik zeg verder niets meer :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 07:14

Ik heb ondertussen geleerd dat "ik wil er geen label aan hangen" een zwaktebod is.. hoe rot iemands situatie ook is, een naam aan je relatie geven maakt dat niet rotter... ik zie het verschil tussen het benoemen en het hebben van een relatie ook niet. Als ze een issue maken van het woord, dan zijn er meer issues... ik heb nog nooit gezien dat ze dan bijdraaien..
Mij klinkt het als een excuus "ja ik vind jou best okee, maar ik leg me niet vast zodat ik kan vertrekken wanneer het mij uitkomt.. "

Maar ik sta daar wat cynischer in :P

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 07:20

Ailill schreef:
Werk voor een groot deel als freelancer (jezelf verhuren) en dus geen vakantiegeld.

Ik zeg verder niets meer :')

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 08:33

Cer schreef:
Ik heb ondertussen geleerd dat "ik wil er geen label aan hangen" een zwaktebod is.. hoe rot iemands situatie ook is, een naam aan je relatie geven maakt dat niet rotter... ik zie het verschil tussen het benoemen en het hebben van een relatie ook niet. Als ze een issue maken van het woord, dan zijn er meer issues... ik heb nog nooit gezien dat ze dan bijdraaien..
Mij klinkt het als een excuus "ja ik vind jou best okee, maar ik leg me niet vast zodat ik kan vertrekken wanneer het mij uitkomt.. "

Maar ik sta daar wat cynischer in :P

Dat is idd ook mijn ervaring.. :j Is hier ook al regelmatig langsgekomen en nooit met goede afloop.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:36

Storm schreef:
Bon_ita schreef:

Wat een domper zeg... Maar hij wil het geen naam geven. Maar wat betekend dat verder? Dat hij vrij is om ook anderen te daten? En wil hij je wel blijven zien, of dat ook minderen?

Dat mannen het geen relatie willen noemen komt vaker voor, maar dan kan het nog wel een relatie zijn als hij je wel trouw is en jullie elkaar vaak genoeg zien.

We hadden voor deze situatie al besproken dat we niks met andere doen. Hij geeft ook aan dat hij dat echt niet wil.

@rytir ik vroeg nav een bepaalde situatie idd naar de status quo..

Nu ik er een nachtje over heb geslapen ben ik alleen maar meer confused. Hij heeft de afgelopen weken zoveel moeite voor mij gedaan en zoveel lieve dingen gezegd dat ik gewoon niet kan begrijpen waarom het naampje zo’n issue is. Heb voor mezelf nu wel besloten dat ik niet achter hem aan ga lopen. Het contact moet vanuit beide kanten blijven komen anders is het klaar.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:40

Nou ja mijn ex gaf dat ook aan.. we waren exclusief, hij wilde geen ander, en daar heeft ie zich altijd aan gehouden.. Uiteraard was hij ook lief, samen op vakantie, kadootjes en aandacht etc..
Maar hij wilde het geen 'relatie' noemen.

Toen hij het (na drie jaar) verbrak zei hij dus ook "ja ik heb dit nooit als relatie gezien, dat heb ik toch gezegd altijd? en nu wil ik verder"... dus toen dacht ik "dat is ook een manier van indekken"... :)*
Laatst bijgewerkt door Cer op 17-04-18 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:59

Bon_ita schreef:
Storm schreef:

We hadden voor deze situatie al besproken dat we niks met andere doen. Hij geeft ook aan dat hij dat echt niet wil.

@rytir ik vroeg nav een bepaalde situatie idd naar de status quo..

Nu ik er een nachtje over heb geslapen ben ik alleen maar meer confused. Hij heeft de afgelopen weken zoveel moeite voor mij gedaan en zoveel lieve dingen gezegd dat ik gewoon niet kan begrijpen waarom het naampje zo’n issue is. Heb voor mezelf nu wel besloten dat ik niet achter hem aan ga lopen. Het contact moet vanuit beide kanten blijven komen anders is het klaar.

Oooh ik herken dat gevoel zo! :( Maar er zijn hier in het topic ook genoeg mensen die dit ook hebben doorgemaakt waar het wel goed is afgelopen.

Zoals bij mij :o We waren samen op reis geweest, klikte héél goed maar hij wou er geen labeltje aanhangen. Hij kwam uit een relatie van 5 jaar en wou elkaar eerst rustig leren kennen en gewoon verder daten (met elkaar natuurlijk). We hebben elkaar ook eens 1,5 maand niet gezien omdat ik zoiets had van ja daaag! In die tijd heeft hij ook eens gedate met iemand anders en dan besefte hij wel wat hij had laten staan. Uiteindelijk terug rustig beginnen daten en na 6-7 maand samen een reis geboekt naar Bali en officieel samen. Ondertussen hebben we elkaar 1,5 jaar geleden leren kennen en gaan we deze zomer samenwonen.

Elke situatie is natuurlijk anders, maar afstand nemen lijkt me wel het beste.