SavannahNx schreef:Kan je alleen (heftige) acne krijgen in je nek? Ik heb in mn nek echt acne maar niet in mn gezicht of op andere plekken. Kan dat?
En kettingen, draag je die? Van bepaalde materialen kun je ook vrij heftige uitslag krijgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Het nut van boetes is, dat wie gestraft wordt voor onverantwoord gedrag, hopelijk zijn/haar leven betert.
Gepraat over flitsers vind ik grote kolder.
Maar als sommige mensen zich wat minder onverantwoordelijk gedragen als op de radio wordt gezegd dat ze een kans op een boete lopen helpt het wellicht.
Al heb je helaas ook idioen die het gevaar vergroten door op hun rem te gaan staan (svp rijbewijs inleveren!).
Memories schreef:SavannahNx schreef:Kan je alleen (heftige) acne krijgen in je nek? Ik heb in mn nek echt acne maar niet in mn gezicht of op andere plekken. Kan dat?
En kettingen, draag je die? Van bepaalde materialen kun je ook vrij heftige uitslag krijgen.
Britta31 schreef:Er was toch een Walking dead topic?Ik kan het nergens meer vinden.Sorry als het verkeerd staat.
SavannahNx schreef:Ik keek net Politie Op Je Hielen over de politie in Engeland, en ze zeiden dat 2 jonge mannen die een man mishandelde, de doodstraf konden krijgen maar in heel Europa is dat toch verboden/afgeschaft?
Veulen84 schreef:SavannahNx schreef:Ik keek net Politie Op Je Hielen over de politie in Engeland, en ze zeiden dat 2 jonge mannen die een man mishandelde, de doodstraf konden krijgen maar in heel Europa is dat toch verboden/afgeschaft?
Was het niet spreekwoordelijk of was het misschien Amerika. Hoewel voor mishandeling is dat nogal een zware straf.
Officieel is de doodstraf afgeschaft in de Eu. Om lid te kunnen worden moet je daarvoor formeel afstand doen. VK kent nog wel een aantal misdrijven waarbij de doodstraf de hoogste eis kan zijn. Maar hij wordt dus niet meer uitgevoerd.
SavannahNx schreef:Veulen84 schreef:Was het niet spreekwoordelijk of was het misschien Amerika. Hoewel voor mishandeling is dat nogal een zware straf.
Officieel is de doodstraf afgeschaft in de Eu. Om lid te kunnen worden moet je daarvoor formeel afstand doen. VK kent nog wel een aantal misdrijven waarbij de doodstraf de hoogste eis kan zijn. Maar hij wordt dus niet meer uitgevoerd.
Was in Engeland. Ze mishandelde iemand met een knuppel, ze sloegen maar door dus denk dat ze doelde op poging tot doodslag. En nee was niet spreekwoordelijk. Hij zei; de hoogste straf hiervoor kan de doodstraf zijn.
SavannahNx schreef:Ik keek net Politie Op Je Hielen over de politie in Engeland, en ze zeiden dat 2 jonge mannen die een man mishandelde, de doodstraf konden krijgen maar in heel Europa is dat toch verboden/afgeschaft?