Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:53

Waarom....? Omdat je vaak gaat zitten checken.... althans de meeste vrouwen doen dat... Dus een jongen die heel zijn hebben en houden op facebook en insta zet is niet altijd even handig. Ik zeg niet dat hij iets fout doet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:59

Haha ooh, ik heb genoeg reden om hem na 2 maand 100% te vertrouwen op dat gebied. Ik hoef hem niet te controleren gelukkig. Vind het oprecht leuk om te zien wat hij doet met z'n auto's enzoo

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:01

Ik snap je punt wel hoor zonnetje. Het was inderdaad vrij lastig om achteraf te achterhalen welk ander meisje mijn ex op welk ander social media onderhield om een compleet beeld te krijgen van de grootschaligheid van het vreemdgaan. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:09

Marlinde: Ik zeg niet dat je hem niet moet vertrouwen of controleren. Vaak doen mensen dat gewoon uit nieuwsgierigheid en kan dat toch leiden tot wat teveel controle of soms ??? bij bepaalde opmerkingen of foto's of dat je wil weten wie die ene meid is die steeds reageert etc... En ik bedoelde het in het algemeen dat het (voor mij dan misschien wel) meer rust geeft als hij weinig met social media doet.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:10

Of als je niet meer samen bent... Dan zie je alles voorbij komen op alle social media en daar heb je ook niet altijd zin in :')

Maar verwijderen doe je ook niet, want je bent toch nieuwsgierig :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:11

Ja dat bedoel ik of wat ik bij een vriendin zag dan gaat hij allemaal doen alsof het fantastisch met hem gaat en de ander een soort van buitensluiten....heel verdrietig. En je blijft toch controleren! FB kan heel veel rotgevoelens naar boven brengen.....ook datingsites en je kerel achter je rug om dingen doet die niet horen.

Het kan al bij vriendschappen tussen meiden tot controle leiden als er gedoe/ruzie is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:13

Ja snap ik, gelukkig heb je zelf in de hand hoever je er in gaat. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:55

Ik las iets over elkaar weinig zien of alleen in het weekend als je verder van elkaar woont. Vriendje en ik wonen beiden in Groningen, maar wij zien elkaar ook weinig hoor. Ik heb hem dinsdag gezien, en ik zie hem volgens mij zondag weer. Ik ben nou eenmaal razend druk, en dan zie je elkaar automatisch minder. Vandaag stapte ik vanochtend voor half 8 in de auto, en ik was om kwart over 10 's avonds weer thuis. En dan heb ik écht geen puf meer voor iets anders dan met een glas wijn op de bank te ploffen, voeten op de salontafel, kat naast me en even helemaal niks :))

Maar goed, vriendje vind het niet erg, wist het vanaf het begin en is blij als hij me wel ziet.

Over niet klikken met gymmen... Wij klikten wel, maar het was niet zo heel best. Wel bespreekbaar gemaakt, en zonder meer met resultaat :)) <<)

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 08:31

@ berdien hoelang zijn jullie samen? K vind dat altijd lastig hoor in het begin hehe

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:01

Bij ons ging het gymgedeelte ook niet heel soepel in het begin (wel een klik overigens) maar als je het bespreekbaar kan maken, dan is dat geen probleem lijkt me. Ik ben overigens wel iemand die meteen aanwijzingen geeft, niet afhankelijk van hoelang je iemand kent of mee samen bent. Vind ook dat dat moet kunnen.

Over social media, ik ben zelf redelijk fanatiek op Instagram en verslaafd aan Snapchat. Hij gebruikt redelijk veel social media, Facebook, Instagram.. Maar ondervind er tot nu toe geen problemen aan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:39

Hier ook niet, maar zolang er inzet en inzicht is maakt het mij allemaal niet uit! <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:54

Ag of iemand heel actief of niet op social media maakt mij niet zoveel uit. Als ze er maar bewust mee omgaan en dus niet halve levensverhalen/onzin erop zetten etc waarvan ik vind dat je ze niet moet delen op social media :+

Poeh ik heb wel echt enorm veel zin in mijn 'date' dit weekend, dat is echt bijna niet gezond meer :=

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 15:33

Als t goed is zie ik mijn drummer vanavond weer.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:16

Mijn ventje belde tijdens mn lunch pauze even <3
Even check-up na "dokters afspraak"
Zoooo lief, en vanavond belt die nog een keertje :+:

Vanavond vroeg naar bed, morgen een lange dag in de efteling!
Lekker met een van mn beste vriendjes. Wel werk gerelateerd, maar ach! Gaat gezellig worden!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:09

LoesvL schreef:
Hier woont tinderman ook in Eindhoven, hoorde laatst op de radio dat de meeste vrijgezelle mannen in EHV wonen, niet gek dus :+

Kan het me helemaal voorstellen. Als je hier op stap gaat is de verhouding echt helemaal zoek. 5 op 1 denk ik :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:12

Haha lol. Ik moest mijn vrijgezelle vriendin ook altijd weg sleuren op stap in ehv bij van die foute kerels die vrouwtjes probeerde te fixen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:01

Ik zal er vanavond eens op letten haha!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:09

Ga je op stap in Eindje dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:43

Jep!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:52

Doubtless schreef:
LoesvL schreef:
Hier woont tinderman ook in Eindhoven, hoorde laatst op de radio dat de meeste vrijgezelle mannen in EHV wonen, niet gek dus :+

Kan het me helemaal voorstellen. Als je hier op stap gaat is de verhouding echt helemaal zoek. 5 op 1 denk ik :')

Echte technische stad he :')

Hier heb je de cbs cijfers _O-

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... land.dhtml

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:04

Guys, ik heb over een week drie maanden 'verkering' :'). Nu wil ik m iets leuks geven, maaar ik ben niet zo'n klef persoon, dus wel iets met een twist. Iemand tips? Mag ook iets van DIY of zo zijn.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:08

CCCCC schreef:
Guys, ik heb over een week drie maanden 'verkering' :'). Nu wil ik m iets leuks geven, maaar ik ben niet zo'n klef persoon, dus wel iets met een twist. Iemand tips? Mag ook iets van DIY of zo zijn.

http://www.u-createcrafts.com/craft-it- ... ief-gifts/

Voor de volgende maanden dat hij het met je moet uithouden?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:24

Oeeeh, lastig kado's... ik zou het ook niet weten :P

Vandaag 2 maanden samen met m'n Tinderman. Ook nog bij hem langs geweest vanmiddag. Vind het gewoon al zo heerlijk, op de bank om hem liggen, samen tv kijken, zijn armen stevig om me heen, dat hij je af en toe stevig tegen je aandrukt <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:31

Misschien dat ik een lief briefje schrijf en als we naar Maastricht gaan (in mei) dat ik 'm dan lekker mee uit eten/theater of iets neem.

En inderdaad heel fijn om lekker samen filmpje te kijken! Doen wij eigenlijk nooit, we zien elkaar vaak niet zo lang. Meestal pas na 22u, dan is het slapen en vroeg weer op haha. Zondag ga ik wel lekker voor hem koken <3

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 17:45

Doubtless schreef:
LoesvL schreef:

Haha wij hadden het er gister op stap nog over.. Dat het wel leek of ze alle onaantrekkelijke (grotendeels vrijgezellen) in 1 hok hadden geduwd.. Ik denk idd 80% man..