Wat dan niet maakt dat ik in zo een attractie stap. Ik zou doodgaan aan een hartaanval, ik vind die dingen doodeng. Ook al wordt hij gecontroleerd, is hij superveilig. Ik heb recht op mijn eigen irrationele angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Ghostattack schreef:Hier in West-Europa hoef je je geen zorgen te maken om dit soort attracties in een pretpark. Dat wordt allemaal heel streng gecontroleerd en heel goed onderhouden
Maar die in Oezbekistan stond er pas net 4 maanden. Die was dan splinternieuw?
Anoniem schreef:Ik stap ook altijd in dat soort attracties met de gedachte 'nou als ik ga, ga ik in ieder geval met een klapper!'
Ik vind het doodeng en superleuk tegelijk.
Avalanche81 schreef:Ontzettend luguber. Maar ik heb min of meer de wens om op mijn 75ste onder een vrachtwagen te komen
Christiene schreef:Avalanche81 schreef:Ontzettend luguber. Maar ik heb min of meer de wens om op mijn 75ste onder een vrachtwagen te komen
Ik hoef ook niet oud worden wat ik zo zie soms boven de tachtig en bijna niks kunnen steeds meer inleveren en naast twee keer per week douchen denk ik ook wel eens als het eerder is dan natuurlijk aan een kant ook goed.
Die atractie heb ik een keer ingezeten nooit weer.
Bungjee jumpen ook wel eens gedaan ook niet zomaar nog een keer. Aan het elastiek geweldig maar die val na beneden nee nooit meer.
Anoeska27 schreef:Ik heb vorig jaar in een attractie in Kalkar gezeten waarbij ik bang was dat 1 van de armen snel zou afbreken. Die leken met hele dunne pinnetjes vast te zitten en er gingen behoorlijk wat zwaargewichten (waaronder ikzelf) in.
Anoniem schreef:Met bovenstaande instelling durf ik alles.![]()
Oh dat is inderdaad zonde! Als je het over mocht doen, zou je dan overal in gaan?