Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:23

@[***] wat een leuke paardjes! Zou ze die leeftijd helemaal niet geven! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:33

Dank je wel voor het leuke compliment :D
Ze doen het inderdaad goed :j Doe er ook hard mijn best voor, haha.

Edit; zo, ik ontdek net dat je wel rechtstreeks foto's kan liken op de verkennen-pagina.. Er gaat een heel nieuwe wereld voor mij open, haha.

Hoewel ik wel het idee heb dat instagram het niet onthoud :?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-11-18 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:01

Jaa super leuk al die bokkers op insta.

Sommige accounts zien er idd zo gelikt uit, ik gooi gewoon alles door elkaar :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:28

@Melisje wilde je gaan volgen maar ik volg je dus al. Precies wat ik bedoelde dit hahaha. _O-

Bij mij staat het ook lekker door elkaar gegooid!

quincydesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:28

Net even wat leuke berichten van jullie gelezen. ik zit nu op de 4535 volgers en ben sinds Aug gestart dus eigenlijk best trots! Ik moet nog beetje mn draai vinden om mooi structuur vinden in mn fotos maargoed ben erg tevreden en nu inmiddels 3 winacties lopen met andere lieve mensen. Op naar de 10k haha
Groetjes Quincydesi2 :)

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:34

Ik ben ook in augustus begonnen, waar gaat het “mis” bij mij? _O-

@Dominique komt door de andere naam dan op insta haha

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:43

Hier ook in augustus begonnen haha, maar vind interactie eigenlijk zelf belangrijker dan aantal volgers. Zie genoeg accounts met >10.000 volgers maar die toch maar 400 likes ofzo krijgen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 07:32

Ik zit in een boktpod waardoor je de afspraak met elkaar maakt op elkaar te reageren. Maar er zijn genoeg andere accounts die ook reageren en niet in mijn pod zitten. Dat maakt het ook erg leuk en ik reageer nu ook makkelijker op andere.

Ik ben toen begonnen met serie’ s van 3 toen nog niet iedereen het deed. Maar ik vraag me af hoe belangrijk is de feed? Als ik accounts ga volgen kijk ik eigenlijk niet zo naar de feed. Althans ik denk niet bij mezelf oh wat overzichtelijk of oh wat rommelig..

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:54

Ik vind een ‘mooie’ feed zelf helemaal niet belangrijk. Ik kijk naar of de foto’s en filmpjes me aanspreken. Heb zelf ook echt totaaal geen structuur erin zitten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:57

Ik wil er wel wat meer structuur in gaan brengen :)

Ga van het weekend ook even kijken wie ik van hier nog niet volg :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:00

Doe ook zo maar wat, plaats wat ik zelf leuk vind.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:07

Ik denk dat ik ook geen structuur moet hebben in Mn feed, dat zou totaal niet bij mij passen hahah. Maakt mij ook niet uit hoe het er bij iemand uit ziet, als de foto’s en filmpjes mij maar aanspreken idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:27

Ik heb zelf geen structuur in mijn feed, misschien zelfs geen mooie feed, maar daar ben ik ook totaal niet mee bezig. Ik probeer wat afwisseling te brengen in de pony's (hoewel ik van de ene automatisch meer beeldmateriaal heb dan van de andere) en ik probeer ook de video's af te wisselen met de foto's (dus af en toe een video, niet dagen achter elkaar bv.).

Maar verder ben ik er niet mee bezig, en ik kijk bij anderen die ik wil volgen ook niet naar de structuur. Kijk wel of het algemene plaatje mij aanspreekt, maar dat ligt gewoon aan wat voor foto's en wat ze met hun paard doen ed.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:33

Ik let zelf inderdaad ook helemaal niet op structuur, ik vind een mooie feed wel mooi, maar eigenlijk alleen wanneer ze hier in het topic voorbij komen :') Op instagram let ik daar echt totaal niet op. Ik volg mensen vooral omdat ik ze interessant vindt, dus graag meer van wil zien.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:34

Ik vind een beetje structuur wel leuk, maar doe het eigenlijk enkel bij mijn foto pagina. Ik upload steeds een hond-mens-paard per 3 :

Afbeelding

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 13:14

Ik denk dat een account al gauw een mooiere feed krijgt als je altijd hetzelfde soort filter/nabewerking gebruikt, dan maakt de foto's die je neerzet niet eens heel veel mooi.
Mijn feed let ik ook niet op, ik plof neer wat ik leuk vind en wat me op dat moment uit komt. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 13:59

Ik heb voor het eerst weer gepost op mijn fotografie pagina :o
Ben best blij met het resultaat ook :D
Mochten jullie nieuwsgierig zijn: @lauraploegerfotografie

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:10

Ik heb een vraagje! Ik heb een poll geplaatst op insta, hoe kan ik deze zelf bekijken tussendoor? Bij mijn verhaal!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 17:11

Flying_Angel schreef:
Ik heb een vraagje! Ik heb een poll geplaatst op insta, hoe kan ik deze zelf bekijken tussendoor? Bij mijn verhaal!

Verhaal door je verhaal omhoog te swipen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:25

Afbeelding
Dit is wat ik zie. Ik kan niet mijn verhaal swipen omdat ik mijn verhaal niet eens kan zien.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 17:28

Huh dat is raar... dan weet ik het ook niet. Wat is je insta? Dan kijk ik wel even door te stemmen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:33

Ik denk dat er iets mis ging! Vriendinnetje zei dat ik geen verhaal had, terwijl er wel iemand gestemd had := nu opnieuw en nu zie ik het wel. Toch bedankt. Ik heb je fotografie account bekeken, mooi begin zo! :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:18

Ik meld mezelf ook, ik ben begin januari 2018 begonnen en inmiddels 1394 volgers.
Best actief, 6 tot 12 feeds per dag en soms 1 tot 3 stories per dag

Het is begonnen als foodpagina, maar daar is zoveel van en ik vond het zelf eentonig.
Dus nu een mix met muziek, quotes, foto's met een boodschap, Dieren, humor, mode, makeup,
huidverzorging, mooie foto's, food, interieur, mijn eigen stad/dorp en een selfie iedere dag om mijn pagina een smoel te geven.
Het is wel wie ik ben en wat ik leuk vind en veelal zelf gebruik of maak, ik houd ook van fotografie.

https://www.instagram.com/lindaselhorst/?hl=nl

Ik kan wel wat tips gebruiken, want mijn aantal volgers groeit maar langzaam en aantal likes
zitten meestal rond de 30 tot 60, En ik weiger likes of volgers te kopen of Volgen en dan ontvolgen... hekel aan nep!

Dus als iemand tips heeft voor mij, graag!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:57

listiglistje schreef:
Ik meld mezelf ook, ik ben begin januari 2018 begonnen en inmiddels 1394 volgers.
Best actief, 6 tot 12 feeds per dag en soms 1 tot 3 stories per dag

Het is begonnen als foodpagina, maar daar is zoveel van en ik vond het zelf eentonig.
Dus nu een mix met muziek, quotes, foto's met een boodschap, Dieren, humor, mode, makeup,
huidverzorging, mooie foto's, food, interieur, mijn eigen stad/dorp en een selfie iedere dag om mijn pagina een smoel te geven.
Het is wel wie ik ben en wat ik leuk vind en veelal zelf gebruik of maak, ik houd ook van fotografie.

https://www.instagram.com/lindaselhorst/?hl=nl

Ik kan wel wat tips gebruiken, want mijn aantal volgers groeit maar langzaam en aantal likes
zitten meestal rond de 30 tot 60, En ik weiger likes of volgers te kopen of Volgen en dan ontvolgen... hekel aan nep!

Dus als iemand tips heeft voor mij, graag!

Hè, post je 6 tot 12x per dag?