Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Dankje!Uiteraard allemaal nog ff zien, maar we kunnen blijkbaar uren nonstop praten dus de eerste klik is er al wel.
Ja normal ben ik daar niet zo moeilijk in haha.. maar aangezien het wat bij arm in arm lopen is gebleken stonden we daar beide van uhmm en nu... Maar gelukkig zeggen we het dan ook gewoon beide![]()
Hoop dat jij binnenkort ook een leuke vrouw ontmoet!
DanielleB schreef:Wisselt heel erg inderdaad. Mijn match nu, appen we 6 uren achter elkaar door.. Maar heb ook matches die stoppen na: hoi hoe is het?... Of waar ik niet mee praat..
Hahah komt misschien omdat je hem nu toch wel echt leuker begint te vinden anne_bento
DanielleB schreef:Wisselt heel erg inderdaad. Mijn match nu, appen we 6 uren achter elkaar door.. Maar heb ook matches die stoppen na: hoi hoe is het?... Of waar ik niet mee praat..
Hahah komt misschien omdat je hem nu toch wel echt leuker begint te vinden anne_bento
DanielleB schreef:Nou dat was me wel een date.. Duurde 8 uren
Ohja.. en ik ben het niet gewend, maar afscheid nemen was echt afschuwelijk en ongemakkelijk![]()
Voor de rest totaal niet overigens!
Berdien schreef:Leuk Danielle!! Ik hoop echt dat deze blijft plakkenBij mijn eerste twee dates met T. hebben we ook niet echt gezoend. Ja, heel kort op het einde van de tweede. Best heel keurig
![]()
Vanavond zie ik hem eindelijk weer!Na bijna twee weken. Zoveel zin in
Beetje jammer alleen dat nou net vandaag die ene tijd van de maand is aangebroken
![]()