tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hafpower

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 07:29

Gisteren is mijn relatie beëindigd na 18 jaar samen zijn.
We hebben geprobeerd te praten maar hij was alleen maar negatief over alles wat ik deed.
Ben er helemaal kapot van.
We hebben samen een koophuis en ik wil hier graag blijven.
Het huis kan ik waarschijnlijk niet alleen betalen dus daar lig ik mega wakker van.
Besef dat ik veel om hem geef en wil er aan werken maar hij heeft al opgegeven.
Hij wil nog even hier blijven wonen maar het voelt nu al vreemd.
Hij is koud en hard.
Heeft me gisteren gewoon laten huilen in bed.
Liep zo door naar de andere kamer.
En nu?
Gaat m'n leven kompleet anders worden...
Heb 2 honden en een kat en die blijven bij mij.
Kan ik de zorg financieel nog dragen voor mijn paarden?
Moet ik naar een ander huis?
Weet niet hoe ik het ga oplossen...
Ben moe, hoofdpijn misselijk

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 08:30

hafpower schreef:
We hebben geprobeerd te praten maar hij was alleen maar negatief over alles wat ik deed.
Het huis kan ik waarschijnlijk niet alleen betalen dus daar lig ik mega wakker van.
Hij is koud en hard.
En nu?

Oh wat heftig en ontzettend oneerlijk. Ook heel vervelend dat hij zou koud en hard doet :( Probeer rustig te blijven en goed na te denken, neem geen overhaaste beslissingen over de praktische zaken. Als je je hard wilt luchten dan staat mn pb box open! :(:)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 09:57

Oef wat naar, en zeker dat ie nu ook zo doet.
Sterkte en hou je taai! :(:)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 10:06

Hafpower wat heftig! Heel veel sterkte met deze moeilijke periode..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 10:06

hafpower schreef:
Hij is koud en hard.
En nu?

Na 18 jaar. Dikke knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 10:54

Oh nee wat ontzettend naar zeg. :( en dat hij nu zo koud en hard doet is nog vervelender. Is er een reden dat de bom nu zo gebarsten is?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 11:12

Heel veel sterkte Hafpower, wat ontzettend rot!

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 11:15

wat ontzettend naar om dit te lezen Hafpower... heel veel sterkte. dit moet echt verschrikkelijk zijn voor je..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 13:37

Ik mag mij helaas ook hier melden.
Vandaag na 3 jaar mijn relatie beëindigd, hij heeft gelogen over al zijn problemen. Stond niet open om ze op te lossen. En zelfs na duidelijke waarschuwingen heeft hij toch weer gelogen. Hij heeft er 1 grote puinhoop van gemaakt. En ik heb alles gedaan om het op te lossen. Maar helaas het lukte niet en hij heeft weer gelogen. Dus nu mag hij lekker bij zijn ouders verder gaan met liegen. Ik ben er helemaal klaar mee

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 13:43

Klinkt als een heel wijs besluit Lau. Niet minder rot natuurlijk. Sterkte!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 15:52

Lau schreef:
Vandaag na 3 jaar mijn relatie beëindigd, hij heeft gelogen over al zijn problemen. Stond niet open om ze op te lossen. En zelfs na duidelijke waarschuwingen heeft hij toch weer gelogen. Hij heeft er 1 grote puinhoop van gemaakt. En ik heb alles gedaan om het op te lossen. Maar helaas het lukte niet en hij heeft weer gelogen. Dus nu mag hij lekker bij zijn ouders verder gaan met liegen. Ik ben er helemaal klaar mee

Sterkte Lau, uiteindelijk zal blijken dat dit de beste keuze is. Hoe oliebol het op dit moment ook voelt. :(:)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 16:16

Sterkte allebei! Tussen mij en die gozer is het officieel klaar, ik ben echt nog nooit zo boos geweest, maar het helpt wel :D

Ik zie nu weer heel erg in dat ik even goed voor mezelf moet gaan zorgen, hebben jullie tips voor goeie me-time?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 18:46

Jeetje Hafpower, 18 jaar is niet niks!
Heel veel sterkte :(:)

Wat rot Lau! :(:)
Daar zou ik ook klaar mee zijn..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 18:57

Hele dikke knuffel Lau, je mag altijd crashen in Zwolle en lekker shoppen hier. :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:13

Lau schreef:

Heel veel sterkte! Ondanks dat je vaak al op bokt liet merken dat het niet helemaal lekker ging was jij er overduidelijk wel voor aan het vechten .. dat is dus niet van twee kanten gekomen dus jij hebt een wijze beslissing gemaakt. Niet makkelijk, maar wel wijs!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:14

Sheehan schreef:
Sterkte allebei! Tussen mij en die gozer is het officieel klaar, ik ben echt nog nooit zo boos geweest, maar het helpt wel :D

Ik zie nu weer heel erg in dat ik even goed voor mezelf moet gaan zorgen, hebben jullie tips voor goeie me-time?

- Naar de sauna!
Dat deed mij echt heel veel goeds, gewoon een dag relaxen met een goede vriendin en natuurlijk extra verwenpakket erbij met massages!
Mocht je liever niet in je naakie willen, dan zijn er genoeg badkledingdagen tegenwoordig.

- Manicure en/of pedicure. Gewoon blij en vrolijk worden elke keer als je naar je handen/nagels of tenen kijkt.

- Naar de kapper, inclusief schoonheidsbehandeling (gezichtsreiniging) en wenkbrauwen laten doen. Heerlijk als je in de spiegel kijkt en je er gewoon beter uit ziet.

- Nieuwe outfit/jurkje kopen die precies bij jou karakter past.

- Lekker een avondje uit met een goede vriendin (of meerdere) als je al het bovenstaande hebt gedaan en net bij de kapper bent geweest, nieuwe jurkje/outfit aan en even vol zelfvertrouwen genieten.

Klinkt allemaal erg oppervlakkig, maar ik zie bovenstaande echt als “Daphara verwendag” en kan er ontzettend van genieten, het geeft me ook een boost van zelfvertrouwen als ik de hele cyclus heb gehad... hoewel ik wel genoeg leuke outfits heb nu, dus die kan ik overslaan.

hafpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:34

Super bedankt voor de ondersteuning.
Bij ons ging het mis door niet te communiceren en te luisteren.
Zo vervreemd raken van elkaar en dan een eigen leven creëren.
Mijn lichaam is het zo zat deze stress dat het eten er niet in blijft.
Slapen wordt nadenken.
Ff snel huurwoningen checken,ff snel toeslagen uitrekenen.
Tenslotte zat ik om 4.30 beneden

Rosalie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:48

Jeetje hafpower, dat klinkt vreselijk herkenbaar (van t slecht communiceren tot aan eten dat er niet in blijft). Mijn mama heeft mij vaak gezegd “over een jaar zal je je beter voelen en zullen veel (praktische) dingen op zijn pootjes terecht zijn gekomen”, wellicht iets om je een beetje aan op te trekken als het er uitzichtloos uit ziet.
Heel erg veel sterkte!

Wbt me time; wat mij helpt is dat ik het niet altijd voor een ander hoef te doen maar juist ook voor mezelf: kaarsjes aansteken, iets lekkers te eten/drinken, simpele dingen waar ik blij van word :)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:52

hafpower schreef:
Super bedankt voor de ondersteuning.
Bij ons ging het mis door niet te communiceren en te luisteren.
Zo vervreemd raken van elkaar en dan een eigen leven creëren.
Mijn lichaam is het zo zat deze stress dat het eten er niet in blijft.
Slapen wordt nadenken.
Ff snel huurwoningen checken,ff snel toeslagen uitrekenen.
Tenslotte zat ik om 4.30 beneden

Jeetje, wat een “gedoe” ook erbij he! Je gaat hier sterker uit komen, maar voor nu is het heel verrot, ik herken mezelf in jouw woorden. Je hebt het nodig de feiten op een rij te krijgen, ergens orde in de chaos in je hoofd te krijgen, anders heb je geen rust, ook niet in je lijf. Je maag doet ook “vrolijk” mee met de onrust in jouw hoofd en lijf en daardoor hou je nu niets binnen.

Mijn tips, vermijdt koffie! Drink thee, slap als gewone thee niet werkt en anders gewoon gekookt water. Als je slap wordt, toch wat boullion proberen te drinken. Voedsel wordt het nu gewoonweg niet, maar als boullion blijft zitten, dan een cracker of droog beschuitje proberen. Hou het licht, wat je lijf kan nu gewoon letterlijk niets meer hebben/verwerken.

Je zult merken dat naarmate je hoofd meer tot rust komt, je lijf dat ook doet. Forceren te eten werkt toch alleen maar averechts. Meld je desnoods ziek en ga slapen zodra je de behoefte hebt. Ga buiten wandelen om je hoofd wat leger te krijgen, of juist de dingen op een rijtje.

Bovenal, accepteer jezelf en je lijf! Ik snap dat je dit nu niet er bij kan gebruiken, maar “what does not kill you, makes you stronger”. Er tegen vechten helpt niet.

Heel veel sterkte en wijsheid gewenst! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:52

Mag ik even ranten?

Ik was dus vrienden gebleven met die ene gozer die toch geen potentie zag voor een relatie. Is helemaal goed, het was ook gezellig als vrienden. Ik had inmiddels ook echt niet meer de behoefte om een relatie te starten ofzo en zag hem gewoon als vriend.

Soms appte hij een dag niet. Is helemaal niet erg, maar als ik iets leuks tegenkom of meemaak wat ik wil delen, dan deel ik dat gewoon. En ja dat zijn soms 5 onbeantwoorde appjes achter elkaar, maar ik verwacht ook niet altijd een antwoord en verspreid over een dag is dat niets. Ik praat gewoon veel, kan er niet meer van maken. :') Echter vindt hij nu dat ik teveel app en wil daardoor de vriendschap verbreken omdat hij denkt dat ik hem niet gewoon als vriend kan zien. Je kan natuurlijk overal een probleem van maken.

Ik lig er niet wakker van in ieder geval; geen plek in mijn leven voor dat soort onzin en negativiteit.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:13

Eerlijk gezegd snap ik hem wel :o Zou ik ook niet erg waarderen en lijkt meer op een eenzijdige vriendschap.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:17

Ik snap hem ook. Als een normale vriendin mij om elke scheet appt zou ik ook gek worden. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:21

Poeh, ik snap hem ook wel, ik zou dat ook slecht trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:38

Achja, de rest van m'n vriendengroep vindt het niet erg en doet het zelf ook. Als ie het zo slecht trok had hij dat moeten zeggen, dan kan ik er rekening mee houden, heel simpel. :) Vind het feit dat hij een vriendschap, waarvan hij 3 dagen ervoor had gezegd dat hij het zo gezellig vond, verbreekt om het feit dat hij de hoeveelheid appjes niet kan waarderen zonder iets te zeggen, eerder getuigd van dat hij kennelijk toch niet zoveel in de vriendschap zag.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:54

Ik snap jou wel, ik heb vaak genoeg gehad dat ik niet verliefd was maar iemand als close vriend zag en mensen uiteindelijk dachten dat ik verliefd was omdat ik zoveel appte :') Wel goed dat je er zo klaar mee bent! Je verdiend veel beter en positiever :*