Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:21

Hahah ja wel grappig om te zien of er nieuwe mensen zijn he? In die tijd dat ik het niet meer doe toch wel heel veel nieuwe gezichten voorbij, had dat niet verwacht.

Ja het voelt gewoon goed! Lekker veel grapjes maken, ook serieus en gewoon uren kunnen kletsen. Om 12u zeiden we al dat we eigenlijk naar huis moesten maar niet wouden. En dan is het wel leuk om het eerst uit zijn mond te horen.

Ik zou inderdaad even rustig aan doen. Kijken of dit wat wordt en anders verder.. Anders heb je op het laatst zoveel door elkaar heen lopen etc, ook niet handig denk ik.
Het gaat jou te rustig, wil je hem vaker zien ofzo?

Deze week voor mij iig geen date, hij is dit hele weekend op TT Assen, dus denk volgende week weer!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:26

DanielleB schreef:
Dankje! :) Uiteraard allemaal nog ff zien, maar we kunnen blijkbaar uren nonstop praten dus de eerste klik is er al wel.
Ja normal ben ik daar niet zo moeilijk in haha.. maar aangezien het wat bij arm in arm lopen is gebleken stonden we daar beide van uhmm en nu... Maar gelukkig zeggen we het dan ook gewoon beide :P

Hoop dat jij binnenkort ook een leuke vrouw ontmoet!

Dankje, van Tinder hoef ik het nog niet te verwachten.. nog 5 dagen en ik zit op de 1000 likes zonder match :')
Valt me nog mee dat Tinder nog nieuwe dames kan vinden _O-

Hoef niet maar Amsterdam dus hoef niet de leuke receptioniste te keuren :+

Dat uren kletsen heb ik nog maar 1x echt gehad. Sindsdien altijd bang dat het stil valt omdat we niks meer te zeggen hebben :+
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 24-04-17 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:28

Ik wil hem wel vaker zien ja, nu kwam er een paar keer wat tussen afgelopen week van zijn kant, daardoor begon ik een beetje te twijfelen (lekker onzeker meteen haha :+ ). Maar na die paar keer bood hij netjes zijn excuses aan, en gaf ik aan dat ik me af vroeg of het niet een hint is dat ie er klaar mee was, maar dat was ie zeker niet gaf hij aan.. we hebben ook beiden gewoon een druk leven hoor, hij is al 3 jaar vrijgezel dus ik snap ook wel dat je dan een heel leven al hebt waar ik ineens maar tussen moet passen :+
Ik heb zelf 2 weken geleden aangegeven niet te snel te willen gaan, maar gewoon zien waar het schip strand, hij heeft dat misschien iets te letterlijk genomen :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:39

Ik meld me even :D

Eergister is door mijn vrienden bij wijze van grapje tinder geïnstalleerd op mijn telefoon en het staat er nog steeds op... ik dacht ik geef het een kans :=

Ik heb inmiddels al behoorlijk wat matches en ben aan het chatten. Zo jammer alleen dat het gros niks zegt... waarom heb je anders tinder lijkt me... of is dat een rare gedachte van een groentje?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:55

Wisselt heel erg inderdaad. Mijn match nu, appen we 6 uren achter elkaar door.. Maar heb ook matches die stoppen na: hoi hoe is het?... Of waar ik niet mee praat..

Hahah komt misschien omdat je hem nu toch wel echt leuker begint te vinden anne_bento

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:59

Mag ik me hier ook weer melden?
Heb in het vorige topic ook meegepraat, tot ik een relatie via tinder kreeg :D
Inmiddels is dat over, en heb ik tinder weer gedownload. Ik heb al weer een aantal leuke matches :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:01

DanielleB schreef:
Wisselt heel erg inderdaad. Mijn match nu, appen we 6 uren achter elkaar door.. Maar heb ook matches die stoppen na: hoi hoe is het?... Of waar ik niet mee praat..

Hahah komt misschien omdat je hem nu toch wel echt leuker begint te vinden anne_bento

Ja dat klopt, in het begin ben ik altijd heel nuchter. Zodra ik iemand echt leuk begin te vinden ga ik door zo'n lekkere onzekere periode, haat het haha. Zodra ik 2 dagen niks hoor denk ik, hij is er vast klaar mee. Maar het is geen apper en hij bedoeld daar dus niks mee, moet het wat meer loslaten allemaal want ik denk toch wel dat het aan zijn kant ook wel goed zit allemaal :o

Gimme_Spurs: in het begin vond ik dat ook super irritant, zoveel matches waarvan de helft niet praat. Maar eerlijk gezegd maak ik er mezelf nu ook schuldig aan.... ik heb nu nog 16 matches staan en met een groot deel is het gesprek stil gevallen door mij, maar ik hou het gewoon niet meer bij haha... leek op een gegeven moment wel een dagtaak. En bij sommigen valt het nou eenmaal stil, ik heb het vooral met mensen die geen humor tonen, als het zo'n interview achtig gesprek wordt ben ik snel uitgepraat, moet wel een beetje losjes zijn zeg maar. Bij de 1 gaat het helemaal vanzelf, bij de ander strand het na 3 zinnen.

Kan trouwens ook nog zo zijn dat diegene gewoon een druk leven heeft en niet veel op tinder zit, ik heb zelf soms ook super drukke dagen en dan is tinder niet iets wat echt belangrijk is op zo'n moment.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:18

DanielleB schreef:

Het ligt natuurlijk ook aan de gesprekspartner.. als je de woorden er uit moet trekken verveelt het ook snel :P
Bij mij tegenwoordig niet snel het geval meer

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:37

Misschien was ik inderdaad een beetje te ongeduldig O:)

Maar ben überhaupt al blij dat ik matches heb :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:02

DanielleB schreef:
Nou dat was me wel een date.. Duurde 8 uren

Ohja.. en ik ben het niet gewend, maar afscheid nemen was echt afschuwelijk en ongemakkelijk _O-
Voor de rest totaal niet overigens!

Meer mensen hebben hier last van he? Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik dat nooit heb gehad. Eerste keer wist ik direct dat het niks ging worden dus heb ik gewoon me hand uitgestoken en bij de 2 waarover ik nu in dilemma zit werd er al tijdens de date gezoend dus dan heb je ook dat ongemakkelijke moment niet.

maar hoe was nou uiteindelijk het afscheid? :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:29

Normaal zoen ik al tijdens de date.. dus dan is het niet zo moeilijk... :P

Nu had ik wel zoiets van hmm volgens mij wil hij wel maar zette ik toch maar niet de stap haha..

Dus het werden kussen op het wang en een knuffel :P Al wel hand in hand gelopen, heeft hij mijn handen nog even opgewarmd haha, was niet zo warm meer om 2u snachts buiten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:55

Leuk Danielle!! Ik hoop echt dat deze blijft plakken :D Bij mijn eerste twee dates met T. hebben we ook niet echt gezoend. Ja, heel kort op het einde van de tweede. Best heel keurig :))

Vanavond zie ik hem eindelijk weer! *\o/* Na bijna twee weken. Zoveel zin in :D Beetje jammer alleen dat nou net vandaag die ene tijd van de maand is aangebroken :roll: ^)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:08

Berdien schreef:
Leuk Danielle!! Ik hoop echt dat deze blijft plakken :D Bij mijn eerste twee dates met T. hebben we ook niet echt gezoend. Ja, heel kort op het einde van de tweede. Best heel keurig :))

Vanavond zie ik hem eindelijk weer! *\o/* Na bijna twee weken. Zoveel zin in :D Beetje jammer alleen dat nou net vandaag die ene tijd van de maand is aangebroken :roll: ^)

Zal ik je per PB wat optie's sturen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:30

Berdien, ik zweer bij Beppy's!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:30

Dat klinkt erg positief Danielle, leuk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:31

Ha nee, we komen er vast wel uit Jan :P :D

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:35

Berdien schreef:
Ha nee, we komen er vast wel uit Jan :P :D

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:03

Kuch douche kuch O:)

Danielle, leuk! Altijd wat ongemakkelijk zo'n afscheid. Maar de date erna vind ik dan soms ook ongemakkelijk. Hoe begroet je elkaar dan... je wilt niet te afstandelijk overkomen, maar ook niet te klef... vond het maar een gedoe dat daten. Blij toen ik het achter de rug had, relatie vind ik veel leuker en makkelijker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:06

:')

Hier is ook gekust bij afscheid 2e date en ik werd zelfs verlegen :')
Lang niet gehad en kijk er ook best wel naar uit 'm weer te zien eigenlijk!

We appen eigenlijk alleen in de avond een beetje en dat vind ik wel lekker. Heerlijk duidelijk en niet te zoetsappig.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:26

Maar je kunt het natuurlijk ook op de app er even over hebben toch..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:30

Pascalle90 schreef:
Maar je kunt het natuurlijk ook op de app er even over hebben toch..

Ja lekker veilig en makkelijk!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:42

Oh mijn 2e date is al eerder!
Dit weekend kan hij niet, dus had al gedacht volgende week.
Hij zou donderdag met vrienden naar lwd maar kreeg net de vraag of ik al plannen had voor koningsdag.

Ja ik heb ook veel liever de relatieperiode! Dat je gewoon precies weet hoe of wat.
Maar nu ik weet dat hij het eigenlijk wou, moet ik donderdag de stap maar nemen :P

Leukk Berdien!!! Have fun

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:42

Kijk dat is een goed teken Danielle! En ga je dan met hem en zijn vrienden mee of met hem samen?
Mijne komt woensdag weer dus heb er al helemaal zin in!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 22:07

Danielle, misschien kom ik jullie wel tegen donderdag :Y)

Ik heb komend weekend date 2! Zou eerst afgelopen zaterdag, maar ivm wat omstandigheden bij hem hebben we het verplaatst. Vond ik wel jammer haha, vind 2 weken er tussen zo lang aangezien ik best geïnteresseerd in hem ben O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 22:08

Ah hij gaat woensdagavond in ieder geval met vrienden weg..

Dus ff denken wat we gaan doen dan.
Of juist lekker de drukte vermijden en naar het bos ofzo. Maar moet het wel een beetje mooi weer zijn.

Ja wel lief, hij vond 1,5week wachten anders veel te lang duren..

Wat gaan jullie doen?

Haha yvanka.. Hmm dan moet ik maar niet lwd in :P