Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:53

Pferdelove schreef:
Stiekeme meelezer komt weer even om de hoek kijken!
Heeft iemand ervaringen met bestellen bij Bershka? En hoe de broeken daar vallen en of deze van een beetje goede kwaliteit is?

Ze vallen sowieso 1 tot 2 maten kleiner :)
Tsja kwaliteit, H&M/C&A zo ongeveer ( =

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:55

Liesje1611 schreef:
Sorry dat ik zo binnen kom vallen meiden, maar ik heb echt jullie hulp nodig..

Ik heb binnenkort een dorpsfeest waar we heengaan ivm de verjaardag van een vriendin. Harstikke leuk, maar het is een ongeschreven regel dat je in iets "boers" moet komen.. Denk aan een geruit blousje, of zo'n zakdoekje om je nek (hier stopt ook mijn inspiratie :') )
Punt is: ik wil er niet helemaal als een idioot bijlopen en het belangrijkste: ik heb bijna geen geld. :(
Hebben jullie een idee, of weten jullie waar je zoiets als hierboven heeel goedkoop kan scoren?

Misschien gewoon een geruit bloesje dragen? Of iets met cowboyboots. OF doe je rijlaarzen aan. :') Misschien een leuke cowboyhoed? Sorry, ik weet ook bijzonder weinig van het boerenleven. H&M heeft echt al-tijd van die geruite bloesjes, ik denk dat je daar wel scoort!

dees20

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:03

Hiii! Vandaag lekker geshopt! Cowboysbag met portomonnee en buddha to buddha oorbellen (nu is mn setje compleet :) ). Ennnn mn H&M pakket is binnen. Straks passen! Foto's volgen.

Qua kleding maakt winter / zomer me weinig uit. Ik kan met beide wel uit de voeten. Alleen in de zomer ben ik zelf happy'er en kun je zo lekker lang buiten zijn s'avonds. Dat vind ik zoooo heerlijk!

Als ik aan een 'boerenfeestje' denk, denk ik indd aan een geruit blouse'je rood ofzo :). Ben benieuwd wat het geworden is!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:21

Bedankt voor de tips :$ ik denk dat ik idd maar gewoon voor een geruit blousje ga, maar aangezien dat normaal gesprokem echt niet mijn stijl is, baal ik van elke euro die k eraan moet uitgeven _O- Bij de h&m zal ik even gaan rondkijken!
Of is er hier toevallig iemand die van zn geruite blousje afwilt voor een klein prijsje? :D :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:29

liespower94 schreef:
Pferdelove schreef:
Heeft iemand ervaringen met bestellen bij Bershka? En hoe de broeken daar vallen en of deze van een beetje goede kwaliteit is?

Ik heb al 3 jaar een hele fijne Bershka Jeans, dus de kwaliteit/prijs vind ik erg goed :j
Ervaring met bestellen niet. Veel kleiner vallen ze bij mij niet, billen 36 zit erg goed, maar ik heb wél dunne benen voor een 36, dus daar vallen ze wat klein in.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:11

liespower94 schreef:
Pferdelove schreef:

Ik heb normaal maat 34/36 broeken. Bij de Berska had ik maat 38 spijkerbroek. Maar vervolgens is de broek zo erg uitgelubbert dat ik het te groot is. Met in de was doen wordt het niet meer kleiner en vind ook de lengte vrij kort. Heb normaal lengtemaat 32. Geen Berska broeken voor mij meer :+

Bestellen ook geen ervaring mee, je kan alleen met creditcard betalen of bezorgen in de winkel. Heb geen creditcard en geen winkel in de buurt helaas.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:14

Liesje1611 schreef:
Bedankt voor de tips :$ ik denk dat ik idd maar gewoon voor een geruit blousje ga, maar aangezien dat normaal gesprokem echt niet mijn stijl is, baal ik van elke euro die k eraan moet uitgeven _O- Bij de h&m zal ik even gaan rondkijken!
Of is er hier toevallig iemand die van zn geruite blousje afwilt voor een klein prijsje? :D :D

Je hebt pb :)

xFioonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:40

Of je regenlaarzen aan? :')

xFioonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:41

Pion schreef:
xWildrose schreef:
Ik heb een vraagje. ;p Ik ben op zoek na een nieuwe zwarte broek, alleen mijn ervaring is dat zwart zo ontzettend snel vaal word. Dus mijn vraag, weet iemand een zwarte skinny jeans die niet enorm snel vaal word?

Spijker wordt na wassen sowieso vaal.
G-star broek blijven vaak wel de zwarte kleur behouden (tenminste broek van een vriendin blijft al tijden mooi zwart :') ).
Zelf heb ik een zwarte broek van maison scotch, maar dat is geen spijkerstof.

Mmm, de winter is mijn minst favo periode. Niet zozeer qua kleding (lekker slobbertrui :+ ), maar wel dat je zo veel aan moet trekken (is dat logisch? haha).
En sokken, en hemd, en shirt, en trui, en sjaal, en er moet een jas mee, ennnnn.... naja dat dus. :o

Of ze wast hem dus gewoon nooit :P haha

Ik had van de winter een hele mooie broek van esprit, was wel een broek met print (gecoate print of zwarte broek), maar de coating is een beetje weg, maar de broek is wel nog mooi zwart! Slijt wel al helemaal :( Maarja, het was ook vanaf oktober ofzo mijn lievelingsbroek die ik elke week wel een paar keer droeg...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:47

Ik heb zo een zwarte dikke stoffen broek van eo een turkenwinkeltje let zo een dtiehoekje op de achterzak. Die broek gaat nu de 3de winter in en is nog altijd niet vaal

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:07

Eigenlijk zou je ze ook niet moeten wassen heb ik gehoord

xFioonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:13

Ja, nou hier gaat een broek na 2 dagen toch echt de was in. Of eerder als er weer eens een vlek in heb. Of als ik ermee ben uitgeweest, etc.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:16

Ik denk dat ik mijn nieuwe zwarte broek maar met de hand ga wassen als hij echt fijn is. :o

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 09:10

Wassen jullie ook binnenstebuiten. Dat beschermt de stof ook.,en evt op 30graden als je er bang voor bent hem te beschadigen

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 09:19

Ze zeggen dat je vlekken gewoon plaatselijk eruit moet wassen, en als ie twee keer gedragen is in een zakje en in de vriezer, zo doen heel veel topdesigners dat blijkbaar om hun jeans goed te houden. :')

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 09:22

Wij wassen hier ook met wasmiddel zwarte was van Robijn. Scheelt misschien ook?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:26

Nauw na 2 of 3 keer dragen gaan mijn broeken toch in de wasmachine.. Anders geraak ik nooit aan nieuwe broeken :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:48

Sorry hoor, maar ik vind een broek ook maar gewoon een gebruiksmiddel. Ik was ze binnenstebuiten op 30 graden, maar daar houdt het op, hoor. Hij moet maar tegen een wasbeurt kunnen en zo niet, dan haal ik wel weer een nieuwe. _O-

Ik vind winter ook fijn, maar niet een te koude winter. Ik draag gewoon nog graag mijn all stars of vans. Als het overdag rond de 5 graden is of zo en niet teveel wind, vind ik het echt heerlijk. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:16

Daarom koop ik altijd broeken van de mango :)
Zitten geweldig, worden niet snel vaal en kosten ook maar 15€.
Daar ga ik geen apart wasmiddel voor gebruiken :+

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:29

Haha mijn zwarte Mango broek is juist heel snel vaal geworden, werd te wijd bij mijn billen na een paar keer dragen, die koste ook nog eens 30 euro! :')
Ik ben zelf echt gek op broeken van SuperTrash, maar die wel een stuk duurder.

Maar denk dat het qua verkleuren heel erg te maken heeft van welk materiaal de broek gemaakt is.

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:54

Liesje1611 schreef:

En een leuke tuinbroek dan? dat vind ik ook wel ee beetje boers, hahah. Momenteel veel van bij de primark voor een spotprijsje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:02

Ik was mijn broeken niet zo vaak hoor := Niet nooit, maar ik ga echt niet elke 2 dagen mijn broeken in de was gooien. Is me te veel werk (kunnen niet in de droger en dergelijke) en ik vind het gewoon niet nodig. Spijkerbroeken worden zo snel lelijk als je ze te vaak wast, ook de duurste spijkerbroeken

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:04

Zolang mijn broeken niet vies zijn en niet stinken was ik ze niet :+. Of ik moet er heel erg in gezweet hebben ofzo. Ik denk dat ze gemiddeld na 6 keer dragen in de was gaan.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:05

De echte denimmerken zoals Denham etc raden het ook echt af je jeans zo vaak te wassen. In de vriezer heb ik inderdaad ook wel eens gehoord. Maarja als je een vlek hebt moet die er wel uit vind ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:11

Ik heb laatst een broek bij Anthony Morato gekocht (zonde want hij is nu alweer te groot := ) en daar zeiden ze ook dat ik hem niet mag wassen. Niet alleen krimpt hij dan, maar de kleur vervaagt. Hij raadde aan als hij echt vies was in de badkuip handwassen met een beetje Vanish erin.