Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:40

Ombouw kun je idd prima tweedehands halen. :)
Mijn vorige bed was ook een zoveelstehandsje, ik kreeg hem van m'n ex die hem weer bij de Kringloop weg had 25 jaar geleden en ik gik dat dat bed al zeker een jaar of 35 oud is.
Bed heeft overigens een nieuw plaatsje gekregen bij mensen die een iets smaller bed wilden en zal als het goed is nog steeds functioneren.
Is ook echt een super stevig bed, alleen de platen waar het matras op lag waren niet helemaal goed meer en er moest een nieuw verfje/lakje overheen maar dat heb ik netjes gemeld en de kopers vonden dat ze daar niet over moesten klagen want het bed kostte ze inc matras (van toen 2 jr oud), waterafstotende molton en hoeslakens €20,- omdat ik het verder niet verkocht kreeg.
heb ook gezegd dat als ze zelf niet op dat matras wilden liggen, hun honden er vast wel blij mee zouden zijn. :)
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 15-11-15 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:43

Idd ombouw vind ik prima... Kan alleen nog niet echt iets vinden haha, gelukkig heb ik nog even.

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:49

Ben blij dat ik de gehele inboedel van het oude huis heb mee genomen ookal zitten we nu al 5 maanden bij mijn moeder! Hahah.hier bij de kringloop vind je vele mooie dingen, maar dat zal ook wel schelen in welke regio je zit denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:51

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:55

Mooie kast Rebecca, koopje!

Heb alles nieuw gekocht. :)
Kast voor in m'n schuur toevallig via via gekregen van iemand die het over had. Oh en kerstboom ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:57

Ik wacht nog op de afmetingen , als die maar goed zitten..

Heerlijk , in mijn eerste huis net zo . Dit huis meeste nieuw , heel weinig kwa meubels meegenomen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:44

Vanmorgen weer in appartement geweest om dingen op te meten en zo net gordijnen besteld :)
Komt steeds dichterbij :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:22

Verf gekocht voor slaapkamer :))
https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... ml/5316663

Dit is voor 1 muur, andere muren blijven wit. Ik wilde eerst muur grijs doen maar aangezien vloer en gordijnen ook al grijs zijn heb ik toch voor kleurtje gekozen :)
Woonkamer wordt 1 muur lichtgrijs en de rest wit

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:46

Leuk kleurtje! Zoiets heeft Liz ook dan toch?

Hier is de kamer bijna voorzien van laminaat. Wordt echt bewoonbaar zo :D

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:26

Ja lijkt heel erg op de kleur op mijn muur :j

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:42

Ow wat leuk :D Dan heb ik die foto gemist denk ik haha
Even zoeken :D

Edit gevonden *\o/*
Dat heb je ook op de slaapkamer ? Ziet er mooi uit :D

Iemand die hier in een bovenwoning woont ? Ik twijfel enorm wat voor ondervloer ik onder het laminaat moet hebben.... Normale of speciaal voor appartementen.... Laminaat was geen probleem maar over ondervloer hebben ze het niet gehad....

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:51

Ik heb van die grijze schuimplaten eronder van de Kwantum. Deze

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:52

Okee en jij woont ook boven in, zoals ik aan je fotos kon zien haha :P

Ik zal eens op de site kijken :D

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:45

Ik woon ook in een bovenwoning. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat er onder mijn laminaat ligt, heb het laten leggen. Van dat zilvere folie achtig iets. Er is betere kwaliteit maar mijn onder buurvrouw ondervind nooit geluid overlast. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:50

WinSel schreef:
Ow wat leuk :D Dan heb ik die foto gemist denk ik haha
Even zoeken :D

Edit gevonden *\o/*
Dat heb je ook op de slaapkamer ? Ziet er mooi uit :D

Iemand die hier in een bovenwoning woont ? Ik twijfel enorm wat voor ondervloer ik onder het laminaat moet hebben.... Normale of speciaal voor appartementen.... Laminaat was geen probleem maar over ondervloer hebben ze het niet gehad....

Even in huurovereenkomst kijken?
Ik moest een speciale ondervloer kopen voor appartementen terwijl ik geen onderburen heb (daar is de hal).
Die ondervloer was heel duur!

Doe je mijn grijze kleur nog? :):)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:10

Ik heb nog geen huurovereenkomst, die ga ik 31 december pas tekenen.... Ik heb inmiddels wel iemand gevraagd die er al woont dus even afwachten :) En idd die ondervloer speciaal voor appartementen is erg duur... Dus hoop niet dat ik dat moet haha

Ik heb nog helemaal niet naar grijze verf gekeken :O Maar die van jou vind ik nog steeds erg mooi, dus grote kans dat ik die doe :D

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:35

Hallo allemaal, naar bijna 8 jaar een relatie gehad te hebben en 3 jaar samengewoond, besloot mijn vriend bij het bieden op een huis dat hij niet meer met mij verder wou. Ik woon nu twee maanden weer bij mijn ouders en ben hard op zoek naar een eigen plekje. Ik ga dus ook voor het eerst alleen wonen. Gelukkig ben ik al die tijd wel ingeschreven geweest bij de woningstichting, daardoor sta ik steeds in de top 5. Ik heb het er behoorlijk moeilijk mee dat ik ineens mijn huisje etc kwijt ben. Ik hoop daarom zsm een huisje te vinden zodat ik een nieuwe stap in mijn leven kan maken. Het topic heb ik inmiddels helemaal doorgelezen, super leuk om jullie huisjes allemaal te zien! Het lijkt me gezellig om mee te kletsen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:38

WinSel schreef:
Ik heb nog geen huurovereenkomst, die ga ik 31 december pas tekenen.... Ik heb inmiddels wel iemand gevraagd die er al woont dus even afwachten :) En idd die ondervloer speciaal voor appartementen is erg duur... Dus hoop niet dat ik dat moet haha

Ik heb nog helemaal niet naar grijze verf gekeken :O Maar die van jou vind ik nog steeds erg mooi, dus grote kans dat ik die doe :D

Staan er op de website van de verhuurder geen model overeenkomsten? Daar had ik het toen uitgehaald.
Moest ook toestemming schriftelijk aanvragen, een gedeelte van de ondervloer en verpakking bewaren. Best streng allemaal.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:40

atilla schreef:
Hallo allemaal, naar bijna 8 jaar een relatie gehad te hebben en 3 jaar samengewoond, besloot mijn vriend bij het bieden op een huis dat hij niet meer met mij verder wou. Ik woon nu twee maanden weer bij mijn ouders en ben hard op zoek naar een eigen plekje. Ik ga dus ook voor het eerst alleen wonen. Gelukkig ben ik al die tijd wel ingeschreven geweest bij de woningstichting, daardoor sta ik steeds in de top 5. Ik heb het er behoorlijk moeilijk mee dat ik ineens mijn huisje etc kwijt ben. Ik hoop daarom zsm een huisje te vinden zodat ik een nieuwe stap in mijn leven kan maken. Het topic heb ik inmiddels helemaal doorgelezen, super leuk om jullie huisjes allemaal te zien! Het lijkt me gezellig om mee te kletsen.

Dat is een vervelende situatie. Hopelijk snel een doen plekje en beginnen aan een nieuwe start. :(:) sterkte!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:54

Ik heb er even een mailtje achter aan gestuurd voor de zekerheid... Wil later geen problemen...

Diegene die er al woont heeft geen speciale ondervloer iig...

Atilla wat een rot situatie ! Sterkte en hopelijk heb je snel een eigen woning

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:52

Atilla: waar deuren dicht gaan gaan er andere open... dat wens ik je heel erg toe, een fijn eigen plekje om verder te kunnen! Sterkte. En welkom in het topic.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:06

Wat een vervelende situatie atilla, wel fijn dat je ingeschreven staat. Hopelijk heb je snel je eigen plekje.

Ik ben druk bezig een eikenhouten kastje te ontdoen van zijn waslaag zodat ik hem kan whitewashen. Ik heb wel eens leukere dingen gedaan. Ik mag zo als pauze plintjes gaan halen haha.

Hier lag een ondertapijt en wilde daar m'n laminaat op leggen maar de opzichter adviseerde wel ook ondervloer te doen dus heb gewoon de goedkoopste(kwantum) daarop gelegd. Icm dat ondertapijt moet dat voldoende zijn. In de gang heb ik laminaat waar onder de plank al een laagje zit (restpartij dus goedkoop kunnen kopen :) ).

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:15

Druk bezig dus :D

Ik heb nog geen mail terug over de ondervloer...
Wel een meevallertje wbt huurtoeslag, ik was servicekosten vergeten en zoals de proefberekening nu zegt krijg ik 30 euro meer dan wat ik dacht haha :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:42

Dat is mooi!

Ik bel altijd, mail duurt meestal paar dagen voor ik antwoord krijg.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 21:06

Jongens, mijlpaal van het jaar. IK HEB TV :')
Afbeelding