Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 01:02

Hahaha dat zou echt zuur zijn geweest! Ik heb ook wel eens zoiets gedaan en dan dacht ik ook DOE HET NOU GEWOON!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 01:16

Bijkomend voordeel is nu dat hij voortaan altijd zonder morren drinken voor je zal halen want ja, wie weet staat er iets in de koelkast :))

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 01:32

Lente schreef:
Confession;
Ik kan m'n vrouw op het moment even wel achter het behang plakken... maar ze is ongesteld en ik weet dat ik dan zelf óók onredelijk ben.

Gróót nadeel van lesbisch zijn is dat :')

:') Ik geef eerlijk toe dat ik absoluut niet zou kunnen leven met iemand die hetzelfde gedrag vertoond als ik maandelijks doe. :+

Confession: ondanks dat ik een oudere kop heb dan ik daadwerkelijk aan jaren heb lieg ik altijd 5 jaar van mijn leeftijd af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 02:27

Confession : krijg morgen eindelijk nieuw raam na 13 weken wachten, dus om 12 uur begonnen met poetsen beneden en boven :') . Nu bed verschoont en klaar voor de heren die over 6.5 a 7 uur voor de deur staan :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 08:33

Confession: n.a.v een ander topic besef ik mij wat een hekel ik heb aan moeders die altijd klagen over hoe zwaar hun leven is. Had dan lekker je benen bij elkaar gehouden. :+ ( op uitzonderingen na!)

Of van die moeders die zo overdramatisch doen over hoe hun leven verrijkt is met een kind.

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 08:39

Amandavd schreef:
Confession: n.a.v een ander topic besef ik mij wat een hekel ik heb aan moeders die altijd klagen over hoe zwaar hun leven is. Had dan lekker je benen bij elkaar gehouden. :+ ( op uitzonderingen na!)

Of van die moeders die zo overdramatisch doen over hoe hun leven verrijkt is met een kind.

Ik wilde precies hetzelfde typen haha. Deze moeder heeft zo"n hekel aan (vele) andere moeders met hun geklaag en die competitie drang. Laat elkaar lekker

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:15

Helemaal mee eens Amandavd :x

Ik hou er niet van als mensen doen alsof ze het zwaarder hebben dan de ander en oordelen over het leven van een ander ("mijn leven is zwaarder want ik heb dit en jij niet").
Of mensen die een bepaalde verwachting hebben van jouw leven waaraan je moet voldoen. Ook zo'n hekel aan. Soms loopt het leven anders en dat heb je niet (altijd) in de hand.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:23

Ik heb een trein eerder genomen dan mijn klas, omdat ik geen zin heb op te socializen :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:41

Ik vind het heerlijk om een etterend en jengelend kind zo strak en boos aan te kijken dat ze er volgens mij net geen nachtmerrie aan overhouden :')
Eigen schuld als de ouders zelf niet kunnen (of eerder willen) ingrijpen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:48

Amandavd schreef:

Oh, of de combinatie van beide :+
Klagen hoe zwaar je leven is door de kinderen, maar tegelijkertijd zo overdramatisch doen omdat hun leven zo verrijkt wordt door de kinderen...

Nog zo eentje... Huisvrouwen die klagen over dat ze het zo zwaar hebben, dat huisvrouw zijn echt een fulltime baan is. Huisvrouwen die daarnaast ook nog eens jammeren over dat ze de hele dag thuis zitten en die, zodra hun man thuis is, hun man opdracht geven de kinderen over te nemen en ook eens iets in huis te doen, want ze hebben het zo druk...
Maar als je daar dan langs komt zitten ze de hele dag op de bank een spelletje te spelen of te lezen of tv te kijken, is het huis super vies en vraag je je echt af wat ze de hele dag doen dat ze het zo druk hebben... behalve spelletjes doen, tv kijken of lezen. (en geen geintje, ik ken dus meerdere van die vrouwen, kom daar ook vaak op onregelmatige tijden onaangekondigd op bezoek en weet dus zeker dat het geen moment opnames zijn :o, waarmee ik trouwens niet wil aangeven dat ik ze controleer, ik mag ze echt heel erg graag... maar dit snap ik nooit :o)

Dan denk ik, hoe moet een fulltime werkende man of vrouw dat dan doen, die hebben nog een huishouden naast het werk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:53

Confession: ik ben momenteel zo een huisvrouw. Huis is een ramp :')

Ik ben echter gewoon tijdelijk werkloos omdat ik mijn eindwerk nog moet afmaken en in januari afstudeer. De schilder heeft ook net het hele huis afgewerkt en dat geeft een hoop zooi. Ipv op te ruimen vind ik het leuker om 2x/dag naar de paarden te gaan en ruim de tijd te nemen om te voeren, stallen te mesten, kroelen etc :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:56

Varekaj schreef:
Ik vind het heerlijk om een etterend en jengelend kind zo strak en boos aan te kijken dat ze er volgens mij net geen nachtmerrie aan overhouden :')
Eigen schuld als de ouders zelf niet kunnen (of eerder willen) ingrijpen.

Dat vind ik ook zalig :))

Confession: Mijn schoonfamilie is allemaal al met kinderen bezig terwijl ik altijd heb gezegd dat ik ze liever niet wil.
Ik wordt werkelijk waar van alle kanten gedwongen, besprongen en gemanipuleerd om toch kinderen te nemen, want dat moet... ze willen namelijk van mijn vriend (de oogappel van de familie) ook nageslacht zien en als ik ze dat niet wil geven, dan moet ik het maar uitmaken zodat mijn vriend een ander meisje kan vinden waarmee hij hun droom kan verwezenlijken... (serieus, zo is het echt gezegd) en hoewel ik op sommige momenten kinderen wel leuk vind... krijg ik dus steeds meer een allergie er voor omdat er zoveel dwang en druk op staat...
Mijn vriend staat gelukkig achter mij, die wilt wel graag kinderen, maar geeft ook aan dat ik al vanaf het allereerste begin heb aangegeven eigenlijk geen kinderen te willen en hij zegt dat hij zelf voor mij heeft gekozen terwijl hij dit al wist.

Ik heb mijn vriend nooit verteld wat er allemaal tegen mij gezegd is mbt kinderen in combi met mij en mijn vriend, maar ik voel mij daar toch wel erg gekwetst door. (voornaamste reden dat ik geen kinderen wil is het feit dat wij een erfelijke ziekte in de familie hebben die in de vrouwelijke lijn loopt... Hoewel het gen op dit moment bij mij nog niet gevonden is, is er wel bekent dat het er in eens kan zijn. ik wil mijn kind later niet opzadelen met een ziekte die dodelijk is :o)
En ik merk dat, hoe hoger de druk wordt vanuit mijn schoonfamilie, hoe bozer ik wordt en dat ik ergens wel een beetje op ontploffen sta :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:59

Varekaj schreef:
Confession: ik ben momenteel zo een huisvrouw. Huis is een ramp :')

Ik ben echter gewoon tijdelijk werkloos omdat ik mijn eindwerk nog moet afmaken en in januari afstudeer. De schilder heeft ook net het hele huis afgewerkt en dat geeft een hoop zooi. Ipv op te ruimen vind ik het leuker om 2x/dag naar de paarden te gaan en ruim de tijd te nemen om te voeren, stallen te mesten, kroelen etc :P

Maar dan ben je bezig met afstuderen en je huis is net geschilderd. Je hebt zeg maar een reden om nog een ravage in je huis te hebben...
Ik geloof ook (omdat je het hier zo neer zet) niet dat jij klaagt dat je leven als huisvrouw een fulltime baan is en zwaarder is dan dat van je man die fulltime werkt en daarnaast 's avonds nog alles in huis kan doen omdat jij te beroerd bent geweest om het huishouden te doen :o

En eerlijk is eerlijk, ik heb er ook wel eens geen zin in... dat heeft iedereen...
Maar bij deze vriendinnen en kennissen van mij komt dit dus dagelijks voor :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:03

vuurneon schreef:
Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij :')

Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt :')
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk :')

(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)

Ik heb dus een kennisje (status vriendin heeft ze inmiddels verloren) die het precies andersom doet. De laatste keer met haar verjaardag (tuinfeest) was het zo erg dat ze 1 koelkast had gevuld met het allergoedkoopste Aldi bier en vieze wijn en de koelkast binnen gewoon gevuld zat met A-merk producten.

Op zich niks ergs aan, totdat het me opviel dat ze steeds naar binnen ging om wijn in te schenken voor zichzelf en bier voor haar vriend. Tot mijn allergrootste verbazing zag ik toen ik even in de keuken met haar moeder stond te praten dat ze zonder schaamte gewoon goede wijn voor zichzelf aan het inschenken was en een A-merk biertje voor haar vriend. :wow:

Confession: dit was voor mij de laatste druppel in een toch al scheve vriendschap en heb de boel sindsdien bewust laten verwateren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:14

Mijn vriend werkt voor een baggerbedrijf en zit daardoor sinds september tot eind november in Kroatië. Dus niks vent die even opruimt :P

Confession: als ik dat soms vertel als iemand vraagt welk werk hij doet, krijg je vaak dezelfde reacties.
"Oh dan hoef jij niet meer te werken,die verdient vast dik zijn geld".
"Ja ik ken dat, in elk stadje een schatje"
"Mijn vent zou dat niet moeten riskeren om zo lang weg te zijn".

Bloedirritant gewoon. Dit is zijn drromjob, ik verdien liever zelf mijn geld en als iemand wil bedriegen dan kan dat even goed met een gewone 9 to 5 Job.

@M_D_H: ik zou die opmerkingen wel aan mijn vriend meegeven. En vlak vragen of zij de kosten betalen als een kindje die ziekte zou hebben na geboorte. Je bent geen fokteef.

@_Nelleke_: wow. Apart.
Confession: ik heb vroeger door financiële problemen (intussen allang van de baan) een tijd heel zuinig moeten leven om de paarden te houden. Dat zit er nog steeds ingebakken. Ben er dan ook stiekem trots op dat ik diegene ben in huis die met de volste kar het minste hoeft te betalen.
Vriendlief daarentegen heeft iets van we kunnen het makkelijk zat betalen om A merken te kopen. Weet hij veel dat de gerechten die hij het lekkerst vindt vaak net de ggoedkoopste zijn qua producten :)) maar dat weet hij niet haha

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:17

Confession: Ik gooi de post van de vorige bewoners gewoon weg :+

Ze laten nog steeds 90% van hun post hier aankomen, nadat ik 2,5 jaar lang heb gevraagd of ze hun adres willen wijzigen en verteld heb dat ik niet hun persoonlijke postbezorger ben. Schijnbaar is de boodschap nog steeds niet duidelijk..

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:35

JayJillz schreef:

Ze laten nog steeds 90% van hun post hier aankomen, nadat ik 2,5 jaar lang heb gevraagd of ze hun adres willen wijzigen en verteld heb dat ik niet hun persoonlijke postbezorger ben. Schijnbaar is de boodschap nog steeds niet duidelijk..

Precies dit.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:52

JayJillz schreef:

Mijn zus woont nu 3 jaar samen en nog krijgen wij soms post van de bank.
Dit terwijl de bank toch wel het beste moet weten dat ze op een andere plek woont, aangezien ze daar haar hypotheek etc. bij heeft :')
Niet alleen de bank, maar ook soms andere post... Terwijl ze toch al meerdere malen heeft aangegeven dat ze is verhuisd 8)7

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:01

xMyrth schreef:
JayJillz schreef:

Mijn zus woont nu 3 jaar samen en nog krijgen wij soms post van de bank.
Dit terwijl de bank toch wel het beste moet weten dat ze op een andere plek woont, aangezien ze daar haar hypotheek etc. bij heeft :')
Niet alleen de bank, maar ook soms andere post... Terwijl ze toch al meerdere malen heeft aangegeven dat ze is verhuisd 8)7

Ja hier dus ook, Postcode loterij, Hans Anders, 2 verschillende banken, verzekeringen, incassobureau ( :') ), verjaardagskaarten(!!), belastingdienst zelfs en zo kan ik nog wel even doorgaan.. ze wonen in dezelfde straat dus in het begin wilde ik het nog wel in de bus duwen (vaak met verzoek om adres te wijzigen). Ophalen doen ze niet, en ik heb wel wat anders te doen dan sorteren en langsbrengen!

Incassobrieven stuur ik overigens wel retour afzender met de boodschap dat dit adres niet juist is, voordat ze opeens bij mij aan de deur staan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:03

Mijn oude bewoner heb goed ik contact mee , die haalt zo af en toe de post op. Maar woon er nog geen half jaar

Confession : Ik heb nu genoeg gespaard in principe voor rijbewijs , maar vind dit wel een verschrikkelijk eng stapje :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:31

Laatst stond ik bij de kassa in de supermarkt, achter mij een moeder met drie rennende en schreeuwende kinderen. Moeder deed of ze niks in de gaten had, waarschijnlijk omdat als ze wel ingreep die kinderen toch niet luisterden. Steeds tegen mijn winkelwagentje duwen zodat het bij het uitladen tegen mij aan kwam etc. Toen ik stond te pinnen rende er een van een jaar of 5 achter mij door. Ik steek mijn voet naar achteren en hup, daar lag hij op zijn snufferd. Hij durfde niet eens te huilen, wist goed dat ik het met opzet deed. Toen ging hij heel braaf achter zijn moeder staan, die nog steeds niks in de gaten had.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:42

Bloodymary schreef:
Laatst stond ik bij de kassa in de supermarkt, achter mij een moeder met drie rennende en schreeuwende kinderen. Moeder deed of ze niks in de gaten had, waarschijnlijk omdat als ze wel ingreep die kinderen toch niet luisterden. Steeds tegen mijn winkelwagentje duwen zodat het bij het uitladen tegen mij aan kwam etc. Toen ik stond te pinnen rende er een van een jaar of 5 achter mij door. Ik steek mijn voet naar achteren en hup, daar lag hij op zijn snufferd. Hij durfde niet eens te huilen, wist goed dat ik het met opzet deed. Toen ging hij heel braaf achter zijn moeder staan, die nog steeds niks in de gaten had.

Held _O-

Toen ik nog vakken vulde in de supermarkt was er op een avond ook zo'n k*tkoter, met zo'n klein kinderwinkelwagentje. Sowieso al de schurft aan die dingen want ouders letten vaak niet op dus zeg maar dag tegen je schenen. Dit kind dus ook. Kwam keihard op mij afrennen, je kon gewoon aan 'm zien dat hij mij met opzet wou rammen.

Dus toen heb ik mijn been uitgestoken, met voet de klap opgevangen en eens even flink tegen het wagentje aan getrapt: dag kindje :evaw:

Hij vloog met het karretje de halve gang door _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:52

ik voel me schuldig dat ik hier heel hard om moeten lachen :') zie het in mijn hoofd als zo voor me _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:55

_O- Helden, echt.. geweldig!

Confession: Wij hebben vandaag op werk Halloween avond/nacht met Escape Rooms. Ik zit van 09:00 tot 02:00 vannacht.. ik heb zo geen zin, ik wil weekend. :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:04

Hahaha oh fantastisch, _/-\o_ Ik ben gek op kinderen, maar niet als ze zo doen....

Gister bij afscheid nemen / condoleren, was mijn achterneefje van een jaar of 6 er. Het betrof de oom van mijn moeder. Hij lag opgebaard in een ruimte naast het zaaltje. En mijn achterneefje was al zo'n 7 keer heen en weer gerend om te kijken, liep gewoon tussen anderen die afscheid aan het nemen waren door en duwde iedereen aan de kant om "Oom" maar even te zien. Ik snap dat het spannend en facinerend voor zo'n kind kan zijn, maar na 1 keer is het klaar, dan houd je dat kind toch gewoon bij je?

Confession: Ik heb heb een hele boze blik gegeven en ben demonstratief voor de deur gaan staan, en toen droop ie af :Y)