Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faline schreef:Ik had laatst mijn zadel verkocht, (verzonden) krijg ik nu (dik 2 weken later) ineens mail dat het niet aan de verwachting voldoet. En de beugels en riemen die ik er gratis bij had gedaan, kwam ook commentaar op, want die waren oud en versletenVerwachten mensen serieus dat je gratis nieuwe spullen erbij gaat doen?
Of ik dan maar even het geld terug ging storten, dan zou ze het terug sturen of 100 euro overmaken, dan ging zij het weer doorverkopen...
bridgetF schreef:Faline schreef:Ik had laatst mijn zadel verkocht, (verzonden) krijg ik nu (dik 2 weken later) ineens mail dat het niet aan de verwachting voldoet. En de beugels en riemen die ik er gratis bij had gedaan, kwam ook commentaar op, want die waren oud en versletenVerwachten mensen serieus dat je gratis nieuwe spullen erbij gaat doen?
Of ik dan maar even het geld terug ging storten, dan zou ze het terug sturen of 100 euro overmaken, dan ging zij het weer doorverkopen...
Had ze het maar op moeten halen, sommige mensen willen echt voor weinig het beste van het beste, dan moet je het maar nieuw in de winkel kopen.