Zertab schreef:Ik houd mijn cactussen in leven dat is al iets. Voor de rest heb ik ook echt geen groene vingers.
Die geef ik dan weer teveel water en gaan op die manier hemelen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:@Orchidee andersom: ja volgens mijn collega wel.al kwam deze knoflook uit z'n eigen tuin dus dat is wel erg leuk.
Ik doe ook mn best te reageren! Nu wil ik echt voorkomen dat er een wensenlijstje komt van wat ik wel en niet wil en dat m'n santa zich bezwaard voelt.
EedihcrO schreef:Roosch schreef:@Orchidee andersom: ja volgens mijn collega wel.al kwam deze knoflook uit z'n eigen tuin dus dat is wel erg leuk.
Ik doe ook mn best te reageren! Nu wil ik echt voorkomen dat er een wensenlijstje komt van wat ik wel en niet wil en dat m'n santa zich bezwaard voelt.
Ik voel me een beetje dom nu. Ik heb echt 3 keer moeten lezen wat je met andersom bedoelde. Maar ik ben eruit hoor
.
Ik ga knoflook eens proberen. Er zitten altijd 3 bollen in een netje en tegen dat ik bij 3 ben is ie uitgelopen. Die kan ik dus mooi planten
Fem schreef:Hint: ik heb wel zo' n kat die zich in de lampjes wikkelt, maar ik was het nietIk heb gisteren ook post ontvangen van mijn Secret Santa![]()
[ [url=m/teY73Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GwGvEi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel lieve Santa, nu is het helemaal echt![]()
Mijn vriend meteen: misschien heeft je Santa een grumpy cat
EedihcrO schreef:Ik ga knoflook eens proberen. Er zitten altijd 3 bollen in een netje en tegen dat ik bij 3 ben is ie uitgelopen. Die kan ik dus mooi planten
suusje26 schreef:Planten zijn gaaf, zou ze ook meer in huis willen hebben. Helaas hebben wij een vrij donker huis waardoor er weinig over blijft. Ook kinderen en een hond die af en toe te wild zijn waardoor ze wel eens omvielen.
Ik weet niet zo goed of mijn hint nu makkelijk of moeilijk is. Zelf denk ik dat mijn hint in de categorie makkelijk gaat vallen, maar hij past zo ontzettend leuk bij mijn lootje![]()
Hoorde net op de radio dat het nog 44 dagen is tot oud&nieuw... lijkt wel hoe ouder hoe sneller een jaar voorbij gaat.
suusje26 schreef:Planten zijn gaaf, zou ze ook meer in huis willen hebben. Helaas hebben wij een vrij donker huis waardoor er weinig over blijft. Ook kinderen en een hond die af en toe te wild zijn waardoor ze wel eens omvielen.
Ik weet niet zo goed of mijn hint nu makkelijk of moeilijk is. Zelf denk ik dat mijn hint in de categorie makkelijk gaat vallen, maar hij past zo ontzettend leuk bij mijn lootje![]()
Hoorde net op de radio dat het nog 47 dagen is tot oud&nieuw... lijkt wel hoe ouder hoe sneller een jaar voorbij gaat.