Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:03

Sheran schreef:
Dank je Lieneke! Ik hou er zelf wel van, van dat artistieke. Dat ligt me ook beter dan de 'standaard' modellendingen, daar heb ik ook het gezicht niet voor.

Zo'n zwartwitportret is wel heel,mooi inderdaad, als dat goed lukt! Volgens mij is zwartwit een kunst apart.

Klopt dat artistieke is niks voor mij maar vind het echt bij jou passen!

Klopt daarom wil daar een keer echt goed in investeren! Wil wel graag eerst wat groter wonen zodat ik een mooie muur over zou hebben er voor! Wil er echt iets moois dan van maken!

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:33

Ik kan het kunstzinnige wel waarderen en geef daarom ook de voorkeur aan foto 2. Foto 1 is mij net wat te standaard.

Mooie foto's hoor!

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:48

Zo ik lees af en toe ook ff bij. Thirsa ik heb je ff geliked op fb. Binnenkort weer met een vriend van mij shooten, en met mn vriendin, die is weer opnieuw begonnen met fotograferen. Wil weer een nieuwe leuke profielfoto op fb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:56

Even grote edit, ga het toch iets anders aanpakken.

Moodboard: http://pin.it/_6ZcaCe
Ben op zoek naar modellen met diverse soorten uiterlijk, het liefst wel met enige vorm van ervaring in shooten. Het gaat echt om de aankomende week (herfstvakantie voor velen) en het weekend dat eraan vast zit, daarna wordt het voor mij qua tijd lastig. Locatie is flexibel, ik kan in principe het hele land door. Ik heb weinig ervaring in portretfotografie maar fotografeer wel al een aantal jaar en wil mijn kunnen heel graag uitbreiden, vandaar de haastige zoektocht naar meiden die graag op de foto willen. Omdat het voor mij echt als aanvulling op mijn portfolio is, geldt dat andersom ook. Model krijgt gewoon alle foto's die ik goed genoeg gelukt vind toegestuurd zonder watermerk.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 20:38

Mocht je een keer wat willen doen Emma moet je het maar laten horen, goede vriendin die hier in de buurt woont is een professionele MUA :)

Ik zag al een like voorbij komen Jolien! Hoe meer zielen ... :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:41

Gaaf moodboard maar ik ben wel heel benieuwd naar jouw werk! Of is daar al iets van voorbij gekomen?

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:46

Afgelopen zaterdag geshoot met en vrouw die zowel makeup als fotos deed. Toch wel enorm tevreden met het resultaat!
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:54

Ik vind het mooie foto's geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:55

cindy1000 schreef:
Afgelopen zaterdag geshoot met en vrouw die zowel makeup als fotos deed. Toch wel enorm tevreden met het resultaat!
[ [url=m/v53kyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lVRXvQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat vinden jullie ervan?

Prachtig zeg! Je bent echt een hele mooie meid

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:02

Ze zeggen me zelf wat minder Cindy, maar dat komt ook omdat het niet mijn stijl ks. Ik vond je op de andere foto's veel mooier! Lippenstift op de eerste is niet zo netjes, en de tweede oogt erg geposeerd. Maar dat is echt mijn smaak hoor :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 14:12

Is de foto uitvergroot oid door Bokt? Ze zijn enorm pixelig .. Zonde, want vind het toffe platen. De tweede spreekt voor mij meer dan de eerste (komt wellicht omdat ik je look meer black/white interessant vind en niet zoveel heb met geel :P ).

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:23

OW dat pixelig zie ik niet op mijn telefoon?

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:25

Courses schreef:
Is de foto uitvergroot oid door Bokt? Ze zijn enorm pixelig .. Zonde, want vind het toffe platen. De tweede spreekt voor mij meer dan de eerste (komt wellicht omdat ik je look meer black/white interessant vind en niet zoveel heb met geel :P ).

Het zijn screenshots van mn telefoon, die maakt ze dan wat waziger dus kan kloppen haha.
Dankjewel :D

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:46

Weer eens een update!
Afgelopen zaterdag een show gelopen om de nieuwe collectie te showen in de Barones. Was weer een leuke ervaring maar stiekem ook wel weer slopend zo'n dag. Werd gevraagd omdat ik 'het gezicht' van de Barones ben. We kregen twee verschillende setjes aan die we gedurende middag afwisselend lieten zien. We liepen dan door het winkelcentrum (filmpje volgt nog)

Dinsdag een shoot gehad voor de Otto (een beetje gelijk aan de wehkamp), was geregeld via een vriendinnetje die daar stage liep. Ik ga er steeds meer van genieten en vind het zo super leuk om te doen! Foto's daarvan mogen helaas nog niet online.

Als laatste gister avond naar Sessibon geweest. Zij hadden een casting dag en daar ben ik aangenomen als commericieel model. Dus eindelijk een bureau gevonden :D

Foto's van de show zaterdag:

Afbeelding

Deze foto stond ook gister in het stadsblad
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:42

Leuke fotos. En top dat je bent aangenomen bij een bureau!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:52

Oeh mooie foto's Cindy! Vind de 2e het mooist.

Leuk Jasmijn! Lijkt me idd wel slopend maar wel leuk! En voor e Otoot, dat soort dingen zou ik dus ook graag doen he.
Heb van de week gesolliciteerd op vacature van webshopmodel. Is hier in Almelo en iedere week, lijkt me dus wel leuk. Maar ik had al even geen recente foto's meer, dus even een vriendinnetje gevraagd of ze een paar foto's wilde schieten. Zelf make-up gedaan, snel wat setjes uit de kast getrokken en gaan met die banaan. Vriendin heeft een klein draagbaar studiotje dus dat was mooi makkelijk bij haar in de woonkamer(ze kon foto's schieten vanaf haar bank :') )

Hier alvast eentje, maar ik ben er erg blij mee :D
Afbeelding

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 09:10

Ah slim en mooie duidelijke portret foto! (Maar wat zit er op je rechter schouder?)

Heb gister een lunch afspraak gehad over het opnemen van een korte film die geheel om mij gaat draaien. Erg gaaf en ben zo benieuwd wat eruit gaat komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 14:11

Dat zijn de uiteindes van de veren van mijn pauwveertatoeage ;) Twijfelde nog om ze weg te werken, maat niet gedaan.

Spannend Jasmijn, waar gaat de film verder over? (behalve jouzelf ;) )

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:43

Ohhh haha ik dacht al wat is het nou?

https://youtu.be/z2JbuuB3gTY
Het word waarschijnlijk iets in deze richting alleen willen we er nog een eigen draai aangeven. Hoe dat weten we nog niet.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:54

@cindy1000: wow vind onderste echt heel gaaf!!

@jasmijnz: jeetje gaaf zeg!! Is de film bedoelt als promo voor jezelf?

Ik was weer even aan kloten in photoshop

Afbeelding
Afbeelding

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:33

Ja grotendeels wel! We willen er nog een beetje een verhaal omheen zetten maar dat is nog best moeilijk. Dus als iemand nog ideeën heeft zijn ze altijd welkom :)

@gianti vind persoonlijk de tweede foto denk ik mooier als je het meer bijsnijd alleen op haar bovenlichaam komt de nadruk meer op haar gezicht te liggen. Maar dat denk ik! Verder mooie platen!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:03

Fair: Vind je foto inderdaad stijf overkomen en een te overduidelijke lipstick hebben. Je wenkbrauw valt mij ook niet op.
Je oog in het licht vind ik dan wel weer binnen komen!

Sheran; Ik vind de 1e ook meer hebben. 2e het idee heel mooi maar voor mij is je hoofd daar net wat te ver weg gedraaid.

Nou komt er net een bepaalde spanning in je lijf die ik er niet helemaal bij vind passen. Stijl is erg mooi! Past je goed.

Lieniek: Dat idee lijkt me heel gaaf!

cindy1000: Gave platen! Vind ze beide wel wat hebben.

jasmijnz: Wat gaaf die show en promo filmpje dat er komen gaat! Lijkt mij ook ontzettend leuk om zo'n filmpje te hebben maar ik blijf dromen haha. Gefeliciteerd met je acceptatie bij dat bureau :).

Joolien: Ben benieuwd of je gekozen wordt als webshopmodel, lijkt mij leuk werk! Vind je foto wat minder. Grootste ding wat mij 'stoort' is dat je lijn van je hoofd doorloopt in je nek i.p.v. dat daar een verschil in zit. Je mond lijkt ook wat gespannen te zijn.

Gianti: Mooie foto's! Vind de 1e aparter dan de 2e :).

Vrijdag een streetshoot gehad, was leuk om te doen!
Zaterdag een shoot in een kasteel en week erop een kerst-bodypaint shoot. Ben heel benieuwd :).

Heb mijn vader ook gestrikt als model voor een fotograaf die voor een project 60plussers zocht, zo leuk dat hij dat wil doen!

Afbeelding

Afbeelding

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 07:03

Gianti schreef:
@cindy1000: wow vind onderste echt heel gaaf!!

@jasmijnz: jeetje gaaf zeg!! Is de film bedoelt als promo voor jezelf?

Ik was weer even aan kloten in photoshop

[ [url=m/Czo9OX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XEdxrc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave foto's! Ik vind de eerste het mooist. Een mooi rustig beeld :)

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:34

Wat zouden jullie doen?..

Voor de video willen we het echt zo natural mogelijk houden. Nu had ik toch een mua in gedachte maar die kan helaas niet. Zelf ben ik echt bar slecht in make up netjes aanbrengen. Zouden jullie toch nog iemand anders proberen te zoeken of zelf alleen wat mascara doen en het daarbij laten?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:39

jasmijnz schreef:
Wat zouden jullie doen?..

Voor de video willen we het echt zo natural mogelijk houden. Nu had ik toch een mua in gedachte maar die kan helaas niet. Zelf ben ik echt bar slecht in make up netjes aanbrengen. Zouden jullie toch nog iemand anders proberen te zoeken of zelf alleen wat mascara doen en het daarbij laten?

Iemand anders sowieso!

Weten jullie nog top fotografen voor een goede uitbreiding van mijn portfolio ?
Ik zoek iemand met een echte 100% wauw factor!

Ik heb budget beschikbaar :)