Heeft een pakket aangemeld staan, stond vorige week maandag op bezoeging voor dinsdag maar nog niet ontvangen door PostNL.
Rekende dus al niet op dinsdag, maar je houdt er toch rekening mee.
Dinsdag stond er ineens 'bezorgtijd nog niet bekend' en daar staat hij nu nog steeds op, met een vrolijke oranje melding eronder dat het shopping seizoen is begonnen en je pakketje daarom vertraagd kan zijn.
Inmiddels gecheckt bij de verzenderen daar staat al meer dan een week de melding dat het pakketje wordt overhandigd door de douane, dus ergens daar is het blijven hangen en/of kwijtgeraakt.

Alsnog fokking irritant dat je dan eerst de ene melding krijgt en vervolgens de andere, al kan PostNL er wsl niet zoveel aan doen.

DHL:
Heeft een pakketje wat naar een pakketpunt om de hoek gestuurd zou worden niet naar een ander pakketpunt dichtbij gestuurd maar naar die op ruim een uur(!) loopafstand en zegt vervolgens 'wij kunnen dit niet veranderen of deze fout terugdraaien, u moet uw pakketje daar ophalen, veel succes' (niet letterlijk zo gezegd maar de boodschap komt daarop neer).
Hoe ik het regel mag ik zelf uitzoeken, dat zij die fout hebben gemaakt boeit niet, pakket ligt nu op locatie x en daar blijft het liggen tot ik het ophaal of de ophaaltijd verstreken is.

Top, fiets is kapot en vanaf de dichtstbijzijnde mogelijkheid met het ov is het alsnog ruim 20 minuten lopen, wat de heenweg nog wel gaat lukken maar de terugweg niet zonder in te storten, heb ook zo gauw geen mensen in de buurt die ik met mijn ID vertrouw om dat pakketje voor me op te halen.
Wordt vd week alsnog met het ov en vanaf daar lopen vrees ik, maar ik vind het gewoon verdomd makkelijk van DHL dat zij die fout maken onder het mom van 'levering op het aangegeven pakketpunt was niet mogelijk' en dan doodleuk zeggen 'niet ons probleem' (maar dan klantvriendelijker verwoord).