Hier is vandaag sneeuw gevallen.. Bah. Helemaal geen zin in. Gelukkig ben ik dit jaar super lui geweest en zitten de winterbanden van vorig jaar er nog onder.
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-14 14:56
Anthea schreef:
Hier is vandaag sneeuw gevallen.. Bah. Helemaal geen zin in. Gelukkig ben ik dit jaar super lui geweest en zitten de winterbanden van vorig jaar er nog onder.
Stuur deze kant maar op.
Anoniem
Geplaatst: 02-11-14 15:18
Graag! Ik deed 't raam van de auto naar beneden zodat de sneeuw er af gaat, maar het viel allemaal op mijn schoot.
Ik. Ben. Jaloers. En niet zo'n beetje ook... Ik hoop zooooooo dat wij ook echt sneeuw krijgen dit jaar! Sneeuw en ijs! Een Elfstedentocht zou dan echt wel "icing on the cake" zijn!!
Pandora2
Geplaatst: 02-11-14 20:14
Anthea schreef:
Buienradar voorspelt voor binnen een paar uur niet zo heel fraai weer boven belgie Joolien, waar ben je??? Estofex waarschuwt voor tornado chances boven Benelux en france..
Was ook wel een beetje jammer van de wind vandaag anders was ik gaan buitenrijden.
quartel
Geplaatst: 03-11-14 00:07
Ook hier regen.....nou vooruit......we mogen toch ook helemaal niet mopperen he? We zijn gewoon lichtelijk verpest Maar ik ben de regen wel nu alweer helemaal zat