Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tengeltje11 schreef:Maar als ze niets aan vinted heeft laten weten, dan krijg jij na 2 dagen toch je geld?
tengeltje11 schreef:Maar de koper had dus nog geen probleem gemeld? Dan had ik het zo gelaten, na 2 dagen kreeg je je geld, blokkeren die handel en klaar.
KB12 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met mijn bovenstaand verhaal, en mij hier tips over kunnen geven?
Nee het is mijn verpakking. Ik heb haar 2 parfum miniaturen gestuurd van dior en lancome, en dit inpakproces heb ik gefilmd van begin tot einde. Ik heb zelfs gefilmd dat ik de miniaturen in hun oorspronkelijke verpakking stop, en vervolgens in de verzenddoos doe, en die dicht tape. Nu heeft ze mijn pakket ontvangen en zegt ze dat er een miniatuur van guess in de doos zat. Echter heb ik dit miniatuur nog nooit gezien en dus ook niet in mijn bezit gehad. Nu eist ze het volledige aankoopbedrag terug. Dit betekent dat ik mijn miniaturen, én het aankoopbedrag kwijt ben. Vervolgens ging ik dus haar reviews bekijken (dom, had ik eerder moeten doen) en zie ik dus dat ze alleen maar negatieve reviews heeft. Ze dreigt nu met advocaten en de politie, tenzij ik het geld terug geef duhh. Mind you, het gaat om 18 euro. Ze heeft ook een ontzettend dreigende toon, samen met haar zogenaamde vader. Ik heb vinted benaderd en hun ook de volledige video gestuurd. Ik vraag mij af of er mensen zijn hier die dit ook al eens hebben meegemaakt. Het schijnt dus enorm veel te gebeuren met mensen uit Frankrijk.
pmarena schreef:Nou mocht iemand willen weten hoe het afgelopen is met de USB locomotief:
Ik heb dus vorige week voorgesteld om 5 euro terug te storten, of anders liever gewoon voor terugsturen te gaan (geen woord over wie dat zou betalen, ik dacht dat vechten we later wel uit).
Kreeg toen als reactie (door Vinted vertaald uit het Frans)
Ok voor 5 € dat past bij mij omdat het een retour en onnodige vervuiling vermijdt. Dankjewel
Dus je zou denken van prima dat is dan opgelost.
Ik stuurde als reactie daarop:
Okee! Hoe kan ik dat het beste doen...? Via een IBAN rekening...?
Er vanuit gaande dat ik dan rekening gegevens zou ontvangen. Of een suggestie voor een andere manier waarop ik die 5 euro zou kunnen terugstorten. Want zover ik weet kan je via Vinted geen gedeeltelijke terugstorting doen?
Maar daar heb ik dus geen enkele reactie meer op gehad van die koper.
Vinted helpdesk stuurde vanochtend het bericht dat zij ook geen contact krijgen met de koper.
En als die over 2 dagen nog steeds niets heeft laten horen, dat ik dan gewoon het geld krijg.
Ik zie even later dat er weer een nieuw bericht is in de verkoop van dat ding, dus denk dat de verkoper gereageerd heeft. Maar nee hoor, het is een Vinted bericht dat de transactie voltooid is en ik een negatieve review heb gekregen. Zou de koper dan toch op 1 of andere knop hebben geklikt
Ik even de reviews erbij gezocht, en zie dat dit als negatieve review geplaatst is:
Teleurstellend product, moeilijkheden bij het vinden van overeenstemming met de verkoper. Geen goede ervaring.
En nog steeds geen enkele reactie in mijn postvak. Echt super vaag! Wat een mafketel joh...
Ben benieuwd of ik ooit nog een berichtje ontvang. Heb volgens mij voor de eerste keer de moeite genomen om een negatieve review te plaatsen.... voor deze persoon maak ik een uitzondering
tengeltje11 schreef:Gewoon ook een dikke negatieve feedback terug geven, slaat nergens op!
Hier laatst, kocht ik een rijbroek die als heel goed omschreven stond, bij aankomst een afgewassen ding vol pluizen en vlekken.
Geef ik aan bij de verkoper en krijg ik als reactie van ‘tja, wat wil je voor 15 euro’
Sorry, 15 euro voor een heel goeie staat rijbroek is geen droomprijs, en daarnaast hoor je zoiets niet als ‘heel goed’ te verkopen. Kreeg ik daarna een negatieve review dat ik beter in een winkel kon kopen……
Sommige mensen ….