Ik zag streepjes, ik hou van streepjes! En van ruitjes, m'n halve kast bestaat uit ruitjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Welke kleur haar heb je van jezelf Lau?
Ik ben niet van extremen, outfit spreekt me niet aan. zie vaak outfits voorbij komen die je nogal hard maken (door materiaal en kleur), dat vind ik jammer. Maar goed, geloof niet dat je andermans mening heel relevant vindt
moonsparkle schreef:Misschien heeft iemand hier een tip. Ik vind het zo lastig om leuke schoenen voor onder een rokje of jurkje te vinden. Ik kan niet op hakken lopen, ballerina's vind ik niks evenals hoge laarzen. Ik draag eigenlijk altijd sneakers maar dat vind ik in de winter met een panty dan weer niet kunnen.
Lau schreef:Sharonplugge;
Ik heb het shirt van mijn moeder gekregen dus ik maak mij geen zorgen om hem naar familie aan te trekken.
Tiggs schreef:Lau, ik vind die foto waarop je lacht juist zo veel leuker!
Rumag vind ik over het algemeen stom, beetje kinderachtige dooddoeners. Maar misschien ben ik daar gewoon te oud voor
moonsparkle schreef:Heb je dan ook nog tips voor elegante maar warme truienveel wat strak aan sluit staat wel mooi maar daar kom ik nu echt de dag niet mee door
IMJ schreef:[quote="Lau"
Die lach heb langeleden weggegooidik smize nu