Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 01:05

Jorex schreef:
Maar ik moest zeker ook lachen om de werk zoveel mogelijk thuis van Rutte en co. Ja kan moeilijk op afstand een huis poetsen zeg. :')

Dat is hier ook :') .. stal met 40 paarden, “werkt u zoveel mogelijk thuis” uh hoe dan?

Hahaha de rijm op of je haar santa bent is echt geniaal LWdaisy :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:44

rink schreef:
Jorex schreef:
Maar ik moest zeker ook lachen om de werk zoveel mogelijk thuis van Rutte en co. Ja kan moeilijk op afstand een huis poetsen zeg. :')

Dat is hier ook :') .. stal met 40 paarden, “werkt u zoveel mogelijk thuis” uh hoe dan?

Hahaha de rijm op of je haar santa bent is echt geniaal LWdaisy :+

Jij moet op stal gaan wonen, en je lesklanten ook :')

Ik roep het al maaaaaanden: zeg maar dag tegen Kerst! Ik vrees dat ik gelijk ga krijgen - ik wil echt geen Kerst zoals vorig jaar, ik leef echt voor die dagen |(

Rijmen en dichten kan ik wel haha. Hopelijk kan Carineken er ook om lachen :D

Daan13

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:40

Leuk gedaan Daisy!

Creatief. Maar je bent niet de Santa want er zat geen knoflooksaus erbij :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:00

Lavitabella schreef:
Ik heb ook post *\%/* *\%/* !!

Het kwam binnen in super leuk papier !

[ [url=m/ADrZId.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoals erop staat eerst de envelop open gemaakt!

[ [url=m/qE0ppb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DZKu7k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lammetjes, kaartje van vier voeters. Hint ?? Hele mooie stichting uit Amsterdam.

Vervolgens het kadotje open gemaakt.
Een lekkere warme muts <3. Met de tekst die op het kaartje staat vermoed ik dat mijn lieve Santa wil voorkomen dat mijn kale koppie die eraan zit te komen, het koud gaat krijgen :=. En ik vermoed ook dat deze muts zelf is gemaakt !! <3 Hoe lief is dat! Zelfs de kleur klopt ! Hij past ook goed gelukkig. Ik vermoed dus dat ik een creatieve Santa heb? Wat een vermoedens...

[ [url=m/ExkBvS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VtLJCG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Awh dit is zo lief <3 <3

Ik ben ook bang dat je gelijk krijgt mbt kerst Daisy... echt helemaal poep vind ik het. Maar überhaupt gewoon weer dat je dacht eindelijk sociale leven terug. ONEE TOCH NIET PRANK!!!!
Volgende week zaterdag eigenlijk ook wat leuks gepland staan.... escaperoom maar blijkt dat die ook om 18.00 dicht moet -O- Echt helemaal ruk want we hadden nu alles zo gepland...... daar omheen zeg maar.... en nu weet ik niet wat we moeten doen.... BLEHH ik wilde gewoon het huis uit en leuke dingen doen!! /klaagmodusuit

Ik wilde dus ook shoppen vanavond tot ik door een vriendin erop gewezen werd dat alles om 18.00 dicht is. Oja helemaal vergeten :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:16

Ik heb dus gewoon echt nog 0,0 "last" gehad van de maatregelen, op de avondklok na. _O-
Werk sowieso al 100% thuis (programmeur), en uit eten, festivals of kroegen zijn niet aan mij besteed.
Buiten werk om ben ik in de tuin bezig of met mijn paarden bezig.
Ben graag thuis, maar wij zijn dan ook érg gezegend met een heerlijke woonplaats en hele grote tuin/erf.
In een appartement oid zou ik het ook niet uithouden.

Mijn man doet de boodschappen, want daar heb ik een hekel aan. ~~}>

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:22

Ik baal er wel van dat mijn grootste uitlaatklep nu mist. Normaal ga ik zowel naar de uit- als thuiswedstrijden van vitesse. Zaterdag zouden we naar psv gaan. Op tijd de stad in om lekker een hapje te eten met de groep. Ik hoop intens hard dat onze trip naar Frankrijk door kan gaan. We hebben een bus gehuurd. De thuisclub heeft nu de verkoop van kaarten voor het uitvak stop gezet. Dus er mogen nu maar 600 man mee ipv 1300.

Mijn stem is wel blij overigens :') ik ben nu eindelijk van mijn keelpijn af die bijna 2 maanden heeft geduurd :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:42

Ik moet ook zeggen dat ik het er voor het sociale leven nu wel vind inhakken. Ik begin het toch te missen om even spontaan iets te kunnen doen. En ik ben bang dat dit straks alleen maar erger wordt met de 2g-maatregel.

Ook houd ik mijn hart vast voor de kerstvakantie, er wordt nu alweer gesproken over een verlengde kerstvakantie. Ik denk dat velen nog op hun netvlies hebben staan hoe de kinderen vorig jaar allemaal met hun ziel onder de arm de kerstvakantie in gingen. Geen kerstviering, geen fatsoenlijk afscheid en geen idee wanneer we elkaar weer zouden zien.
We mogen het er allemaal over eens zijn dat dit weinig goeds heeft opgeleverd dus ik hoop van harte dat we niet een herhaling van vorig jaar gaan krijgen maar ik ben er bang voor.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:47

Jolien87 schreef:
Ik moet ook zeggen dat ik het er voor het sociale leven nu wel vind inhakken. Ik begin het toch te missen om even spontaan iets te kunnen doen. En ik ben bang dat dit straks alleen maar erger wordt met de 2g-maatregel.

Ook houd ik mijn hart vast voor de kerstvakantie, er wordt nu alweer gesproken over een verlengde kerstvakantie. Ik denk dat velen nog op hun netvlies hebben staan hoe de kinderen vorig jaar allemaal met hun ziel onder de arm de kerstvakantie in gingen. Geen kerstviering, geen fatsoenlijk afscheid en geen idee wanneer we elkaar weer zouden zien.
We mogen het er allemaal over eens zijn dat dit weinig goeds heeft opgeleverd dus ik hoop van harte dat we niet een herhaling van vorig jaar gaan krijgen maar ik ben er bang voor.

Herkenbaar gevoel. Ik ben zelf wel gevaccineerd, maar ik vind het zorgelijk om te zien waar de maatschappij heen gaat. Terwijl de QR-code in deze mate naar mijn idee niet eens werkt... Mja dat is niet echt ontopic voor hier natuurlijk.

Laten we hopen dat de soep niet zo heet gegeten wordt en iedereen gewoon lekker erop uit kan om inkopen te doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:52

Sinds corona laten we boodschappen bezorgen, ideaal. Enig nadeel dat we echt nooit dezelfde bezorger hebben (zo raar), dus of ze kunnen het niet vinden of ze staan bij de huisbaas aan te bellen.

Ik heb alle inkopen binnen, dus wat dat betreft maakt het allemaal niet uit voor mij. Vermaak me verder prima. Maar ben wel eens toe aan fatsoenlijk op vakantie gaan haha

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:54

Ik heb er wel meer last van dan ik dacht en wil. Ik doe niet veel sociaal of wilds, maar had nu wel aantal leuke dingen gepland en dat gaat allemaal weer niet door. M'n weekend weg hangt op losse schroeven, straks weer een poedersuiker kerst, sinterklaas doen we niet.... Blij dat we nog net een familie weekend achter de rug hebben wat super fijn was. Ik was juist weer wat meer aan het onderneme, en dan is dit een domper. Uiteten wordt gecancelled... Gewoon blugh.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:58

Heb er weinig last van, het is meer het idee dat je bijvoorbeeld niet uit eten kan als je dat zou willen. Verder leef ik gewoon mijn leven, met veel thuiswerken. Ga gewoon nog naar vriendinnen, naar mijn vriend, naar mijn familie... Wel kappersafspraak eerder gepland want stel je voor dat... Voor de rest kun je alles online kopen en je mag gewoon naar de supermarkt. Toch vind ik het verschrikkelijk, het slaat allemaal nergens op, we moeten gewoon leren leven met dit virus. Zag in de krant iets voorbij komen van Gibraltar, dat 100% daar gevaccineerd is, maar dat ook daar de besmettingen toenemen, dus ???

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:05

Cadeautjes heb ik inmiddels allemaal, nu nog wat inpakpapier halen, evt doos vulling en de hints bedenken. Oh dear. Hints. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:15

Vandaag mijn sokken aan! Ze zitten heerlijk <3
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:34

Ik heb ook nergens last van, heb weinig hoeven te laten en pas me blijkbaar makkelijk aan. :))
Werk sinds maart 2020 vanuit thuis (en niet 1 keer op kantoor geweest). Vorig jaar op tijd de kado's binnen voor de lockdown van winkels. Uit eten doen we niet vaak, nu wat meer afgehaald, ook op de lokale ondernemer te steunen. En mijn favoriete restaurant, daar zat ik vrijdag te eten tijdens de persconferentie, nog maar even snel geboekt. :+ Maar nu gaan wij toch niet vaak uit eten (2 keer per jaar is een luxe, iets met een man die het zonde van zijn tijd vindt en het wel makkelijk vindt als ik kook _-:( ) dus ik zit weer aan het quotum voor een tijd. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:58

Oh God. Ik zie mijn droom als een kaartenhuis in elkaar storten.

Ik zou in december mijn proefexamen afleggen als gids in Fort van Breendonk. Ik mag echter niet meer binnen zonder CST. Geheel tegen AL mijn principes in moet ik mij nu laten vaccineren.

Mijn 2de vaccin staat nog geen week voor het examen gepland. Volgens mij mag ik dan nog steeds niet binnen, ik moet toch 2 weken wachten? Los daarvan mag ik ondertussen niet meer binnen in de tussentijd en kan ik dus ook niet meer oefenen. No way dat ik dat examen haal zonder te kunnen oefenen. Mijn wereld stort echt in.

Ik zou kunnen huilen en overgeven van woede, frustratie en verdriet. Wat een walgelijke maatschappij.

Ik wil mensen onderwijzen over onderdrukking. Maar mag dit enkel als ik mezelf nu laat onderdrukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:18

LWDaisy schreef:
Oh God. Ik zie mijn droom als een kaartenhuis in elkaar storten.

Ik zou in december mijn proefexamen afleggen als gids in Fort van Breendonk. Ik mag echter niet meer binnen zonder CST. Geheel tegen AL mijn principes in moet ik mij nu laten vaccineren.

Mijn 2de vaccin staat nog geen week voor het examen gepland. Volgens mij mag ik dan nog steeds niet binnen, ik moet toch 2 weken wachten? Los daarvan mag ik ondertussen niet meer binnen in de tussentijd en kan ik dus ook niet meer oefenen. No way dat ik dat examen haal zonder te kunnen oefenen. Mijn wereld stort echt in.

Ik zou kunnen huilen en overgeven van woede, frustratie en verdriet. Wat een walgelijke maatschappij.

Ik wil mensen onderwijzen over onderdrukking. Maar mag dit enkel als ik mezelf nu laat onderdrukken.
Beetje misplaatste opmerking dat laatste, maar oké. Ik snap dat het vervelend is voor je dat je nu toch een soort van gedwongen wordt om je te laten vaccineren, maar je hebt in elk geval nog de keuze. Joden, Roma, Sinti, gehandicapten en homoseksuelen in WW II hadden dat niet, die werden gewoon op basis van afkomst of geaardheid afgevoerd en vernietigd, daar kwam geen enkele keuze aan te pas.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:22

No offense, maar kunnen we de Corona discussie buiten het Secret Santa topic laten? :o

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:24

Ik snap dat het vervelend is.. Maar je kan je toch ook gewoon laten testen voor toegang? En nog een keertje extra om te oefenen van tevoren?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:38

8nnemiek schreef:
Ik snap dat het vervelend is.. Maar je kan je toch ook gewoon laten testen voor toegang? En nog een keertje extra om te oefenen van tevoren?

In België is dat geen optie meer, correct me if i'm wrong, maar die zijn al met de zogenaamde 2G regel gestart.

Maar ben het met Cynn eens, dit is niet de locatie om hierover te praten.
Terwijl aan de andere kant iets is wat gewoon heel erg leeft in ieders leven momenteel. Daarover je gevoelens en teleurstellingen en angsten delen is niet perse verkeerd in mijn ogen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:50

Hints bedenken is toch wel echt knap lastig hoor |(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:57

Ik heb al een en ander in mijn hoofd, nu nog even uitwerken 8-)
En ik heb nog wat backup hints voor als het te lastig is 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:00

Wie weet mist iemand een activiteit en levert het inspiratie op voor een cadeautje _O-

Maar laten we er geen discussie van maken inderdaad of gaan vinger wijzen. Het is wat het is. En laten we allemaal vooral blij wezen dat we niet op ons buik op de IC liggen en ons druk kunnen maken over het verzinnen van hints :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:09

Ik heb mijn eerste kadootje gekocht :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:16

Ik heb de eerste kadootjes ook al binnen :-)

Ik doe mee met nog een SS dus ik hoop dat ik nu niet de kadootjes door de war haal :') . Dus als mijn lootje plots iets krijgt waar helemaal geen enkele link mee is dan komt het daardoor :+ ('Huh, iets voor ' mijn 4 jarige dochter', maar ik heb helemaal geen 4-jarige dochter :?' :') )

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:24

Matheno schreef:
Hints bedenken is toch wel echt knap lastig hoor |(

Oh, ik herken dit zooo... :')