Hier bij Veenendaal nu ineens veel regen en het begint te rommelen. Terwijl steeds aan gegeven stond dat we pas vannacht wat zouden krijgen. Dus er ontstaat weer vanalles nu. Koelt even heerlijk af. Eindelijk geen 28 graden in huis.
Hier tot nu toe nog geen onweer. Wel een flinke hoosbui gehad en heel veel wind. Nu waait het nog redelijk hard, wat lichte regen en het is afgekoeld buiten. Wel weer een lichtshow in de verte, zelfde omgeving als de vorige bui.
Van mij mag het hier zo blijven, gisterenavond/nacht genoeg onweer gehad.
Hier ook een naderende onweersbui, met donder nu. Alleen raar dat de radars hem niet registreren. Verder regent het nog steeds en ook de wind blijft aanhouden.
Ik moet morgem vroeg op, had al moeite met in slaap komen, slaap ik eindelijk, besluit de lucht los te gaan. Flinke lichtshow met wat flinke knetters hier. Ben me al een paar keer een hoedje geschroken. Zo even kijken hoe lang het gaat duren. Als het lang ga duren ga ik wel naar beneden iets doen. Anders ga ik hier alleen maar bang liggen zijn
charrr91
Geplaatst: 07-09-22 01:46
Hier ook eindelijk onweer! Zitten flinke klappers tussen. Ben maar beneden voor het raam gaan zitten. Even lekker genieten van de lichtshow buiten