vanmorgen regen, vanmiddag droog en een zonnetje, nu regent het weer en het waait echt belachelijk hard (net boven A'dam)
Hier gaat het zo regenen.Die wind maakt wel dat alles vandaag een lastige onderneming is hoor. Meeste paarden wild en springerig in me les vandaag.Blijft die wind zo de komende dagen?
Ik vond er niks aan vandaag Koud....te veel wind en te nat.Morgen gaan we voor de herkansing.........hoop ik.Vandaag was het bijna perfect weer om de hond door mijn schoonmoeder uit te laten.Tijdens die strontregen dan
Hmmmm... Veulen, misschien moet je het topic eens doorlezen op quartel's opmerkingen over haar schoonmoeder...
Ik heb het wel gelezen... Maar ik geef d'r even een positieve draai aan... Zo ben ik. Nooit lege glazen, altijd vol.
Veulen84 schreef:Ik heb het wel gelezen... Maar ik geef d'r even een positieve draai aan... Zo ben ik. Nooit lege glazen, altijd vol.Like!
Veulen84 schreef:Ik heb het wel gelezen... Maar ik geef d'r even een positieve draai aan... Zo ben ik. Nooit lege glazen, altijd vol.Dat is alles nog eens positief inzien!
niet zo veel over mijn schoonloeder praten hoor.........dat is echt te veel eer voor haar De wind is weg......en de zon is er Ik dacht te horen gisteren dat het droog bleef vandaag