Die heeft waarschijnlijk dr toeslagen binnen gekregen en daarom het geld kunnen brengen.
Had er 1 op mp die een halster wou, vp 2, 95 euro. Of het voor 2, 95 euro incl kon. Nee want het verzenden kost nog veel meer. Na weet ik hoeveel e-mails nog steeds geen geld. Eerst had ze het druk, daarna ziek en nu hoor ik niks meer nadat ik had aangegeven ik het niet meer te reserveren voor dr omdat ik geen zin had om weken op die paar euro te wachten. Snappen mensen niet dat je elke dag je rekening nakijkt, spullen klaar legt enz?
Hier weer eentje na een week radiostilte het geld gestort.... Dat is de tweede die mazzel heeft dat ik het nog heb. Snap die mensen niet. Verder alles heel snel verkocht in grote partijen ben nu bijna alles kwijt van mijn paardenspullen.
Ik vind jouw berichtje niet vriendelijk overkomen, integendeel. Er worden hier wel vaker berichtjes geplaatst van bokkers die iets via de post ontvangen, daar wordt dan ook niet zo op gereageerd. En als een ander een grapje maakt over andermans opmerking (in dit geval Nadia) dan geeft dit geen groen licht voor de rest om dit ook maar te doen. Vind het een beetje kinderachtig om dan te zeggen "jamaar jij zei niks van haar opmerking".
Martie
Geplaatst: 23-04-14 09:50
FNews schreef:
Oeppss, bedoelde dat het tshirt een print heeft met een paard
Jammer, postbode op een paard was veel leuker geweest.
Omg! Ik weet dat ik geen link mag plaatsen maar er staat me nu toch en ad op MP! Iets met vechtende bonsai orka's en een gratis trainster. Hihi, Het lijkt een grote grap en toch bieden mensen...