Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lente schreef:Confession;
Ik kan m'n vrouw op het moment even wel achter het behang plakken... maar ze is ongesteld en ik weet dat ik dan zelf óók onredelijk ben.
Gróót nadeel van lesbisch zijn is dat
Ik geef eerlijk toe dat ik absoluut niet zou kunnen leven met iemand die hetzelfde gedrag vertoond als ik maandelijks doe. 
. Nu bed verschoont en klaar voor de heren die over 6.5 a 7 uur voor de deur staan
( op uitzonderingen na!)Amandavd schreef:Confession: n.a.v een ander topic besef ik mij wat een hekel ik heb aan moeders die altijd klagen over hoe zwaar hun leven is. Had dan lekker je benen bij elkaar gehouden.( op uitzonderingen na!)
Of van die moeders die zo overdramatisch doen over hoe hun leven verrijkt is met een kind.
. Amandavd schreef:Confession: n.a.v een ander topic besef ik mij wat een hekel ik heb aan moeders die altijd klagen over hoe zwaar hun leven is. Had dan lekker je benen bij elkaar gehouden.( op uitzonderingen na!)
Of van die moeders die zo overdramatisch doen over hoe hun leven verrijkt is met een kind.

, waarmee ik trouwens niet wil aangeven dat ik ze controleer, ik mag ze echt heel erg graag... maar dit snap ik nooit
)
Varekaj schreef:Ik vind het heerlijk om een etterend en jengelend kind zo strak en boos aan te kijken dat ze er volgens mij net geen nachtmerrie aan overhouden![]()
Eigen schuld als de ouders zelf niet kunnen (of eerder willen) ingrijpen.

)
Varekaj schreef:Confession: ik ben momenteel zo een huisvrouw. Huis is een ramp![]()
Ik ben echter gewoon tijdelijk werkloos omdat ik mijn eindwerk nog moet afmaken en in januari afstudeer. De schilder heeft ook net het hele huis afgewerkt en dat geeft een hoop zooi. Ipv op te ruimen vind ik het leuker om 2x/dag naar de paarden te gaan en ruim de tijd te nemen om te voeren, stallen te mesten, kroelen etc

vuurneon schreef:Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij
Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk
(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)

maar dat weet hij niet haha JayJillz schreef:Confession: Ik gooi de post van de vorige bewoners gewoon weg![]()
Ze laten nog steeds 90% van hun post hier aankomen, nadat ik 2,5 jaar lang heb gevraagd of ze hun adres willen wijzigen en verteld heb dat ik niet hun persoonlijke postbezorger ben. Schijnbaar is de boodschap nog steeds niet duidelijk..
JayJillz schreef:Confession: Ik gooi de post van de vorige bewoners gewoon weg![]()
Ze laten nog steeds 90% van hun post hier aankomen, nadat ik 2,5 jaar lang heb gevraagd of ze hun adres willen wijzigen en verteld heb dat ik niet hun persoonlijke postbezorger ben. Schijnbaar is de boodschap nog steeds niet duidelijk..
xMyrth schreef:JayJillz schreef:Confession: Ik gooi de post van de vorige bewoners gewoon weg![]()
Mijn zus woont nu 3 jaar samen en nog krijgen wij soms post van de bank.
Dit terwijl de bank toch wel het beste moet weten dat ze op een andere plek woont, aangezien ze daar haar hypotheek etc. bij heeft![]()
Niet alleen de bank, maar ook soms andere post... Terwijl ze toch al meerdere malen heeft aangegeven dat ze is verhuisd
), verjaardagskaarten(!!), belastingdienst zelfs en zo kan ik nog wel even doorgaan.. ze wonen in dezelfde straat dus in het begin wilde ik het nog wel in de bus duwen (vaak met verzoek om adres te wijzigen). Ophalen doen ze niet, en ik heb wel wat anders te doen dan sorteren en langsbrengen!
Bloodymary schreef:Laatst stond ik bij de kassa in de supermarkt, achter mij een moeder met drie rennende en schreeuwende kinderen. Moeder deed of ze niks in de gaten had, waarschijnlijk omdat als ze wel ingreep die kinderen toch niet luisterden. Steeds tegen mijn winkelwagentje duwen zodat het bij het uitladen tegen mij aan kwam etc. Toen ik stond te pinnen rende er een van een jaar of 5 achter mij door. Ik steek mijn voet naar achteren en hup, daar lag hij op zijn snufferd. Hij durfde niet eens te huilen, wist goed dat ik het met opzet deed. Toen ging hij heel braaf achter zijn moeder staan, die nog steeds niks in de gaten had.

zie het in mijn hoofd als zo voor me
Helden, echt.. geweldig!
Ik ben gek op kinderen, maar niet als ze zo doen....