Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 23:23

Slakken.

Ik heb hier echt een plaag.
Maar ook 2 tuin egels.
Dus vergif strooien kan niet.

Ik vind die beesten zo ranzig dat ik ze ook niet oppak en ergens anders uitzet.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 23:38

Daar lig ik dan op bed, klaar wakker.

Had de 8u kunnen pakken qua slaap.
Kan ik wel vergeten, en hoor nu ook geluiden uit de huiskamer komen dat ik mij afvraag of het wel goed gaat met die 2 heren. %)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 02:07

Hier ook net wakker, omdat ik gestommel hoorde op de vlonder. Dus eruit en lampen aan. Nu is het stil. Dan heb ik toch wel enigszins spijt dat ik alleen woon :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 08:35

Al tien dagen keelpijn, last van mn rechter oog, laat van mn rechter oor. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Om twee uur huisarts

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 08:40

PostNL, zegt iets bezorgt te hebben, maar er is niets bezorgd.....
En dan dekken ze zich tegenwoordig in met "Het kan zijn dat de bezorger hem alvast heeft gescand als bezorgt. het pakket kan later vandaag gebracht worden" en "Als het pakket over 2 dagen niet bezorgt is, kan de afzender een onderzoek instellen"
Dat is niet hoe track and trace zou moeten werken PostNL. Een pakket zou pas als bezorgt gemeld mogen worden als ik het ook echt in handen heb.

En de kittens werkten zo goed mee vanochtend.... Allemaal dingen aan het uitproberen. Op het aanrecht springen, op de tafel, mijn broodbeleg proberen te pikken, mijn oudere kat tot wanhoop drijven. Kon ze echt wel achter het behang plakken vanochtend.
En dat allemaal terwijl ze je heel schattig en onschuldig aankijken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 08:42

De vent die even niet al te fijn reageerde terwijl ik in halve paniekmodus zat. Meneer had honger en kan dan alleen maar focussen op eten -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 08:42

Slecht geslapen en keelontsteking. Voelt benauwd aan en slikken is niet fijn. Moet nog tot half 1 werken zo geen zin meer in

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 09:02

Mezelf.. Gisteren weer de confrontatie gezocht met mijn liegende en vreemdgaande ex, waarom doe ik dat? Krijg toch alleen maar leugens terug en hij draait alles om..

Hoe doe je dat? Loslaten?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 09:26

Chickyy schreef:
Mezelf.. Gisteren weer de confrontatie gezocht met mijn liegende en vreemdgaande ex, waarom doe ik dat? Krijg toch alleen maar leugens terug en hij draait alles om..

In ieder geval van elk sociaal media account gooien en zonodig voor jezelf alles ook blokkeren. Dan zie je ook geen triggers meer voorbij komen wat het gevoel geeft dat je moet reageren.

Ik heb ook een soort van ex die alles bij elkaar had gelogen. Al had ik geen eens zin meer in de confrontatie omdat ik bij alles dacht, zeg je nu wel de waarheid? Het was echt een opluchting toen ik er vanaf was.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 09:34

Ik erger mij aan één van de ontrekkingsverschijnselen door het afbouwen van mijn medicijnen. De andere reacties kon ik redelijk hanteren en enigszins 'weglachen', maar die van nu zijn echt niet mals. Dit is het beruchte moment waarop iemand weer gaat verhogen of dat het zelfs helemaal mis kan gaan. Ik ben daar meerdere keren op vastgelopen en het advies van vorige artsen was om toch weer te verhogen en het levenslang te blijven slikken, maar ik wil zo graag van die troep af. Gelukkig kan ik morgen bij mijn huidige huisarts terecht om het vervolg te bespreken. Voor hetzelfde geld is het gat tussen de laatste twee doses net even te groot geweest. Wel een plus: sinds de start van het afbouwen ben ik nu vier kilo kwijt en hoop die nooit meer terug te vinden. *\o/*

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 10:16

Zebrastreep schreef:
Chickyy schreef:

In ieder geval van elk sociaal media account gooien en zonodig voor jezelf alles ook blokkeren. Dan zie je ook geen triggers meer voorbij komen wat het gevoel geeft dat je moet reageren.

Ik heb ook een soort van ex die alles bij elkaar had gelogen. Al had ik geen eens zin meer in de confrontatie omdat ik bij alles dacht, zeg je nu wel de waarheid? Het was echt een opluchting toen ik er vanaf was.

Ja heb alles van hem verwijderd en geblokt, maar dan ken ik zijn nummer uit mijn hoofd en ga ik gewoon smsen.. En hij hapt natuurlijk wel, lijkt wel of ik dan gewoon zin heb in ruzie ofzo.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:25

Chickyy, alles wat je doet aan blokkeren is symptoom bestrijding. Je hebt dit nog niet verwerkt en dus kan je het niet loslaten.
Is het een idee om hulp te zoeken? Hulp met het verweren van wat er is gebeurd?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:42

Ik heb vakantie en ben vorige week weggeweest met mijn paard. Supertof allemaal. Ben sinds zaterdag weer thuis en sinds maandagavond begon ik me wat grieperig te voelen. Mezelf dinsdag en woensdag doorgesleept met paracetamol (zijn thuis wat aan het klussen en ik wilde graag de paarden nu echt gaan trainen, maar al volledig uitgeput na het mesten van twee boxen). Het is nu donderdag en ineens proefde ik vanochtend niks meer. Had nog ergens een test liggen. Je raadt het al: een dikke vette positieve COVID test. Geen wonder dat het allemaal zo herkenbaar was (eerder meegemaakt in september 2022, als een van de laatsten zo ongeveer). De keelpijn, de spierpijn, het enorme zweten na minimale inspanning, hoofdpijn, oorsuizen enz. Nu twijfel ik of ik het ga melden op het werk of hopen dat het snel weg is. Mis wel vakantietijd door als een dood vogeltje op de bank te liggen (weliswaar op de veranda). Doe niks, maar echt lekker uitgerust ben ik zo ook niet.
Laatst bijgewerkt door Moska op 18-07-24 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:43

Chickyy schreef:

Gewoon geen contact meer zoeken. Zorgen dat je hem nergens tegenkomt, niet op socials, niet live, nergens.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:45

Sterkte Moska, wat vervelend. Ja toch gewoon uitzieken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:58

Moe van het 's nachts wakker worden en besloten vandaag twee uur langer door te werken. Goed dat ik vanmorgen veel overleg heb gehad, dan lijkt de dag iig wat sneller te gaan :Z

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 12:58

Moska schreef:
Ik heb vakantie en ben vorige week weggeweest met mijn paard. Supertof allemaal. Ben sinds zaterdag weer thuis en sinds maandagavond begon ik me wat grieperig te voelen. Mezelf dinsdag en woensdag doorgesleept met paracetamol (zijn thuis wat aan het klussen en ik wilde graag de paarden nu echt gaan trainen, maar al volledig uitgeput na het mesten van twee boxen). Het is nu donderdag en ineens proefde ik vanochtend niks meer. Had nog ergens een test liggen. Je raadt het al: een dikke vette positieve COVID test. Geen wonder dat het allemaal zo herkenbaar was (eerder meegemaakt in september 2022, als een van de laatsten zo ongeveer). De keelpijn, de spierpijn, het enorme zweten na minimale inspanning, hoofdpijn, oorsuizen enz. Nu twijfel ik of ik het ga melden op het werk of hopen dat het snel weg is. Mis wel vakantietijd door als een dood vogeltje op de bank te liggen (weliswaar op de veranda). Doe niks, maar echt lekker uitgerust ben ik zo ook niet.

Als je nog vakantie hebt zou ik me ziekmelden dan kost het je geen vakantiedagen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 13:04

rien10 schreef:
Chickyy, alles wat je doet aan blokkeren is symptoom bestrijding. Je hebt dit nog niet verwerkt en dus kan je het niet loslaten.
Is het een idee om hulp te zoeken? Hulp met het verweren van wat er is gebeurd?

Nee hoor, het gaat eigenlijk hartstikke goed en ik had de relatie al beëindigd voor ik achter zijn bedrog kwam.. Ik moet alleen stoppen met mezelf te pesten door hem te confronteren. Ik krijg toch geen antwoord op het waarom en ergens weet ik het waarom ook wel..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 13:38

Mooi zo, fijn. En dan nu jezelf niet meer plagen door hem te SMS-en :D

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 14:05

rien10 schreef:
Mooi zo, fijn. En dan nu jezelf niet meer plagen door hem te SMS-en :D

Ja, waar veel mensen geen ruggengraat hebben qua drank, heb ik geen ruggengraat op dat vlak :')

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 14:21

Beetje last van m'n longen vandaag. Nies me helemaal suf.

En dat ik een week moet wachten tot ik m'n rijbewijs op kan halen. Ik ben ongeduldig, ik wil rijden :o

En goed nieuws; gister dus m'n rijbewijs gehaald, 2 keer over gedaan *\o/*

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 14:23

Moska schreef:

Beterschap!

Was die test nog wel houdbaar dan? Want ze kunnen vals positieve uitslagen geven als ze over de datum zijn.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 14:24

PotjeMayo schreef:
Beetje last van m'n longen vandaag. Nies me helemaal suf.

En dat ik een week moet wachten tot ik m'n rijbewijs op kan halen. Ik ben ongeduldig, ik wil rijden :o

En goed nieuws; gister dus m'n rijbewijs gehaald, 2 keer over gedaan *\o/*

Yeeeeeeey gefeliciteerd!! *\o/*

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 15:21

De airco op kantoor is kapot en ik zit echt weg te sauneren hier

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 15:27

Net een spiraal laten zetten en ik voel me zo belabberd. Kan me dat niet herinneren van de vorige keer. %)