Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:47

Ja het ijs hier is lekker dramatisch, mensen hebben de sneeuw niet geschoven op de stoep, dus dat was allemaal samengeperste sneeuw doordat iedereen er overheen liep en is nu dus één dikke laag ijs geworden

En mijn trein reed ineens niet, diensregelingwijziging ofzo maar er stond toen ik van huis ging niks over in de app. Naja dan ga ik wel met een omweg, maar het is wel ruk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:00

Hier ook nog veel ijs her en der. Paarden buiten zetten was een uitdaging := En de paddock is een meer ;( Al die troep is gesmolten maar kan nog niet weg -O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:16

Jolliegirl schreef:
Tancreda4 schreef:
Dat ik op kantoor zit en twijfel over mijn pony. Ze lijkt nu weer rustiger, maar was net veel aan het hoesten. Ze krijgt al medicatie, maar twijfelde net of er geen DA bij moet komen... (al weet ik niet wat die nog kan doen)

Staat ze buiten? Op stal? Welke ondergrond?
Hoe klinkt het, droge kuch? Of echt een vervelende hoest?

Kan je ondersteunen met vitamine?

Super lieve stalgenootjes die haar even voor mij hebben gecheckt (temp, ademhaling). Ik zag het allemaal op de camera, maar zit zelf op kantoor dus lastig beoordelen. Omdat ze staat te neusvleugelen en dus slechter is dan eerst, de DA gebeld en die komen tussen de middag. Dus zo weer richting huis := Ze is helaas bekend met een luchtpijp aandoening die degeneratief is dus ik vind het wel weer heel spannend of ze er deze keer weer bovenop komt. De DA heeft nog wel wat andere mogelijkheden achter de hand om haar te helpen als dat nodig is :(:)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:20

Sterkte Tancreda :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:40

Oh bah, sterkte Tancreda :(:)

Storing bij AFAS net nu ik die het hardst nodig heb |o

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:52

gisteravond was de waterleiding in de stal alsnog 'gesprongen' (elke keer na vorst) dus dat was dweilen en repareren we kwamen er om 21:30 achter en om 23:30 was alles weer 'droog' en gerepareerd.. maar pfff ik had liever nog ff op de bank gehangen.

Ondertussen een kat die mega irritant werd en 38 x tussen mijn benen door aan het lopen was ondertussen zeer luid mekkerend. en als de andere kat in de buurt kwam timmerde ze die in elkaar. ik heb uiteindelijk dus nr 1 in de kattenkamer opgesloten met een flinke zak paardenoer oor het kattenluik. Aju de ballen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:54

denisesilver schreef:
Oh bah, sterkte Tancreda :(:)

Storing bij AFAS net nu ik die het hardst nodig heb |o

Nu ben ik benieuwd als ik ook storing heb…
Ga gelijk inloggen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:11

Hier ondertussen verholpen!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:59

Ik dacht wat is het koud in huis. Ik had de airco uitgezet om die wat zachter te zetten, maar was vergeten hem opnieuw terug aan te doen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:03

Ik heb stress, deze week zouden ze beginnen met renoveren van mijn huis maar dit heeft vertraging opgelopen door de weersomstandigheden. Maar nu weet ik dus niet wat dan nu de planning is, wanneer ik gasten over de vloer en herrie kan verwachten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:04

Hebben ze je daar niet van op de hoogte gesteld?
Anders zelf even bellen?

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:11

De ochtend werken is voor mij echt verschrikkelijk. Geef mij maar gewoon een avond dienst....doe ik echt 10x liever.

Straks kijken of mijn auto nog wil starten . Die staat al 1.5 week stil .

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

Vandaag hadden we een zitting bij de raad voor vergunningsbetwistingen en heb hier moeten pleiten dat de brieven en procedurebesluit niet duidelijk zijn in wat de gevolgen waren van niet indienen van voortzetting. Helaas zei de rechter dat we de eerste zijn die dit foutief hebben geinterpreteerd en de verwerende partij vraagt de rechter strikt de wet te hanteren. De wet zegt ook dat communicatie duidelijk, volledig en ondubbelzinnig moet zijn en dat was het niet. Zeker niet als leken. Dus nu met een dubbel gevoel naar huis in afwachting van de uitkomst. Er hangt zoveel vanaf. -O- ik duim duim duim dat het muntje onze kant op valt en we een kans krijgen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:29

Gister ochtend was ik nog blij dat m'n huid rustig leek te worden. Vandaag kom ik er van terug, weer een aantal pijnlijk puistjes rijker..

Als of ik in m'n eeuwige pubertijd blijf hangen.. zo klaar mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:59

Mdl arts heeft niks opgeleverd op alleen de uitstulpingen na. Cadeautjes van de tramadol en oxycodon. En mogelijk van de reuma medicatie.

Maar ontsteking is eigenlijk ook nog niet gevonden. :+

Gok nu weer afwachten tot crp stijgt. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:05

DuoPenotti schreef:
Gatver wat veel ijs nog.

Marcella
Wat zei de begeleiding bij je sport hier van?
Neem aan dat zij dit ook abnormaal vinden en dit documenteren. En zodat het weer doorgespeeld kan worden naar een arts.

Dat je de dag daarna spierpijn hebt is logisch.
Maar zoveel pijn direct al niet.

Hopelijk brengt dit je opweg naar een juiste diagnose.

Doe thuis ook al 2x in de week 5 minuten fietsen. En oefeningen. Ze vond het raar en ik ook trouwens. Was op toeristen tempo gezellig kletsend.

Of het moet toch weer door autorijden komen.

Als de moestuin weg is kan ook de auto weg.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Eerst al stuurde de opdrachtgever feedback de avond voor de eindpresentaties. Heb na die presentaties nog het hele weekend gewerkt om dat toe te passen en te veranderen, ben nog niet eens begonnen aan een verslag wat deze donderdag af moet. En ik krijg nu *weer* een heel A4tje aan feedback terug. Ik heb nu maar gemaild dat ik het best wil verwerken, maar dan wordt het na de deadline want ik ga mijzelf gewoon niet kapot werken I'm het af te krijgen. De kwaliteit gaat er dan echt niet beter van worden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:32

Bellatrix schreef:
Hebben ze je daar niet van op de hoogte gesteld?
Anders zelf even bellen?

De ergernis wordt omgezet naar blij! *\o/*
Ik heb net inderdaad zelf maar gebeld, ze zijn bezig met de nieuwe planning maar die is nog niet af. Wel is vandaag al de container voor het bouwafval bij mijn huis geplaatst, het originele plan was dat ze morgen hier zouden gaan breken. Nu ik ze toch aan de lijn had heb ik meteen gevraagd of een oude massief houten kast meteen mee mag in die container, en yes! En, omdat ik niet kan tillen stuurt ze ook spierballen deze kant op om het te regelen _/-\o_ dubbel yes!

Ze gaan komende dinsdag beginnen met klussen trouwens, dan kom ik hier ongetwijfeld weer klagen :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

Oef succes met klussen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:07

Thanks, ik zie er ook wel een beetje tegenop. De planning is dat de werkzaamheden binnen 2 weken gaan duren, daarna gaan buiten ook dingen doen aan de gevel en het dak maar daar heb ik nog geen planning van. Herrie en zooi gegarandeerd :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:31

Voorlopige aanslag binnen.

Bijzonder... :')
Maar goed....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Polarize schreef:
Eerst al stuurde de opdrachtgever feedback de avond voor de eindpresentaties. Heb na die presentaties nog het hele weekend gewerkt om dat toe te passen en te veranderen, ben nog niet eens begonnen aan een verslag wat deze donderdag af moet. En ik krijg nu *weer* een heel A4tje aan feedback terug. Ik heb nu maar gemaild dat ik het best wil verwerken, maar dan wordt het na de deadline want ik ga mijzelf gewoon niet kapot werken I'm het af te krijgen. De kwaliteit gaat er dan echt niet beter van worden.

Eindstand is dat we mijn gehele deadline maar gaan verplaatsen en misschien ook afstandelijk van de opdrachtgever afronden, want mijn docenten zijn het niet geheel eens met de feedback, maar het is te kort dag om dat te overleggen en de opdrachtgever moet er uiteindelijk wel mee instemmen. Ergens lopen de opdrachtgever en ik volledig langs elkaar in verwachtingen, en elke feedbackronde is gewoon een volledige aanpassing van het product, waardoor ik er ook al dubbel zoveel werk in heb zitten als nodig is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:40

Polarize schreef:

Goed dat je je grenzen aangeeft!
Lastig is dat als opdrachtgever en school niet rechtlijnig zijn. Hopelijk komen jullie eruit.

Ik erger me aan collega’s waar ik achteraan moet lopen, omdat ze zelf met hun kont van achteren komen. Hierdoor moet een collega weer op mij wachten. Heel irritant.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:42

Moet de kerstspullen achter de schuine kant zetten maar heb geen zin :(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:56

denisesilver schreef:
Polarize schreef:

Goed dat je je grenzen aangeeft!
Lastig is dat als opdrachtgever en school niet rechtlijnig zijn. Hopelijk komen jullie eruit.

Het voordeel dat we het nu verplaatst hebben (moet nog geregeld worden, maar yknow) is dat het andere verslag ook niet af hoeft deze week, dus ik heb echt veel meer rust. Maar het is jammer omdat ik aan het einde van vorig schooljaar en de eerste periode van dit schooljaar zo goed op schema ging en alles eigenlijk met gemak haalde, en dat het nu ondanks constant enorme hoeveelheden feedback verwerken en producten aanpassen en keihard werken het niet goed is.