Mijn h&m pakketje was er ook heel erg snel van de week! En ik ben verliefd op de inhoud haha.
Ik heb voor mijn werk goede schoenen nodig, mijn huidige zijn flink aan het verslijten. Ze moeten volledig zwart zijn, geen witte zolen oid. En air max of andere sportschoenen mogen niet. Ik werk in een 4* hotel en het bijbehorende restaurant dus meten een beetje nette schoenen zijn. Ik moet er echter wel diensten van soms 12 uur op kunnen draaien. Iemand tips?
Ecco's zeker! Ik werk zelf bij las palmas van herman den blijker en loop dus ook aardig wat af. Mijn schoenen moeten ook helemaal zwart zijn. Ik wil echt nooit meer andere
Ik vind het vestje ook niet zo, maar als jij je er fijn bij voelt moet je hem houden
H&M heeft soms uitschieters dat ze echt heel snel zijn. Ik heb gisteren ook een lading besteld! Kan de laatste tijd slecht slagen maar heb toch wat leuke dingen kunnen vinden nu afwachten of het ook echt zo leuk is als het lijkt haha
Anoniem
Geplaatst: 04-08-15 09:55
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Maar ik vind h&m ook best snel de laatste tijd
xFioon
Geplaatst: 04-08-15 16:09
Kent een van jullie de site missguided.eu?
Of weet iemand nog een site of winkel waar ze high waisted bikini's verkopen? Ga in september waarschijnlijk nog op vakantie, maar mn maat is overal al uitverkocht Als ik maat 36 had is er nog keus zat, maar helaas Asos, forever21, urban outfitters, new look, river island, hm al gehad
Wat een leuk topic dit, maar niet goed voor de portemonnee . Door het stomme weer van vandaag had ik spontaan zin om alvast herfstkleding te shoppen. Enkellaarsjes en poncho besteld Zal eens kijken of ik tzt outfitje kan plaatsen.
@Fioon, ik kijk er wel eens op maar heb er nog nooit wat besteld! Misschien kan je wat reviews op internet opzoeken, het ziet er wel betrouwbaar uit maar je weet nooit.