Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:06

Ja, als het mensen zijn zou ik dat ook niet leuk vinden idd!
En ik moest er in het begin aan wennen dat mensen juist bij ons naar binnen kijken omdat ze Mango voor het raam willen zien zitten (hij heeft een grote zitstok voor het grote raam waar hij meestal op zit te spelen).
Dus eigenlijk voel ik me zelf ook wel bekeken _O- Maar als ik zou weten dat er ergens een papegaai voor het raam zit, zou ik zelf ook kijken :+ Dus ik begrijp het wel :P
En meestal zwaai ik dan ook gewoon even en zwaaien de mensen vrolijk terug :wave:

Ik denk dat ze wil dat we er een gordijntje ofzo voor hangen, maar dat vertik ik gewoon.
Als hij daar nou blij van wordt en niemand kwaad doet... :')

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:10

'Is hij wel vriendelijk' Nee, je hebt een levensgevaarlijk monster los in je huis rondvliegen _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:11

Mango! <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:19

Aan hoe bot mensen kunnen zijn... ik wil alleen maar helpen, maar als het op deze toon moet, dan niet hé :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:19

Ineke2 schreef:
Met een hersenschudding kun je je ziekmelden en dat zou ik zeker doen.
Paard kan wel even zonder jou. Stalgenoten of Staleigenaar op de hoogte stellen zodat ze de basisbehoefte voor je paard kunnen regelen. Ik stond op een all inclusief stal dus behalve melden dat ik met een hersenschudding thuis zat heb ik niet gedaan.

Laatste x dat ik een hersenschudding had heb ik 6 dagen alleen maar gegeten, naar de wc geweest en verder geslapen.
Daarna nog zeker een week heel rustig aan gedaan.

Daarna begonnen met een nieuwe baan toen en juist omdat ik zoveel rust hebben gehouden ging het inwerken gelukkig goed. Ik was daar een beetje benauwd voor zo nog herstellende, maar in je proeftijd ziekmelden is dan weer niet aan te raden.

Helaas paard kan niet zonder mij. Hij heeft blessures en de stal eigenaresse moet ook werken.

De kans is zeer aan wezig dat ik volgende maand 's nachts rond rijd. Dus ideaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:23

Cayenne schreef:
Ja, als het mensen zijn zou ik dat ook niet leuk vinden idd!
En ik moest er in het begin aan wennen dat mensen juist bij ons naar binnen kijken omdat ze Mango voor het raam willen zien zitten (hij heeft een grote zitstok voor het grote raam waar hij meestal op zit te spelen).
Dus eigenlijk voel ik me zelf ook wel bekeken _O- Maar als ik zou weten dat er ergens een papegaai voor het raam zit, zou ik zelf ook kijken :+ Dus ik begrijp het wel :P
En meestal zwaai ik dan ook gewoon even en zwaaien de mensen vrolijk terug :wave:

Ik denk dat ze wil dat we er een gordijntje ofzo voor hangen, maar dat vertik ik gewoon.
Als hij daar nou blij van wordt en niemand kwaad doet... :')

Raaaaaare buurvrouw heb jij!
Is ze bang dat Mango haar duistere geheimen doorverteld?

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:33

Mango!! <3
Ik zou waarschijnlijk naar hem gaan staan zwaaien op de oprit als ik jouw buurvrouw was :')

Mijn ergernis: net sushi afgehaald. Vorige keer waren ze de helft vd order vergeten en daar kwamen we thuis pas achter. Dus nu waren we zo bezig met controleren of alles in de tas zat, dat we de wasabi zijn vergeten ^) En thuis was het op......

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:49

Dat ik nu sushi wil -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:57

Cayenne schreef:
Ja, ik meen het serieus en ze heeft er echt een opmerking over gemaakt :')

Het was iets als: "De papegaai zit altijd voor het raam wanneer ik op het pad sta. Waarom doet hij dat?"
Ik: "Hij vindt het lekker om in het zonnetje te zitten dat daar vaak precies op schijnt, en hij ziet dan wat er langs het huis gebeurd".
Zij: "Maar ik schrik iedere keer wanneer hij zo naar me kijkt en dan omhoog springt. Het is net alsof hij je in de gaten houdt."
Ik: "Oh, maar dat doet hij altijd, hoor! Hij is gewoon ontzettend vrolijk wanneer hij springt :D
Zij: "Maar hij heeft van die grote oranje ogen ( :') ?? :o? ) en hij staart me steeds zo aan. Is hij wel vriendelijk?"

De rest van onze buurt vindt hem trouwens wel leuk en sommige mensen lopen expres langs ons huis om Mango gedag te zeggen <3
Maar ik vind het gewoon vreemd dat ik onze papegaai moet verdedigen :')

Het ziet er dus zo uit wanneer hij voor het raam zit. De oprit zit beneden het raam en op dat moment was de buurvrouw dus op de oprit bezig :=
Hij vindt het gewoon reuze gezellig :D en als je niet reageert wil hij ook nog weleens op het raam tikken met z'n snavel :+
[ Video ]

“Is hij wel vriendelijk”?

Wat denkt ze ook dat er gebeurt? Dat ie door het glas heen breekt en d’r aanvliegt? _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:06

"I always feel like, somebody is watching meeeee, and I have no privacy".

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:08

Big brother is watching you _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:09

SUSHI :9 Nu wil ik ook! Pfff, dat is lang geleden dat ik dat heb gegeten, zeg!

Haha, Mango doet echt geen vlieg kwaad. Hij heeft een grote bek maar een heel klein hartje :=
Hij tikt wel af en toe tegen het raam met zijn snavel wanneer hij iemand ziet lopen en ik kan me voorstellen dat ze daar van schrikt.
Maar dat is echt niet gemeen bedoeld :') Het is zijn manier van zwaaien :wave:

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:42

Ik ga helemaal stuk om die papegaai. Wat een ergernis zeg... is toch helemaal grappig dat gehups? :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 14:12

Aan mijn vriend. We wonen absoluut niet bij elkaar in de buurt, dus ik geef aan dat m'n ouders vanaf volgende week lekker op vakantie zijn en ik samen met m'n broertje op het huis pas en het dus lekker rustig is en dat hij gewoon lekker langs mag komen. Maar nu wil hij dus niet "omdat zijn ouders dan gaan lopen zeiken" en hij geen zin heeft in gezeik zegt ie.
Ik zie hem verdorie bijna niet en dan is het nu weer dit. Ik baal hier zo gigantisch van en dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd. Zijn ouders hebben nog zoveel invloed op hem en laten hem niet de keuze vrij om te doen wat hij wil en hoewel ik echt schatten van schoonouders heb, behandelen ze mijn vriend gewoon nog alsof hij een puber van 15 is.
Ik heb gewoon de behoefte om hem vaker dan 1 keer per maand te zien, maar op deze manier (als het aan hem ligt door zijn ouders) zien we elkaar gewoon pas weer na corona of zo. En juist nu mijn ouders lekker 2 weekjes weg gaan is het het perfecte moment om elkaar weer te kunnen zien.

Daarnaast volg in in de ochtenden school dus dan kan hij terwijl ik bezig ben met school ook bezig met zijn school. Maar hij denkt dus al voordat hij uberhaupt iets heeft overlegd thuis dat z'n ouders weer gaan zeggen dat school er niet onder moet lijden, dus dan vraagt hij het gewoon niet.

Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik wil graag met mijn vriend kunnen afspreken, maar omdat zijn ouders nog zo'n grote invloed op hem uitoefenen en hij geen zin heeft in gezeik doet hij gewoon niets...

Even voor de duidelijkheid, hij is 23, ik ben 24. Allebei nog thuiswonend.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 14:58

Dat mijn hoofdstel tijdens het rijden uit elkaar viel. Gelukkig heb ik een mega braaf paard die heel netjes bleef staan wachten. Wel gebeurde het buiten...

Hoofdstuk is overleden maar ik en mijn paard zijn nog heel

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:33

M’n eigen perfectionisme. Na de eerste mislukking van een screenprotector, want hij was als nieuwe verkocht, maar was al gebruikt een nieuwe gekocht. Nu zit hij er perfect op, maar ik wil het liefst nog een halve millimeter naar beneden, want dan zit het helemaal over het scherm. Ik word er onrustig van, maar weet dat het helemaal misgaat als ik hem er nu afhaal. Vreselijk

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:49

Haha leuke papegaai.
Ik zou ook zwaaien naar hem.

Zebrastreep dat klinkt niet fijn. Gelukkig zijn jij en paard nog heel.

Ergernis, mensen die zonder kijken het fietspad oplopen/blokkeren.
Scootmobiel heeft geen remmen en nu kon ik er langs zwabberen.
Scootmobiel kiept ook makkelijk om. Omvallen is rot, heup uit de kom is pijnlijk.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:51

Mijn kat heeft een teek en daar ben ik echt panisch voor

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:00

luuntje schreef:
Haha leuke papegaai.
Ik zou ook zwaaien naar hem.

Zebrastreep dat klinkt niet fijn. Gelukkig zijn jij en paard nog heel.

Ergernis, mensen die zonder kijken het fietspad oplopen/blokkeren.
Scootmobiel heeft geen remmen en nu kon ik er langs zwabberen.
Scootmobiel kiept ook makkelijk om. Omvallen is rot, heup uit de kom is pijnlijk.

Was het ook zeker niet haha maar ik heb gelukkig de braafste knol van de wereld moet wel heel wat gebeuren wil ze gek gaan doen. En ik nog boos worden omdat ik dacht dat ze hem zelf had afgedaan. En natuurlijk gebeurde het ook op een heel druk punt :') nou ja het bit en de frontriem waren nog heel dus ik kon haar in ieder geval fatsoenlijk mee terug nemen naar huis. En mevrouw stond mooi te gapen toen het gebeurde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:03

Als mijn buren zo’n coole papegaai hadden, kwam ik elke dag even op de koffie. <3

Ik moet tot maandag wachten voor een belafspraak voor een sollicitatie. -O- Ik wil weer aan ‘t werk zodat ik hopelijk m’n beoogde paard hierheen kan halen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:48

Mkango schreef:
Ik moet tot maandag wachten voor een belafspraak voor een sollicitatie. -O- Ik wil weer aan ‘t werk zodat ik hopelijk m’n beoogde paard hierheen kan halen.

Maar je hebt wel een gesprek! *\o/*

Ik zit vanaf dinsdag ziek thuis, voel me nu weer beter dus beetje energie over maar heb dus morgen pas mijn coronatest en waarschijnlijk dinsdag pas de uitslag.
In het weekend dat m'n vriend vakantie heeft, m'n beste vriendin haar housewarming geeft, ik een goede training zou hebben met de hond en ik eigenlijk naar 3 winkels wil om te informeren. :=
Ik blijf braaf thuis maar irriteer me er aan dat het net nu is.
Volgende week wel een schone auto, schoon tuig en een opgeruimd huis :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 17:39

Mijn kippen.
De 1 heeft een gehandicapte poot en ik wou die bekijken.
Ze begon te roepen toen ik haar pakte en toen kwam de rest mij belagen.
Ik zat op mijn knieën dus ik was een makkelijke prooi :')

Vervolgens de buurman die riep: hahaha ze zijn sneller dan jou he?!
Ga weg man :')

Toen de andere buurman: wanneer krijg ik nou eieren????
Als Ik 2 weken geleden zeg dat het nog een maand of 2 duurt (inmiddels grote kuikens) voor ze aan de leg gaan is de tijd niet ineens zo snel gegaan ad :')
Laat me met rust _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 17:50

Haha ik zie het zo voor mij, echt grappig :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 18:16

Zebrastreep een gapend paard.
Ze was niet onder de indruk.

Leuk kippen en verse eieren.
Heb je het pootje kunnen bekijken?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 18:24

luuntje schreef:
Zebrastreep een gapend paard.
Ze was niet onder de indruk.

Leuk kippen en verse eieren.
Heb je het pootje kunnen bekijken?

Ja ze leek er zelf ook aardig verbaast om. Ze is wat dat betreft de rust zelve.

--

Wil ik potverdorie mijn pizza in de oven schuiven valt die terug op de klep van de oven.... Gelukkig niet op de grond