Jorex schreef:Maar ik moest zeker ook lachen om de werk zoveel mogelijk thuis van Rutte en co. Ja kan moeilijk op afstand een huis poetsen zeg.
Dat is hier ook

Hahaha de rijm op of je haar santa bent is echt geniaal LWdaisy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rink schreef:Jorex schreef:Maar ik moest zeker ook lachen om de werk zoveel mogelijk thuis van Rutte en co. Ja kan moeilijk op afstand een huis poetsen zeg.
Dat is hier ook.. stal met 40 paarden, “werkt u zoveel mogelijk thuis” uh hoe dan?
Hahaha de rijm op of je haar santa bent is echt geniaal LWdaisy
Lavitabella schreef:Ik heb ook post![]()
!!
Het kwam binnen in super leuk papier !
[ [url=m/ADrZId.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals erop staat eerst de envelop open gemaakt!
[ [url=m/qE0ppb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DZKu7k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lammetjes, kaartje van vier voeters. Hint ?? Hele mooie stichting uit Amsterdam.
Vervolgens het kadotje open gemaakt.
Een lekkere warme muts. Met de tekst die op het kaartje staat vermoed ik dat mijn lieve Santa wil voorkomen dat mijn kale koppie die eraan zit te komen, het koud gaat krijgen
. En ik vermoed ook dat deze muts zelf is gemaakt !!
Hoe lief is dat! Zelfs de kleur klopt ! Hij past ook goed gelukkig. Ik vermoed dus dat ik een creatieve Santa heb? Wat een vermoedens...
[ [url=m/ExkBvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtLJCG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Ik moet ook zeggen dat ik het er voor het sociale leven nu wel vind inhakken. Ik begin het toch te missen om even spontaan iets te kunnen doen. En ik ben bang dat dit straks alleen maar erger wordt met de 2g-maatregel.
Ook houd ik mijn hart vast voor de kerstvakantie, er wordt nu alweer gesproken over een verlengde kerstvakantie. Ik denk dat velen nog op hun netvlies hebben staan hoe de kinderen vorig jaar allemaal met hun ziel onder de arm de kerstvakantie in gingen. Geen kerstviering, geen fatsoenlijk afscheid en geen idee wanneer we elkaar weer zouden zien.
We mogen het er allemaal over eens zijn dat dit weinig goeds heeft opgeleverd dus ik hoop van harte dat we niet een herhaling van vorig jaar gaan krijgen maar ik ben er bang voor.
LWDaisy schreef:Beetje misplaatste opmerking dat laatste, maar oké. Ik snap dat het vervelend is voor je dat je nu toch een soort van gedwongen wordt om je te laten vaccineren, maar je hebt in elk geval nog de keuze. Joden, Roma, Sinti, gehandicapten en homoseksuelen in WW II hadden dat niet, die werden gewoon op basis van afkomst of geaardheid afgevoerd en vernietigd, daar kwam geen enkele keuze aan te pas.Oh God. Ik zie mijn droom als een kaartenhuis in elkaar storten.
Ik zou in december mijn proefexamen afleggen als gids in Fort van Breendonk. Ik mag echter niet meer binnen zonder CST. Geheel tegen AL mijn principes in moet ik mij nu laten vaccineren.
Mijn 2de vaccin staat nog geen week voor het examen gepland. Volgens mij mag ik dan nog steeds niet binnen, ik moet toch 2 weken wachten? Los daarvan mag ik ondertussen niet meer binnen in de tussentijd en kan ik dus ook niet meer oefenen. No way dat ik dat examen haal zonder te kunnen oefenen. Mijn wereld stort echt in.
Ik zou kunnen huilen en overgeven van woede, frustratie en verdriet. Wat een walgelijke maatschappij.
Ik wil mensen onderwijzen over onderdrukking. Maar mag dit enkel als ik mezelf nu laat onderdrukken.
8nnemiek schreef:Ik snap dat het vervelend is.. Maar je kan je toch ook gewoon laten testen voor toegang? En nog een keertje extra om te oefenen van tevoren?