Mocht 't hem niet zijn geweest indien de conversatie tot een date had gelijd (geleid? Geleden?), had ik hem altijd nog kunnen vragen om een maskertje op te doen tijdens de daad (daat? Sorry, je girl ondervindt deze week voor het eerst in het leven wat 40 uur werken inhoudt. Energie en enig vermogen tot spelling en grammatica ontbreekt.)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-02-20 23:46, in het totaal 4 keer bewerkt
__Sannne
Geplaatst: 06-02-20 23:43
Verdorie!
Urbanus
Geplaatst: 06-02-20 23:45
Resistance schreef:
Mocht 't hem niet zijn geweest indien de conversatie tot een date had gelijd (geleid? Geleden?), had ik hem altijd nog kunnen vragen om een maskertje op te doen tijdens de daad.
Nou ik sla ze over hoor......Ik heb het maar druk nu. Wel irritant van Paiq is dat iedereen ziet dat je online bent. Gisteravond zat ik gewoon ff foto's te bekijken en een van mijn contacten gelijk he ben je nog wakker.. Daar heb ik zo'n hekel aan.
Heb een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag, even kennismaken. Begint ie gelijk met dat ie rond 12u op het station is dus dat dat een geschikte plek ik.....Vervolgens meldt ie ook dat ie om 3u weer een andere afspraak heeft en dat dat 1,5 uur reistijd is. Dus nu denk ik direct hmmmm, ik word er tussengeschoven, hij heeft een uur de tijd dus fatsoenlijk lunchen zit er al niet eens in want op het station is niks en lopend de stad in kost te veel tijd. Is het heel raar dat ik nu alvast denk, goed dit wordt m niet?
Nee sowieso iemand die een week van tevoren al zo exact wil plannen Maar ja, je wordt er een beetje tussen gepropt en dan zou het voor mij ook niet hoeven.
En ja, Paiq is heel irritant qua online zijn.. Ik voel me dan toch een soort van verplicht om te reageren..
Nee hoor. Als je elkaar al langer kent/leuk vind vind ik het niet zo erg om er tussen ‘gepropt’ te worden. Dan is het nog wel leuk dat ie me tussendoor toch ff wil zien. Maar bij voorbaat al passen en meten... nah. Doe dan maar een andere dag daten.
Neverland
Geplaatst: 07-02-20 19:55
Daar had ik ook voor gepast! Lijkt me ook irritant dat je continu op de tijd moet letten?
Over 10 minuten is mijn date hier. Ben benieuwd of het net zo leuk is als de eerste date!
Ik zou daar ook niet happy van worden daffodil En neverland???
Ik, en hij ook, zijn nog steeds happy met mijn verderopindestraatlover
Er zit alleen 1 man vervelend te doen Die man ken ik ook uit het dorp, deze heeft mij een aantal maanden geleden verteld dat ik door zijn hoofd spookte, nouja jou probleem zei ik, het gaat niks worden tussen ons. Heeft mijn 'koppelvriendin' hem ook verteld. Hij blijft volhouden dat hij wil praten en ik door zijn hoofd blijf spoken, ik heb daar geen behoefte aan, dat heb ik hem ook gezegd. Van de week begon hij weer te appen om een afspraak te maken voor te praten. Ik heb hem gezegd dat ik geen tijd heb. Vraagt hij of ik het weekend geen tijd heb? Nee, ik moet werken, doordeweeks dan, nee ik heb nachtdiensten. Heb hem gezegd dat ik hem opdringerig vind. Hij vond van niet Deze meeste weten dat ik nu een relatie heb met de man uit mijn straat, hebben het gister in de appgroep gegooid dus hij weet het nu ook. Hoop dat hij me nu met rust gaat laten
Ik ben even offline geweest want de wifi was niet altijd helemaal stabiel of gewoon nihil op onbewoonde eilanden Heerlijk rustig!
Leuk dat er weer nieuwe dates zijn, veel plezier! Zijn er nog plannen voor een meet met topic leden of heb ik dat gemist overheen/gelezen?
Sabine dat zijn vaak lastige dingen. Je wilt niet onaardig of bot overkomen omdat iemand zijn gevoel zo open en bloot legt maar je kunt beter meteen de pleister er af trekken want anders houdt hij misschien hoop (ze is nu druk maar misschien volgende week). En dan blijft het ongemakkelijk...
Hij weet dat het niks gaat worden, ik ben hier ook duidelijk in geweest tegen hem. Hij wil praten om het een plekje te geven, ik niet, dat heb ik ook tegen hem gezegd, het heeft geen meerwaarde voor mij. Als ik een blauwtje loop, ga ik ook niet een gesprek aan met die man. That's live
Nee precies, Snap zowiezo al niet hoe hij erbij kwam dat ik intresse in hem zou hebben? Omdat ik vaak met hem praat in het cafe? Nou dan heb ik ook intresse in de andere mannen waar ik mee praat Iets van plaat voor de kop hebben, ohnee betonnen muur
Neverland
Geplaatst: 08-02-20 11:18
Vervelend Sabine! Als hij het na zoveel keer niet snapt had ik toch wel even een botte opmerking gemaakt. Nee is nee.
Mijn date is nu net naar huis en mijn god wat is hij leuk. Qua persoonlijkheid is hij alles wat ik zoek en meer. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n leuke jongen op mij zou vallen. Het is gewoon bijna te mooi om waar te zijn. Ik ben benieuwd of er nog meer dates komen en of hij mij ziet zitten maar ik hoop van wel!
sabine1979
Geplaatst: 08-02-20 11:23
Goed nieuws Neverland, hopen dat het wederzijds is
Ik zie hem vanavond, dan is er wat te doen in het dorp, benieuwd hoe hij reageerd, en anders ga er echt met de botte bijl doorheen, ben er klaar mee. Hij maakt van zijn probleem, mijn probleem, Nou nee bedankt, heb genoeg aan mijn hoofd nu
Silly1972
Geplaatst: 08-02-20 11:26
Oh wat heerlijk! Wat er ook in de toekomst misschien gebeurt, nu gewoon lekker genieten van dit gevoel.
Mijn date heeft weer afgezegd. Denk dat ik maar even een date pauze ga nemen
Inderdaad niet jouw probleem Sabine
Rytir
Geplaatst: 08-02-20 11:27
Wat leuk Nederland!
Het was dus nooit wat, gaat niks worden dan is het idd een beetje vreemd Sabine en zijn probleem, niet de jouwe