Gister is Lotte ook bevallen van 7 biggen. Ging allemaal aardig alleen heeft ze nu wel iets verhoging. Morgen weer even controleren en anders kan de DA weer opdraven. We speken daar de kas lekker de afgelopen tijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mooie biggen hoor.
Dat is balen van jullie teef! Duimen voor de volgende keer! 
. Ook zijn de eerste tomaten rijp (en meteen saus geworden). Ik heb ook een inmaakboek gekocht dus ga binnenkort even goed onderzoek doen naar het inmaken van bonen, uien, komkommers etc.

Nu zouden er dure zwemvesten van hun hier nog liggen. Ik zou niet weten waar want heb niets gezien.
Ben benieuwd wanneer ze het gaat opgeven...
Ze hadden de dood van de ram trouwens prima via hun verzekering kunnen afhandelen maar zij blijft volhouden dat ik de bietenpulp korrel heb aangewezen als voeder waardoor de verzekering niets doet. Schemerdier schreef:Een konijn mag niet in de tocht zitten! Je kan ze beter afkoelen met bevroren flesjes of diepvriesblokken die je in een kussensloop wikkelt
(Ben zelf even niet thuis) Bij de vorige 30 graden zijn ze ondanks bevroren flessen alsnog flink aan de diarree geraakt en zijn er enkele verloren... De ventilator staat er wel niet recht op maar blaast erboven zodat de daken niet opwarmen. Maar ik ga toch vragen of ze hem uitzetten! Dank je!

De ram staat ook op een rijke wei met krachtvoer