Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doedatje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:42

Ik wil een serie op NPO plus kijken, maar het internet is te traag, waardoor elke 2 minuten serie, 10 minuten moet laden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:44

Doedatje schreef:
Ik wil een serie op NPO plus kijken, maar het internet is te traag, waardoor elke 2 minuten serie, 10 minuten moet laden.

It's a sin, toevallig?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:48

xmarritw schreef:
Een aantal apps op mijn telefoon crashen constant en de oplossing (webview updaten) werkt niet. Ik kan webview niet updaten en nu kan ik meerdere apps niet meer gebruiken. -:(- -:(- -:(-

Je bent al de derde (!) persoon die ik dit vandaag zie/hoor zeggen en ik heb ook dat probleem. Lijkt me geen toeval eigenlijk?
Edit: Ah, het is ook geen toeval! Ik ga kijken of webview het bij mij wel doet, stond al op het punt een nieuwe telefoon aan te schaffen damn :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:20

Ik heb sinds dit weekend ineens de drang om veel kleren te kopen :+ Gelukkig heb ik de gierigheid van mijn opa geërfd en kan ik mezelf makkelijk beheersen, maar ik scroll wel de hele dag door de Vinted app en kan niet meer stoppen met kijken :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:22

Chips oma met longkanker lag paar dagen in het ziekenhuis is er corona op de afdeling uitgebroken. Gelukkig mocht ze naar huis vandaag dus mijn vader heeft haar snel opgehaald.

Ik hoop zo niet dat ze het heeft.. Die komt er niet door als het wel zo is -O- lijf is al zo verzwakt door de chemo imuun therapie en medicatie en natuurlijk door de kanker zelf.

Het komt ook steeds dichtbij nog even en iedereen in de familie heeft het gehad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:23

Strontziek van mezelf soms. Ik heb iets “nieuws” namelijk lenzen. Daar heb ik nog geen vaste routine in wat betreft meenemen naar mijn vriend / wisselen etc.

Nu heb ik zowel mijn enige bruikbare zonnebril + mijn bril bij hem laten liggen. Dikke teleurstelling toen ik net mijn brillenkoker opende. Die twee krijg ik zaterdagavond pas weer terug. En ik gebruik beide dagelijks... grrrr iemand chaotische hersenen hebben? :+

Ik functioneer niet zonder routine en nieuwe routine = chaos.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:24

Dat webview kan je ook verwijderen! Als je daarop klikt staat er iets van updates verwijderen en dat werkt ook. Updaten lukte mij ook niet maar updates verwijderen wel en daarmee was het probleem opgelost.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:26

Ontwenningsverschijnselen van het stoppen met medicatie waar ik best wel wat last van heb. Hopelijk gaat het morgen wat beter want moet werken van 2 tot 10. Overdag is het redelijk te doen zolang ik genoeg eet, maar in de avond stort ik helemaal in.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:28

Zebrastreep schreef:
Chips oma met longkanker lag paar dagen in het ziekenhuis is er corona op de afdeling uitgebroken. Gelukkig mocht ze naar huis vandaag dus mijn vader heeft haar snel opgehaald.

Ik hoop zo niet dat ze het heeft.. Die komt er niet door als het wel zo is -O- lijf is al zo verzwakt door de chemo imuun therapie en medicatie en natuurlijk door de kanker zelf.

Het komt ook steeds dichtbij nog even en iedereen in de familie heeft het gehad.

Als ik je 1 positief verhaal mag vertellen... De ernstig zieke vader van een vriendin heeft ook corona gehad. En alhoewel we allemaal dachten: 'dat is de laatste druppel'... Zit hij nu weer thuis bij zijn vrouw op de bank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:35

"Half juni hebben de 50-plussers hun eerste prik gehad." Het wordt een lange zomer... -O-

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:44

MarcoBorsato schreef:
Doedatje schreef:

It's a sin, toevallig?

nee, je zal het maar hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:00

Kookaburra schreef:
Zebrastreep schreef:

Als ik je 1 positief verhaal mag vertellen... De ernstig zieke vader van een vriendin heeft ook corona gehad. En alhoewel we allemaal dachten: 'dat is de laatste druppel'... Zit hij nu weer thuis bij zijn vrouw op de bank.

Dankje stel mij weer iets gerust! Mijn andere opa en oma zijn er ook doorgekomen terwijl het voor mijn oma kantje boord was. Het zou ook gewoon enorm zuur zijn als het nu weer gebeurd -O-

Vanaf 1 januari gaat dit al zo ene naar het andere slechte nieuws wordt er echt een beetje moedeloos van.... Hoop ook dat mijn vader nu niet besmet is als het zo is hij is ook risico patiënt

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:14

Traanogen!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:21

Ik begrijp niet waarom ik Heartbreak High en voornamelijk Drazic vroeger helemaal fantastisch vond. Drazic is een kinderachtige banketstaaf -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:34

Niobe schreef:
Ik begrijp niet waarom ik Heartbreak High en voornamelijk Drazic vroeger helemaal fantastisch vond. Drazic is een kinderachtige banketstaaf -O-

Ja! Precies dit! Heb me door alle seizoenen heen geworsteld en hij blijkt gewoon een zak hooi te zijn.

Sowieso vond ik de serie vroeger fantastisch en nu mweh. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:46

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:

Ja! Precies dit! Heb me door alle seizoenen heen geworsteld en hij blijkt gewoon een zak hooi te zijn.

Sowieso vond ik de serie vroeger fantastisch en nu mweh. :')

Ik ben nu bij seizoen 6 aflevering 31 en ik moet het van mezelf afkijken om te ontdekken wáárom ik het zo leuk vond.
Duurt laaaaaaaaaang.

Maar het ligt dus niet aan mij :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 03:54

Nee voor deze ene keer ligt het niet aan jou!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 04:24

Mezelf, baby gevoed en nu ben ik klaar wakker

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 04:30

Wat een bizar slechte nacht. Jeetje -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 05:53

Melisssx schreef:
Dat webview kan je ook verwijderen! Als je daarop klikt staat er iets van updates verwijderen en dat werkt ook. Updaten lukte mij ook niet maar updates verwijderen wel en daarmee was het probleem opgelost.

Webview updaten lukte mij gisteren in eerste instantie ook niet, tot ik wifi ontvangst had en toen was het zo klaar en werkte alles weer naar behoren.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 06:23

Ik wilde mijn alarm uitzetten terwijl ik nog in mijn droom was O:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 06:26

Mkango schreef:
"Half juni hebben de 50-plussers hun eerste prik gehad." Het wordt een lange zomer... -O-

Hier nog een!
Nee zei de dokter in januari, ik zou half februari geprikt worden :j
Ze heeft alleen niet gezegd welk jaar ^)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 06:50

chanicha schreef:
Mkango schreef:

Hier nog een!
Nee zei de dokter in januari, ik zou half februari geprikt worden :j
Ze heeft alleen niet gezegd welk jaar ^)

Het was toch in eerste instantie ook risicogroep in februari, daarna was het risicogroep mei := Nu is voor de jonge medische risicogroep onbekend I guess :') Of ze vinden opeens dat iedereen boven de 50 risicogroep is en de rest niet, I don't know hoe ik het moet interpreteren..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 06:52

Ik weet het ook niet meer dus we wachten gewoon af.
Mijn man mag wel ouderen vervoeren maar wordt niet eerder geprikt, ook zo krom :n

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 06:54

chanicha schreef:
Ik weet het ook niet meer dus we wachten gewoon af.
Mijn man mag wel ouderen vervoeren maar wordt niet eerder geprikt, ook zo krom :n

Dat is inderdaad best krom..

Ik vind het sowieso weer raar, want er was eerst besloten dat ze door gingen prikken en geen vaccins achterhouden, maar nu las ik recent in de media dat ae toch weer 2 weken vaccins hadden liggen. Ze houden zich niet bepaald aan hun eigen besluiten...