[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:10

Waaruit dan maar weer blijkt dat er altijd manieren zijn om op een bizarre manier dood te gaan......

Wat dan niet maakt dat ik in zo een attractie stap. Ik zou doodgaan aan een hartaanval, ik vind die dingen doodeng. Ook al wordt hij gecontroleerd, is hij superveilig. Ik heb recht op mijn eigen irrationele angst :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:29

Anoniem schreef:
Ghostattack schreef:
Hier in West-Europa hoef je je geen zorgen te maken om dit soort attracties in een pretpark. Dat wordt allemaal heel streng gecontroleerd en heel goed onderhouden ;)

Maar die in Oezbekistan stond er pas net 4 maanden. Die was dan splinternieuw?

Alleen werd daar ook 2 maand later een rapport uitgebracht waaruit bleek dat het onderhoud en veiligheid in dat park al te betwijfelen was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:32

Ik stap ook altijd in dat soort attracties met de gedachte 'nou als ik ga, ga ik in ieder geval met een klapper!'
:+
Ik vind het doodeng en superleuk tegelijk.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:34

Anoniem schreef:
Ik stap ook altijd in dat soort attracties met de gedachte 'nou als ik ga, ga ik in ieder geval met een klapper!'

Ik ben er wel voor om met een klapper te gaan, maar gezien het feit dat ik echt een enorme held ben in die dingen :+ is de kans vrij groot dat ik niet met een klapper ga :')

Ik ben echt een watje met dat soort dingen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:43

Anoniem schreef:

Hier ook _O- Al hoop ik dan wel dan het heel snel en in 1 klap is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:48

:j In mijn doemscenario is het gewoon boem pats over. Zo stap ik ook het vliegtuig in. En met bungeejumpen denk ik het ook.
Whatever works for me. :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:51

Zeker na de Final Destinationfilms :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:53

Haha ik reed ooit over een heel smal berg weggetje. Realiseerde mee toen dat als het mis zou gaan, dat ik in het ravijn zou donderen, en ik er waarschijnlijk niks van ging voelen. En toen was het ineens leuk. Ik ben echt heel raar :')

Onali maakt het nog even gezelliger :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 11:54

Onali schreef:
Zeker na de Final Destinationfilms :')

Precies dit inderdaad. :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:23

Klinkt het luguber als ik weleens denk dat ik liever gezond van een berg spring op een bepaalde leeftijd zodat ik nog kan genieten van het uitzicht dan dat ik in een verzorgingstehuis terecht zou moeten komen. :o

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:32

Ontzettend luguber. Maar ik heb min of meer de wens om op mijn 75ste onder een vrachtwagen te komen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:33

Snap je wel :j

Ben niet bang voor de dood, eerder nieuwsgierig wie weet mag ik wel spoken :') . Wil weten wat er gebeurd als ik dood ben , vliegtuig stap ik niet in van boem pats het kan zo snel over zijn kijk wel graag air crash investigation :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:33

Ik zeg: kom gezellig spoken als je zover bent :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:41

Volgens mij is de dood zo'n beetje de grootste teleurstelling waar we nog niks van weten.. Tenminste dat is mijn gevoel _O- Dat er gewoon echt niks is en je er helemaal niks van meekrijgt en dus ook niet kan spoken. Ik noem zoiets een Lidl-teleurstelling :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 12:44

Avalanche81 schreef:
Ontzettend luguber. Maar ik heb min of meer de wens om op mijn 75ste onder een vrachtwagen te komen :o

Ik hoef ook niet oud worden wat ik zo zie soms boven de tachtig en bijna niks kunnen steeds meer inleveren en naast twee keer per week douchen denk ik ook wel eens als het eerder is dan natuurlijk aan een kant ook goed.
Die atractie heb ik een keer ingezeten nooit weer.

Bungjee jumpen ook wel eens gedaan ook niet zomaar nog een keer. Aan het elastiek geweldig maar die val na beneden nee nooit meer.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:12

Ik heb vorig jaar in een attractie in Kalkar gezeten waarbij ik bang was dat 1 van de armen snel zou afbreken. Die leken met hele dunne pinnetjes vast te zitten en er gingen behoorlijk wat zwaargewichten (waaronder ikzelf) in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:32

Christiene schreef:
Avalanche81 schreef:

Ik hoef ook niet oud worden wat ik zo zie soms boven de tachtig en bijna niks kunnen steeds meer inleveren en naast twee keer per week douchen denk ik ook wel eens als het eerder is dan natuurlijk aan een kant ook goed.
Die atractie heb ik een keer ingezeten nooit weer.

Bungjee jumpen ook wel eens gedaan ook niet zomaar nog een keer. Aan het elastiek geweldig maar die val na beneden nee nooit meer.

Ik vond de reis omhoog in dat oude gammele bakkie op Scheveningen het ergst van alles!
Wat was ik toen blij dat ik mocht springen zeg!
Dat doe ik dus niet meer als ik eerst naar hoogte moet, enkel van bruggen of op een andere, fatsoenlijke manier omhoog.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:36

Dat je dat überhaupt durft :P Ik ben gek op achtbanen en enge attracties, maar ik sla mezelf nog steeds voor mijn kop dat ik vorig jaar in Cedar Point USA de helft van de achtbanen overgeslagen heb omdat ik niet 'durfde' _O- Echt doodzonde van mijn, waarschijnlijke, enige tripje ooit naar dat park

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:40

Anoeska27 schreef:
Ik heb vorig jaar in een attractie in Kalkar gezeten waarbij ik bang was dat 1 van de armen snel zou afbreken. Die leken met hele dunne pinnetjes vast te zitten en er gingen behoorlijk wat zwaargewichten (waaronder ikzelf) in.

Heb doodangsten uitgestaan in die reactor toren attractie , de hoogte maar ook het gevoel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:41

Met bovenstaande instelling durf ik alles. ;)
Oh dat is inderdaad zonde! Als je het over mocht doen, zou je dan overal in gaan?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 13:44

Anoniem schreef:
Met bovenstaande instelling durf ik alles. ;)
Oh dat is inderdaad zonde! Als je het over mocht doen, zou je dan overal in gaan?

Zeker! Ik dwing mezelf dan :+ Staat wel op de planning om nog eens heen te gaan, maar het is pittig duur om even te regelen helaas. Nu had ik vorig jaar ook niet alles kunnen doen omdat we maar 1 dagje hadden (park is voor 3-4 dagen, net als Disney) en we hadden in de ochtend heel slecht weer waardoor 3 kwart van de achtbanen gesloten waren :roll: Ze gingen in de middag gelukkig wel open en ik heb echt plezier gehad, maar achteraf denk ik wel 'Had ik maar..'

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 14:06

Okay, ik ben zojuist terug van het toilet na een filmpje op Dumpert. Niets qua moord, pijn (denk ik), wonden of sex:

In een Afrikaans land zit een dame op haar knieën, met haar neus een centimeter bij het achtereind van een koe vandaan. Op zich verklaarbaar zou je denken, vervolgens begint die dame de koe lucht in haar vagina te blazen. Blijkbaar maakt het iets los bij de betreffende koe, want ze begint na een kleine 20 seconden te poepen. Als de dame de anus van de koe schoon daarna heeft schoon geveegd, steek ze haar neus wederom in die betrefende anus om vrolijk verder te gaan knetteren 'down-under'.

De cameraman brengt vervolgens een lokale meneer in beeld die verteld dat de vrouwen dit doen, zodat de koeien meer melk produceren :roll:

#I'mOut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 14:14

WAT kijk jij????? :oo

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 14:17

:') :') :') :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 14:19

Afbeelding