Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
idinn schreef:Foto's van kinderen op fb, enkel zichtbaar voor vrienden, dat snap ik opzich nog wel. Of een kind daar later op zit te wachten, tja die discussie moeten ze zelf maar voeren.
Waar ik me wel gigantisch over verbaas zijn mensen die overal onwijs moeilijk doen. Geen naam, geen foto's of enkel onherkenbare foto's. Maar vervolgens wel alles op instagram open en bloot delen. Waar dus echt iedereen het kan zien. Ik mis dan even de logica
Eef_Bam schreef:Ik had een geweldige huurwoning met tuin die ik kon accepteren. Alles was in orde maar werd voor het tekenen nog wel even gebeld.
Dat de directe buren een gezin is dat soms overlast gaf. Na doorvragen blijken er 6 kinderen te zijn en een 7de op komst (met 3 slaapkamers, hoe dan??). De ouders hebben schreeuwende ruzies, de pubers blowen en veroorzaken overlast in de tuin. Politie staat wekelijks op de stoep. Toen we gingen bezichtigen had ik wel een pitbull en een kinderfietsje in de tuin gezien. Maar zo'n horrorgezin had ik echt niet verwacht in een verder nette buurt. Vind het echt onwijs jammer maar toch het huis afgewezen. De baby op komst gaf voor mij wel de doorslag.
Oh de horror, ben zo blij dat ze ons nog even gewaarschuwd hebben.