Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de paddock is een meer
Al die troep is gesmolten maar kan nog niet weg
Jolliegirl schreef:Tancreda4 schreef:Dat ik op kantoor zit en twijfel over mijn pony. Ze lijkt nu weer rustiger, maar was net veel aan het hoesten. Ze krijgt al medicatie, maar twijfelde net of er geen DA bij moet komen... (al weet ik niet wat die nog kan doen)
Staat ze buiten? Op stal? Welke ondergrond?
Hoe klinkt het, droge kuch? Of echt een vervelende hoest?
Kan je ondersteunen met vitamine?
Ze is helaas bekend met een luchtpijp aandoening die degeneratief is dus ik vind het wel weer heel spannend of ze er deze keer weer bovenop komt. De DA heeft nog wel wat andere mogelijkheden achter de hand om haar te helpen als dat nodig is
ik duim duim duim dat het muntje onze kant op valt en we een kans krijgen. DuoPenotti schreef:Gatver wat veel ijs nog.
Marcella
Wat zei de begeleiding bij je sport hier van?
Neem aan dat zij dit ook abnormaal vinden en dit documenteren. En zodat het weer doorgespeeld kan worden naar een arts.
Dat je de dag daarna spierpijn hebt is logisch.
Maar zoveel pijn direct al niet.
Hopelijk brengt dit je opweg naar een juiste diagnose.
Bellatrix schreef:Hebben ze je daar niet van op de hoogte gesteld?
Anders zelf even bellen?
dubbel yes!
Polarize schreef:Eerst al stuurde de opdrachtgever feedback de avond voor de eindpresentaties. Heb na die presentaties nog het hele weekend gewerkt om dat toe te passen en te veranderen, ben nog niet eens begonnen aan een verslag wat deze donderdag af moet. En ik krijg nu *weer* een heel A4tje aan feedback terug. Ik heb nu maar gemaild dat ik het best wil verwerken, maar dan wordt het na de deadline want ik ga mijzelf gewoon niet kapot werken I'm het af te krijgen. De kwaliteit gaat er dan echt niet beter van worden.
Polarize schreef:Eerst al stuurde de opdrachtgever feedback de avond voor de eindpresentaties. Heb na die presentaties nog het hele weekend gewerkt om dat toe te passen en te veranderen, ben nog niet eens begonnen aan een verslag wat deze donderdag af moet. En ik krijg nu *weer* een heel A4tje aan feedback terug. Ik heb nu maar gemaild dat ik het best wil verwerken, maar dan wordt het na de deadline want ik ga mijzelf gewoon niet kapot werken I'm het af te krijgen. De kwaliteit gaat er dan echt niet beter van worden.
denisesilver schreef:Polarize schreef:Eerst al stuurde de opdrachtgever feedback de avond voor de eindpresentaties. Heb na die presentaties nog het hele weekend gewerkt om dat toe te passen en te veranderen, ben nog niet eens begonnen aan een verslag wat deze donderdag af moet. En ik krijg nu *weer* een heel A4tje aan feedback terug. Ik heb nu maar gemaild dat ik het best wil verwerken, maar dan wordt het na de deadline want ik ga mijzelf gewoon niet kapot werken I'm het af te krijgen. De kwaliteit gaat er dan echt niet beter van worden.
Goed dat je je grenzen aangeeft!
Lastig is dat als opdrachtgever en school niet rechtlijnig zijn. Hopelijk komen jullie eruit.