Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Urbanus schreef:Ik heb het ultieme ijsrecept, kan B&J niet tegenop
Blokjes bevroren water overgieten met gin en tonic vermoed ik?
Urbanus schreef:Oké ik heb 2 ultieme ijsrecepten. En let jij maar extra op want jij hebt thuis iemand waar je je best voor moet doen.
Nodig:
500 ml ongeslagen slagroom
1 blikje gecondenseerde melk
85 gram cacao
1 á 2 eetlepels gemalen espresso
1 eetlepel vanille extract
1 theelepel zout(kristallen, van die dikke korrels is het lekkerst)
15 oreo's
1. Klop de slagroom stijf
2. Mix in een andere kom de gecondenseerde melk en de cacao.
3. Mix de koffie, vanille en zout door je chocoladedrab
4. Mix je chocoladedrab op de laagste stand door de slagroom heen
5. Breek de oreo's en roer ze door je creatie
5. Giet alles in een cakeblik en laat een paar uur vriezen.
Urbanus schreef:oomens schreef:Blokjes bevroren water overgieten met gin en tonic vermoed ik?
Oké ik heb 2 ultieme ijsrecepten. En let jij maar extra op want jij hebt thuis iemand waar je je best voor moet doen.
Nodig:
85 gram cacao
15 oreo's
Dioxide schreef:Ik biecht op dat ik mijn rooster van komende dagen echt mega stom vind…
Ineens heb ik veel vrije dagen gekregen in New York. Het hotel ligt recht aan Times Square. En da’s allemaal op logies-kosten van de baas.
En ik weet dat dit echt vreselijk “verwend” klinkt, want voor de meeste mensen is het een droom om daar “op kosten van de baas” vakantie te mogen vieren, maar ik heb gewoon echt niks met NY en heb helemaal geen behoefte aan zo veel tijd daar. Onze US bestemmingen (behalve Anchorage) zijn sowieso niet zo mijn ding.
Als ik mag kiezen dan liever wat dagen in Johannesburg, Nairobi, Singapore of Ho Chi Minh. maar die krijg ik amper op mijn rooster omdat ik 1 van de weinigen in mijn “blok” ben met een US crewvisum
Dioxide schreef:Ik biecht op dat ik mijn rooster van komende dagen echt mega stom vind…
Ineens heb ik veel vrije dagen gekregen in New York. Het hotel ligt recht aan Times Square. En da’s allemaal op logies-kosten van de baas.
En ik weet dat dit echt vreselijk “verwend” klinkt, want voor de meeste mensen is het een droom om daar “op kosten van de baas” vakantie te mogen vieren, maar ik heb gewoon echt niks met NY en heb helemaal geen behoefte aan zo veel tijd daar. Onze US bestemmingen (behalve Anchorage) zijn sowieso niet zo mijn ding.
Als ik mag kiezen dan liever wat dagen in Johannesburg, Nairobi, Singapore of Ho Chi Minh. maar die krijg ik amper op mijn rooster omdat ik 1 van de weinigen in mijn “blok” ben met een US crewvisum
Urbanus schreef:Nodig:
85 gram cacao
15 oreo's