[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 08:45

Gave foto Lau!

Ik zag streepjes, ik hou van streepjes! En van ruitjes, m'n halve kast bestaat uit ruitjes :+.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:09

Ochtendje school

Afbeelding

Vest: we
Shirt: Garcia
Broek: h&m
Schoenen: Adidas.

Moet echt meer winter kleding in gaan slaan, wil jurkjes, maar durf ze niet goed aan :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:41

Vind het wel tof om te zien dat er zoveel verschil zit tussen de stijlen van bokkers :D de een draagt het liefst basic kleding en de ander dingen die opvallen, dat is juist het leuke van dit topic vind ik :D

Es_ther gewoon ff de tijd nemen en veel gaan passen dan kom je er achter wat je staat!

Urbanus

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:45

We kunnen niet allemaal lieflijk door het leven gaan. Ik vind een hard uiterlijk dus prachtig. En basic kleding verschrikkelijk. En uitleggen waarom provoceren zo leuk is, vind ik lastig. Ik vind het gewoon leuk om mensen te stangen. Op bokt en in het echt. Ik ga volgende maand de 'ik haat mensen' hoody bestellen <3

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:45

Ik wil eigenlijk het Rumag shirt met "Ook jij bent bijzonder. Bijzonder poedersuiker."
All time favourite.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:46

Spirit schreef:
Ik wil eigenlijk het Rumag shirt met "Ook jij bent bijzonder. Bijzonder poedersuiker."
All time favourite.

Die heb ik ook voorbij zien komen! <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 10:54

Doubtless schreef:
Welke kleur haar heb je van jezelf Lau?
Ik ben niet van extremen, outfit spreekt me niet aan. zie vaak outfits voorbij komen die je nogal hard maken (door materiaal en kleur), dat vind ik jammer. Maar goed, geloof niet dat je andermans mening heel relevant vindt :D

Ik heb geen idee welke kleur haar ik van mijzelf heb. Maar als ik de kapper moet geloven heel donker bruin/zwart. Ik kan ook wel minder hard zijn qua uiterlijk. Maar dat harde is toch wat meer mij. Ik hou er gewoon van, het is anders en alternatief en dat is toch wel de stijl die ik ben gaan ontweken. Tot 2014 was mijn stijl echt heel anders en veel liever. Maar dat heb ik een beetje losgelaten. Voel mij hier veel fijner in.
Dit is mijn eigen haarkleur:

Afbeelding

Mijn stijl tot 2014 +/-

Afbeelding

@dewi:
Tja waarom, ik vind het shirt gewoon leuk. Dat ik provoceer is echt iets van de laatste 2 jaar. Sinds ik mijn mond open durf te trekken. Want ik was er klaar mee dat er altijd over mij heen gelopen werd. Toen ben ik ook qua stijl heel erg veranderd. Van vrolijke kleurtjes, jurkjes, colbertjes naar zwart, leer en vooral wat uitdagender. En heb mij eigenlijk nog nooit zo goed gevoeld. Alsof ik met mijn wat hardere stijl meer mezelf ben geworden. Het alternatieve vond ik altijd mooi. Maar wilde heel graag in het normale hokje passen. Maar dat heb ik losgelaten en begin mij nu eindelijk los te wringen van de maatschappij en daar zet ik mij vooral tegen af.
Sharonplugge;
Ik heb het shirt van mijn moeder gekregen dus ik maak mij geen zorgen om hem naar familie aan te trekken.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:57

Lau, ik vind die foto waarop je lacht juist zo veel leuker!

Rumag vind ik over het algemeen stom :+ , beetje kinderachtige dooddoeners. Maar misschien ben ik daar gewoon te oud voor |(

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:58

Misschien heeft iemand hier een tip. Ik vind het zo lastig om leuke schoenen voor onder een rokje of jurkje te vinden. Ik kan niet op hakken lopen, ballerina's vind ik niks evenals hoge laarzen. Ik draag eigenlijk altijd sneakers maar dat vind ik in de winter met een panty dan weer niet kunnen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:01

Moonsparkle, ik draag vandaag deze combi weer, platte laarsjes:
Afbeelding
Afbeelding

Ik kan me vaak wel vinden in de teksten van Rumag, maar ik hou niet van teksten op mijn kleding. Anders zou ik een aantal gelijk aanschaffen.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:02

moonsparkle schreef:
Misschien heeft iemand hier een tip. Ik vind het zo lastig om leuke schoenen voor onder een rokje of jurkje te vinden. Ik kan niet op hakken lopen, ballerina's vind ik niks evenals hoge laarzen. Ik draag eigenlijk altijd sneakers maar dat vind ik in de winter met een panty dan weer niet kunnen.

Veterschoenen! Of chelsea boots! Die heb je in heel veel soorten en kunnen vaak wel mooi onder een jurkje :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:10

Tiggs schreef:

Rumag vind ik over het algemeen stom :+ , beetje kinderachtige dooddoeners. Maar misschien ben ik daar gewoon te oud voor |(

Je bent maar 3 jaar ouder dan ik.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:12

Lau schreef:
Sharonplugge;
Ik heb het shirt van mijn moeder gekregen dus ik maak mij geen zorgen om hem naar familie aan te trekken.

Dan hoef je je daar idd geen zorgen om te maken haha :+

Mijn familie is super netjes en degelijk, dus dan is dat toch al anders... Achja heb zat dingen die wel gewoon kunnen (en die zij soms ook al op het randje vinden) maargoed het moet wel kleding zijn die bij me past.

Leuke outfit linoleum! Leuke laarsjes ook <3

Moonsparkle dat vind ik idd ook lastig, draag nu altijd sneakers onder m’n jurkjes, ben ook opzoek naar leuke laarsjes dus ik kijk even met je mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:14

Ik draag nooit broeken, alleen maar jurkjes. In de winter met overknees, dr Martens en mijn twinset laarsjes.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:15

Coole banaantelefoon bij de student!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 11:15

Tiggs schreef:

Die lach heb langeleden weggegooid :') ik smize nu :D

Onder jurkjes draag ik vaak enkellaarsjes, biker boots, iets wat op kistjes lijkt, laarsjes met hak, sneakers. Dus ik zou gewoon kijken naar een paar leuke enkellaarsjes.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:21

Ga ik even die schoenen opzoeken. Ik heb voor de winter 2 paar die wel onder een rokje kunnen maar die niet elegant zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Vind het dan ook weer lastig van trui er in of trui eruit :') vorige keer had ik dit rokje met longsleeve en zeiden mensen hier ik zou het shirt er in doen, met een trui kan dat nog wel maar met een longsleeve vind ik mezelf niet slank genoeg, dan zie je lovehandles of een buikje bij de overgang van rok naar shirt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:32

Ik zou er een strakke trui bij dragen :-)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:35

Lau schreef:

:(:)
Lachen moet je niet weggooien..
Waarom niet lachen als je blij bent? Komt dan je gevoelige kant naar boven en mag die niet gezien worden?

Ik hoop dát het tijdelijk is en daar ie ooit weer terugkomt..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:35

Heb je dan ook nog tips voor elegante maar warme truien :') veel wat strak aan sluit staat wel mooi maar daar kom ik nu echt de dag niet mee door

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:36

moonsparkle schreef:
Heb je dan ook nog tips voor elegante maar warme truien :') veel wat strak aan sluit staat wel mooi maar daar kom ik nu echt de dag niet mee door

Er zin nu heel veel coltruien die wat dikker zijn maar wel aansluiten! :j
Zelfs hema heeft ze!
Iemand hoor in het topic droeg er 1.
Super leuk!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 11:36

IMJ schreef:
[quote="Lau"

:(:)
Lachen moet je niet weggooien..
Waarom niet lachen als je blij bent? Komt dan je gevoelige kant naar boven en mag die niet gezien worden?

Ik hoop dát het tijdelijk is en daar ie ooit weer terugkomt..[/quote]

Ik lach wel als ik blij ben of om een grap. Maar gewoon niet meer op foto’s. Hen er misschien 3 met een glimlach. En een van een fotoshoot waar ik lach. Maar verder nah het knijpt mijn ogen zo dicht.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:50

Toffff weer Linoleum, in de H&M in Hoogeveen of niet? :P

Ik vind de verschillende stijlen in dit topic ook wel grappig, ongeacht of ik het leuk vind of niet... als mensen het dragen vinden ze het vast leuk :P

Lau, ik had je insta ff doorgescrolled n.a.v. het insta topic, en vind de fotos waarop je lacht ook vele malen mooier! Zou echt vaker lachen op fotos! :))

Moonsparkle... vind beide schoenen niet leuk onder een rokje.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:59

Dat is dus waarom ik advies vraag :o heb werk waarbij ik vies word en geen jurk of rok kan dragen en loop vaak in het bos maar ik wil nu dus voor iets netters gaan. Ik draag normaal eigenlijk altijd spijkerbroeken.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 03-11-17 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:02

Ik vind het wel gaaf, lekker stoer. Maar je moet dragen naar je eigen smaak.