Lau schreef:[ [url=m/CyKE7i.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm in
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik vandaag verhuisd heb...Ben om 7 uur begonnen en zit nu pas net op de bank. 3x mercedes vito busje met dikke aanhanger heen en weer... Twee keer een volle Aygo. En dan was ik EINDELIJK klaar, had ik geen gordijnenhaakjes gekocht. Kon ik nog naar de ikea racen. En het is me een paasei hier, morgen alles uitzoeken en opruimen. Word HELEMAAL gek van die wanorde.
En het moest trouwens allemaal 3 hoog naar beneden met de trap, dus je kon me opdweilen.
MarlindeRooz schreef:Dat ik vandaag verhuisd heb...Ben om 7 uur begonnen en zit nu pas net op de bank. 3x mercedes vito busje met dikke aanhanger heen en weer... Twee keer een volle Aygo. En dan was ik EINDELIJK klaar, had ik geen gordijnenhaakjes gekocht. Kon ik nog naar de ikea racen. En het is me een paasei hier, morgen alles uitzoeken en opruimen. Word HELEMAAL gek van die wanorde.
En het moest trouwens allemaal 3 hoog naar beneden met de trap, dus je kon me opdweilen.
Cowboy55 schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik vandaag verhuisd heb...Ben om 7 uur begonnen en zit nu pas net op de bank. 3x mercedes vito busje met dikke aanhanger heen en weer... Twee keer een volle Aygo. En dan was ik EINDELIJK klaar, had ik geen gordijnenhaakjes gekocht. Kon ik nog naar de ikea racen. En het is me een paasei hier, morgen alles uitzoeken en opruimen. Word HELEMAAL gek van die wanorde.
Respect!
Edit: lol! 2 mensen 1 gedachte tot op de minuut gelijktijdig....
Saleisha schreef:Dat zelfs de kleine teckel die normaal zo kan genieten van de zon/warmte/etc er nu ongelukkig bij zit. Wat een schijthitte zeg.
En ja, we treffen alle maatregelen om het voor de hondjes beter te maken.
Niobe schreef:Jikkeee schreef:Dat ik op mijn werk geen crackers meer durf te eten. Al ruim 2 jaar niet. Thanks bokker Niobe. Ik denk bijna dagelijks aan je
HAHA Sorry![]()