Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xmarritw schreef:Een aantal apps op mijn telefoon crashen constant en de oplossing (webview updaten) werkt niet. Ik kan webview niet updaten en nu kan ik meerdere apps niet meer gebruiken.![]()
![]()
lijf is al zo verzwakt door de chemo imuun therapie en medicatie en natuurlijk door de kanker zelf.
Zebrastreep schreef:Chips oma met longkanker lag paar dagen in het ziekenhuis is er corona op de afdeling uitgebroken. Gelukkig mocht ze naar huis vandaag dus mijn vader heeft haar snel opgehaald.
Ik hoop zo niet dat ze het heeft.. Die komt er niet door als het wel zo islijf is al zo verzwakt door de chemo imuun therapie en medicatie en natuurlijk door de kanker zelf.
Het komt ook steeds dichtbij nog even en iedereen in de familie heeft het gehad.
Kookaburra schreef:Zebrastreep schreef:Chips oma met longkanker lag paar dagen in het ziekenhuis is er corona op de afdeling uitgebroken. Gelukkig mocht ze naar huis vandaag dus mijn vader heeft haar snel opgehaald.
Ik hoop zo niet dat ze het heeft.. Die komt er niet door als het wel zo islijf is al zo verzwakt door de chemo imuun therapie en medicatie en natuurlijk door de kanker zelf.
Het komt ook steeds dichtbij nog even en iedereen in de familie heeft het gehad.
Als ik je 1 positief verhaal mag vertellen... De ernstig zieke vader van een vriendin heeft ook corona gehad. En alhoewel we allemaal dachten: 'dat is de laatste druppel'... Zit hij nu weer thuis bij zijn vrouw op de bank.
Niobe schreef:Ik begrijp niet waarom ik Heartbreak High en voornamelijk Drazic vroeger helemaal fantastisch vond. Drazic is een kinderachtige banketstaaf
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:Ik begrijp niet waarom ik Heartbreak High en voornamelijk Drazic vroeger helemaal fantastisch vond. Drazic is een kinderachtige banketstaaf
Ja! Precies dit! Heb me door alle seizoenen heen geworsteld en hij blijkt gewoon een zak hooi te zijn.
Sowieso vond ik de serie vroeger fantastisch en nu mweh.
Melisssx schreef:Dat webview kan je ook verwijderen! Als je daarop klikt staat er iets van updates verwijderen en dat werkt ook. Updaten lukte mij ook niet maar updates verwijderen wel en daarmee was het probleem opgelost.
chanicha schreef:Mkango schreef:"Half juni hebben de 50-plussers hun eerste prik gehad." Het wordt een lange zomer...
Hier nog een!
Nee zei de dokter in januari, ik zou half februari geprikt worden
Ze heeft alleen niet gezegd welk jaar
Nu is voor de jonge medische risicogroep onbekend I guess
Of ze vinden opeens dat iedereen boven de 50 risicogroep is en de rest niet, I don't know hoe ik het moet interpreteren.. chanicha schreef:Ik weet het ook niet meer dus we wachten gewoon af.
Mijn man mag wel ouderen vervoeren maar wordt niet eerder geprikt, ook zo krom