Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:06

Independence schreef:
Waarschijnlijk ben ik aan het panieken voor niks, maar mijn zwaar depressieve vader is weg en ik ben echt bang dat ie niet meer levend thuis komt. Hij had voor zover ik weet geen afspraken en gaat 's avonds nooit zomaar weg

Ik hoop dat je paniekt om niks, maar als ik iets kan doen, laat het even weten, ik stap zo de auto in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:11

Zelfde als Niobe. Hopelijk is er inderdaad niets aan de hand

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:17

Ik heb hem te pakken gekregen. Hij komt zo thuis en dan denk ik dat we maar even een goed gesprek moeten hebben. Bedankt voor jullie reacties

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:19

Independence schreef:
Ik heb hem te pakken gekregen. Hij komt zo thuis en dan denk ik dat we maar even een goed gesprek moeten hebben. Bedankt voor jullie reacties

Gelukkig maar! Sterkte :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:21

Independence schreef:

Oef gelukkig zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:22

Oh gelukkig! Sterkte Independence!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:40

Sterkte Independence!

2 Ergernissen hier.

Ik wilde een cadeautje voor iemand gaan versturen, is het Postnl punt dicht |o
Nu komt het sws niet op tijd :\

En als tweede mijn Duits docent -:(- Echt, ik kan haar zo niet aan. Ik ga echt een feestje vieren als dit jaar afgelopen is en ik van haar af ben. (en van mijn mentor)
En beide halen het bloed onder mijn nagels vandaan -:(- -:(-

Toelichting over Duits:
Mijn fles is gaan lekken waardoor het boek nat was. Nou ik was het ergens gaat drogen, maar nou ben ik het kwijt... Al een mailtje gestuurd naar de persoon die de boeken vervangt. Ze had ze niet meer op voorraad, dus ze moet ze nu bestellen. Ok niet handig, heb de rest wel, maar goed.
Nu gaat die docent klagen dat ik het boek niet heb. Ja daar kan ik momenteel toch weinig aan doen?! :x

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:46

Vanmorgen al vroeg weg,gaat midden op de snelweg mijn wekker op de mobiel af.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:28

Praktijkovereenkomst, ik heb 'm netjes tijdig aan geleverd, met nog een keer een extra herinnering, nu hoor ik er vanuit stage en school niks van en ik had 'm al moeten hebben. Het moet voor de start van de stage en ik ben deze week begonnen.. Al heb ik vanuit school twee bestand waarbij in één staat dat het van te voren moet en bij de andere dat het een verzoek is (en ook aan 't begin van de stage mag)

Krijg grijze haren van school/stage :')

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:31

Aan de boodschappenprijzen, de brandstofprijzen, dat de zakken van het eigen merk Avevevoer €2 per zak duurder is geworden en toen zag ik vervolgens ook nog de nieuwe prijzen van kunstmest ;( %)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:32

Ik zal even de leuke ergernis van mijn vriend delen. Bijna al zijn ruiterkleding is donkerblauw en hij was op zoek naar een nieuw jasje en wilde graag iets anders. Maar er is voor mannen echt bijna niks in leuke kleuren te vinden dus hij heeft maar weer toegegeven dat zijn ruiterkleding collectie alleen maar zal bestaan uit “50 tinten Navy” _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:33

Niet ergernis maar ben zo van mijn apropos dat ik het ergens kwijt moet.

Net thuis na getuige te zijn geweest van een dodelijk ongeval..

Trigger warning voor de spoiler, betreft zelfdoding en verkeersongeval.

Spoiler:
Er was iemand vlak voordat wij bij een brug kwamen van die brug af gesprongen, volgens forensisch onderzoek al overleden door de sprong. De auto's voor ons reden er overheen en wij zagen dat gebeuren. Pas na enkele seconden door dat het om een persoon ging..

Zit nu als verdoofd thuis op de bank. Weet ff niet meer wat ik moet denken..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:37

Jeetje pablo! Dat is niet niks :knuffel:
Als het echt niet gaat kan je altijd wel met slachtofferhulp praten.
Veel sterkte!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:40

Jeetje Pablo :knuffel: heftig dat is niet niks

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:41

Jeetje @PabloBokt wat naar dat jullie dat hebben moeten zien :knuffel: Bah, wat een naar iets, voor die persoon om zo ver te zijn dat diegene die stap zet en voor de omstanders om het te zien.
Kan me goed voorstellen dat dit je goed van slag brengt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 00:43

fotolijstje schreef:
Jeetje pablo! Dat is niet niks :knuffel:
Als het echt niet gaat kan je altijd wel met slachtofferhulp praten.
Veel sterkte!

Die ga ik morgen bellen inderdaad..

Het gaat je niet in de koude kleren zitten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 01:04

xPabloBokt schreef:

Spoiler:
Er was iemand vlak voordat wij bij een brug kwamen van die brug af gesprongen, volgens forensisch onderzoek al overleden door de sprong. De auto's voor ons reden er overheen en wij zagen dat gebeuren. Pas na enkele seconden door dat het om een persoon ging..

Ooh jeetje.. :knuffel:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 01:41

Jej Pablo wat heftig! Inderdaad toch even met slachtofferhulp bellen? Wat rot om zoiets te zien!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 01:46

Jeetje Pablo wat ontzettend heftig! Zeker over gaan praten als je dat nodig bent.

Zo heb ik jaren geleden ook een dodelijk ongeluk gezien. Gelukkig niet hoe het ongeluk letterlijk gebeurde maar wel nog voordat alle hulpdiensten aanwezig waren. Wel kon je duidelijk zien dat de persoon in de auto het niet had overleefd. Vond het toen ook vrij heftig! Vooral de omstanders die letterlijk met hun handen in het haar stonden te bellen. Was een hele heftige dag weet ik nog wel aangezien het tegenover mijn toenmalige stage plaats gebeurde. We waren er allemaal flink van onder de indruk weet ik nog wel.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 02:14

Wodamen schreef:
JustMe8484 schreef:
Ik vind chinchilla's saai. We hebben er twee op het werk. Die zie je de hele dag niet. Alleen met voeren. Verder slapen ze alleen maar.

@ wodamen: ik ben heel benieuwd hoe jij ze hebt zitten en wat ze voor jou zo leuk maken. En wat jij er aan werk aan hebt want ik vind het juist enorm meevallen...

Ja nogal logisch dat je ze overdag niet ziet :') het zijn nachtdieren...
Hier gaan ze rond 7/8 uur slapen en rond 6/7 worden ze weer actief. In het weekend zijn ze overdag wat actiever omdat ik dan er meer ben.
Ik heb hier 3 hokken staan van 1 meter breed bij 2 hoog.
Ze lopen paar keer in de week los. Allemaal per 2. Dan rennen ze en spelen ze wat af hoor.
Ze vergen best wel wat aandacht en onderhoud hoor :Y) veel schoonmaak werk en ik maak ook veel zelf voor ze gezien ze graag alles slopen.
Vind het prachtig om te zien hoe ze zijn. Die kleine handjes en hoe ze eten of lekker bij me komen zitten. <3 Af en toe wil ik ze achter het behang plakken als ze weer iets hebben gedaan wat niet mag of voor de zoveelste keer op het hooi hebben geplast. Maar ik vind het fascinerende dieren

Ja ik weet dat het nachtdieren zijn. Maar dat maakt ze voor een kinderboerderij dus wel gewoon enorm saai...
Maar hier slopen ze niet. Ik maak regelmatig wat aan verrijking, doen ze nooit wat mee. Ook niet s nachts, ligt er de volgende dag onaangeraakt bij.

Wij doen elke dag toilet verschonen planken afnemen, vers water en hooi, brokjes, evt wat takjes en dan wat verrijking of kooi inrichting. Eén van de kleinste klussen op mijn dag...

Naja, ik vind ze gewoon niet leuk. Heel schattig maar je hebt er in ons geval eigenlijk niks aan... ik zou ze zelf nooit aanschaffen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 05:54

Klaar wakker nadat ik 10 minuten lang op een knopje sta te drukken.. Te wachten tot mijn blaas leeg is

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 06:06

xPabloBokt schreef:

Spoiler:

Oef wat lijkt mij dit verschrikkelijk eng en droevig om mee te maken! Veel liefs en sterkte met het verwerken hiervan ;(

Hagelslag komt dat gevoel en die lichaamsfunctie wel weer gewoon terug? Mag toch hopen dat dat ook weer geneest? Je hebt al zoveel afgezien ik hoop dat het snel weer goed werkt :knuffel:

Ik kan niet slapen omdat ik niet kan stoppen met piekeren over een ziek familielid. Het gepieker heeft totaal geen zin maar het voelt alsof ik niet genoeg van die persoon hou als ik nu zou gaan slapen ofzo. Ik kan het niet los laten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 07:00

Domme dodo die ik ben, tegen beter weten in ben ik gisteravond toch gestart met het kijken van The Untamed (Chinese tv serie).

Nu ben ik natuurlijk verslaafd. (Alles is zo bloedje Mooi, de scenery, de kostuums, de muziek, maar vooral ook de hoofdrolspelers. :wow: )

Maar wil ook Olympics kijken. En kan geen twee dingen tegelijk. Nou ja, met Olys kan ik knopen en diamond painten, maar Chinees, daar moet ik wel elke seconde mijn volle aandacht bij houden. :o

Nadelen van vakantie hebben, keuzes maken!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 07:39

Jeetje Pablo wat naar :9
Zou zeker naar slachtofferhulp bellen hoor, daar zijn ze voor.
Sterkte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:00

:(:) voor Pablo