Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Griep gaat enorm rond Tancreda, gebruik je al neusspray? Dat heeft bij mij goed geholpen.
Tancreda4 schreef:zonnebloem18 schreef:Griep gaat enorm rond Tancreda, gebruik je al neusspray? Dat heeft bij mij goed geholpen.
Yes, helaas mag je dat niet zo vaak gebruiken en helpt t maar kort even. Heb ook zoutoplossing maar die doet niets (spray wel paar x per dag met zout, naast 3x met xylofgebeuren)
@nyaleti, lastig he! Ik heb vorige week een ander autootje aangeschaft maar vond het wel tegenvallen de prijzen. Heb een 21 jarig autootje nu gekocht, omdat er even geen meer budget in zat. Blijft altijd een gok.... of m'n 15 jarige een nieuwe motor in laten zetten, of wat anders. Ben toch voor t laatste gegaan, maar twijfel heb ik nog steeds of ik er goed aan heb gedaan...
De ene zegt; veel gereden is beter dan weinig gereden. Ander zegt juist weer anders (van oud vrouwtje geweest is beter....). Zo lastig auto's! Succes met je zoektocht
Hutcherson schreef:Ik vroeg mijn moeder of ik van haar een handbeeld mag maken voor mijn opleiding. Ze had wat weerstand omdat dr nagels ruk zijn momenteel. Toen ik zei: wat zou je zelf willen? Zei ze dat ze wel een beeld wil met mijn tante (haar zus). Echter zie ik die bewust al enkele jaren niet meer. Ze is ziek, en mam heeft een goede band met haar. Ik niet meer. Toen ik aangaf daar wel moeite mee te hebben gaf ze een reactie in de trent van dat zij daar geen boodschap aan heeft en verwacht dat iedereen over hun problemen heen stapt.
Mn tante heeft me simpelweg teleurgesteld terwijl ik haar hoog had zitten. Voor mijn destijds zieke oma ging ik al over mn grenzen, puur omdat mam dat van me vroeg. En nu dus weer.
Opzich heb ik nog een beeld nodig maar heb me hier wel enigszins aan geërgerd.
MyWishMax schreef:Mijn oudje van 2003 staat al sinds vorige week donderdagavond stil door niet meer starten. Ergens die vrijdag is hij bij garage gezet maar nog niks van hun gehoord. Ik heb dus wel al eerder die reparaties van 1000 euro oid laten uitvoeren, want voor dat geld koop je geen vervangende auto. En tot dit gezeur was het juist een enorm betrouwbare auto waarvan de garage ook zei dat je echt geen vergelijkbare kon vinden voor leuk geld. Het meeste wat ermee aan de hand was waren slijtage dingen die normaal zijn op zonn leeftijd, ongeacht aantal km.
Nu hopen dat dit ook iets simpels is.Er is echt geen geld voor een andere, aangezien automaat toch lastiger te vinden is, groot genoeg moet zijn voor rolstoel en niet duurder in de maand als deze.
MyWishMax schreef:Ja,helaas. De pechhulp heeft alles met accu geprobeerd en dat was het niet. Hij heeft het vorig jaar ook gedaan en toen was het een zekering met iets van benzine toevoer, maar nu weet ik het niet. Weet ook niet of de garage überhaupt al tijd heeft gehad om te kijken, het leek alsof hij nog op precies dezelfde plek stond dus ben bang van niet. Of ze hebben buiten gekeken omdat ze hem niet binnen krijgen
Nyaleti schreef:Vind het altijd leuk als mensen bellen via de Bluetooth / systeem in de auto. Je hoort dat zooo ontzettend goed van buiten af![]()
Over auto's gesproken. Ik zie door de bomen het bos niet meer met een nieuwe auto uitzoeken. Tot welk budget is wijsheid? Is het die X bedrag extra waard? Hoeveel km ivm distributieriem? En nu ga je Googlen op merk en type en met elke auto is er wel wat mis..