Wipher schreef:Dan is het verstandiger om je buiten om te kleden. Heb je de beschermende kleding zelf of ligt deze bij mevrouw?
Ja lijkt mij ook, maar de spullen liggen in de gang
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkel schreef:Hier net een boosterafspraak gemaakt. Wij vallen in de leeftijdsgroep 65+. Moeten wachten tot 9 januari
ravellie schreef:FFP2 is in het zh alleen tijdens directe zorg bij hoog O2 gebruik en vernevelen
Verder chirurgisch mondmasker.
ravellie schreef:FFP2 is in het zh alleen tijdens directe zorg bij hoog O2 gebruik en vernevelen
Verder chirurgisch mondmasker.
In de thuissituatie:
Verstandig is dat mevr niet op de gang staat, maar dat jullie aanbellen en de maaltijd op een tafeltje voor de deur neer kunnen zetten bijvoorbeeld.
OleJon schreef:https://nextstrain.org/ncov/gisaid/global
Dit is wel een interessante site. hierin kun je ook alle mutaties zien. En als je goed kijkt, dan kun je zien dat de omikron helemaal niet uit de Delta variant komt
In Israël geven ze de 4de prik voor de omikron, dus dan zal de booster niet genoeg werken.
OleJon schreef:In Israël geven ze de 4de prik voor de omikron, dus dan zal de booster niet genoeg werken.
OleJon schreef:https://nextstrain.org/ncov/gisaid/global
Dit is wel een interessante site. hierin kun je ook alle mutaties zien. En als je goed kijkt, dan kun je zien dat de omikron helemaal niet uit de Delta variant komt
In Israël geven ze de 4de prik voor de omikron, dus dan zal de booster niet genoeg werken.
Anna79 schreef:Mevrouw kan zelf de maaltijd niet opscheppen. Wij maken het klaar en doen de afwas. Ben er ongeveer een kwartier, klein flatje
Needje schreef:Anna79 schreef:Mevrouw kan zelf de maaltijd niet opscheppen. Wij maken het klaar en doen de afwas. Ben er ongeveer een kwartier, klein flatje
Ik vind het wel ruk dat jij daar nu min of meer gedwongen wordt binnen te zijn in een kleine ruimte met iemand die corona verdacht is.
Lijkt mij dat je dan zorgt voor een maaltijd die kant en klaar op een bordje ligt en een dag dan maar geen afwas doet.
Geen idee hoe dat allemaal werkt natuurlijk, maar ik zou er niet blij mee zijn als ik daar naar binnen moet en ook moet werken.
Needje schreef:Anna79 schreef:Mevrouw kan zelf de maaltijd niet opscheppen. Wij maken het klaar en doen de afwas. Ben er ongeveer een kwartier, klein flatje
Ik vind het wel ruk dat jij daar nu min of meer gedwongen wordt binnen te zijn in een kleine ruimte met iemand die corona verdacht is.
Lijkt mij dat je dan zorgt voor een maaltijd die kant en klaar op een bordje ligt en een dag dan maar geen afwas doet.
Geen idee hoe dat allemaal werkt natuurlijk, maar ik zou er niet blij mee zijn als ik daar naar binnen moet en ook moet werken.
verootjoo schreef:Needje schreef:
Mevrouw kan zelf de maaltijd niet opscheppen. Wij maken het klaar en doen de afwas. Ben er ongeveer een kwartier, klein flatje
verootjoo schreef:Ook Corona patiënten en verdachten daarvan moeten toch zorg krijgen?
Ik werk in een revalidatiecentrum met positieve mensen, die kun je toch moeilijk in een kamer op bed leggen en pas weer binnenkomen als ze niet meer besmettelijk zijn.
.
Needje schreef:verootjoo schreef:Ook Corona patiënten en verdachten daarvan moeten toch zorg krijgen?
Ik werk in een revalidatiecentrum met positieve mensen, die kun je toch moeilijk in een kamer op bed leggen en pas weer binnenkomen als ze niet meer besmettelijk zijn.
.
Ja tuurlijk, maar als ik alleen voor eten kom lijkt mij dat daar best iets aangepast kan worden.
Zoals ik al zei. Bordje klaar voor de deur en geen afwas. Daar zal ze niet dood aan gaan.