Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:27

Ah ok. Nee heb nu nog kleinere maatjes. In 62/68 heb ik nu geloof ik echt veel := Dat moet ik later nog even uitzoeken. :P

Bij LH heb je trouwens ook leuke sale. Daar heb ik op aanraden van Tita ook besteld :Y) Daar is vast idd wel iets leuks voor op je teckellegging.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:28

Wat naar Lau.. je kleine mopje moet ook gewoon een goede start hebben..

Hoe doet ze het verder? Lacht ze al een beetje?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:35

Wat een naar verhaal zeg, gelukkig heb heb je nu die bevestiging. Vervelend dat er niet naar jou en sophie geluisterd werd.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:49

Thanks voor de tips! Ik ga op zoek!

@lautje ik weet helaas hoe het is om te moeten vechten voor je kind bij artsen. Vanaf april ben ik aan het vechten geweest voor een openion bij de kno en handchirurg. Gevolg 2 operaties. Neusamandel is er uit en wacht sinds 7 januari op de handoperatie. Die wordt steeds opgeschoven. Ik dacht altijd licht over moedergevoel maar ondertussen weet ik dat dat gevoel gewoon juist is als er iets niet klopt. Fijn dat het nu goed gaat!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:53

Moedergevoel klopt altijd! Zo jammer dat artsen nog steeds het meest op hun eigen kennis vertrouwen en daarmee het moedergevoel heel hard ondermijnen..

Ik combineer de teckellegging ook met een bruine LH trui, maar ik heb wel de creme kleurige legging. De witte met oranjeachtige hondjes zou ik geloof ik eerder met een andere kleur combineren dan bruin.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 13:54

Ja ze kan ineens lachen. Eerder was dat sporadisch. Nu is het ineens een lachebekje.

Afbeelding
Afbeelding

Ja je moet soms echt met je vuist op tafel slaan. Laatst begonnen ze ook: ja mevrouw wat denkt u zelf dat het kan zijn? Ja hallo ik ben niet de arts hier?? Heb al 10x aangegeven dat we koemelkproblrmen hebben in de familie. Verder kom ik ook niet.

Hier komt (voorlopig) ook geen baby meer. Moet sowieso al via medisch traject met hormonen spuiten etc. En tel daar horrorzwangerschappen bij op en dan krijg je een man die zegt: meer kinderen dolgraag, ten koste van mijn vrouw: nee.
En ik zeg nu dus ach over 5 jaar ben ik 37 dan kan evt nog wel eentje erbij :))

Heb overigens wel eerste kleertjes weggegeven aan een vriendin.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:55

Mijn kinderarts zei altijd dat je bezorgde moeders serieus moet nemen, want ze hebben gelijk :=
Is blijkbaar een uitzondering dan. Was wel een hele fijne man vond ik.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 13:59

Dat zei de cb arts waar ik vorige week was om te wegen ook. Moeders hebben meestal gelijk want zij kennen hun kind het beste.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:03

Lautje wij hebben PRECIES hetzelfde gehad bij de jongste. Alleen iets later want ik gaf bv en gebruik zelf geen melkproducten. Dus overgang met kv erbij was een ramp. Toen dachten ze nog eerder aan een darmperforatie (ivm bloed in de luier) dan een allergie... uiteindelijk na smeken Neocate mogen proberen en had gelijk een ander kind. Wens ik jou ook toe!

Die walvissen van MR zijn zoooooo leuk <3

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:05

Hier bij mijn jongste ook blij dat men mij serieus nam, zag al van dag 1 dat er iets niet goed was. Hij had verborgen reflux en atypische kma, zijn slokdarm was al verbrand, niet moeilijk dat hij pijnaanvallen kreeg. Maar wel heel content van kinderarts waar ik toen precies een abbo bij had.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:18

Mijn eigen kinderarts heb ik weer en nu is er actie. De tijdelijke was een man en zei steeds mevrouwtje hij is jong en komt vanzelf goed. Kijken over een jaar of zo wel weer. Afgelopen jaar 20x! Bij een arts geweest oa hap, spoed en spoedopnames

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:52

Hier ook wat gaan shoppen, eerste kledij voor de lente/ zomer.

Voor [naam]:
2 shortjes t shirt van hema
Afbeelding

Voor [naam]:
2 truien van oikandi:Afbeelding

2 shorten in jogging aangezien [naam] niets anders wilt dragen:
Afbeelding

3 t shirt's:
Afbeelding

Kleding met paw patrol zie ik persoonlijk niet graag maar weet dar ik [naam] daae gelukkig mee maak en dat is het belangrijkste denk ik.

Voor mij ook nog 2 truien gekocht, dus am bij al goed geslaagd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:55

Mijn kind is denk ik jaloers op dat paw patrol shirt :') Hij heeft er 2 pyjama’s van en die wil hij elke keer eigenlijk al niet uit doen om z’n echte kleren aan te trekken :+

Maar ik kan het mentaal niet aan om hem zo’n shirt aan te doen, dus hou het hier bij pyjama’s en een dekbedovertrek :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 18:12

Dat walvissoorten <3

Hier hebben we 1 Woezel en pip pyjama. Die mag ze af en toe aan, maar krijg nauwelijks de tijd om die te wassen. Zodra ze m ziet is het al mammmmieeee Woezel en pippppp

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:20

Mijn kind heeft een dekbedovertrek van Rakker :D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:42

Dat vind ik nog steeds echt geniaal Ryder :Y) Was dat nou meer jouw idee of dat van je oudste?

Dromertje dat walvissenshirt is erg leuk! Waar is die van? Verder goed geslaagd ook!

Bizar zeg dat er zoveel situaties zijn waarin moeders dus gewoon niet serieus genomen worden ;(

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:31

Ooh ja, dat soort taferelen gaan we hier vast ook nog krijgen. Nu vooral bumba fan en de teletubbies, maar behalve een knuffel kan ik dat nog aardig bij 'm weghouden O:)

Hier vandaag 2 shirts binnen voor de zomer

Afbeelding
Met dank aan dit topic de rechter nog kunnen bemachtigen!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:48

Ik twijfel ook nog steeds zo over dat sandwich shirt, ik vind hem eigenlijk zoo leuk <3

Dromertje goed geslaagd!

En een tevreden Sophie op de foto <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:49

Bumba boycot hier in huis. Dat wordt niet gekeken in mijn bijzijn. Verschrikkelijk :+

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:50

Keet schreef:
Bumba boycot hier in huis. Dat wordt niet gekeken in mijn bijzijn. Verschrikkelijk :+

De ellende hier is ook begonnen met dank aan oma :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:52

Bumba is ie gelukkig uit. Wat een ellende.
Bumbabalooeee, het circus komt eraan! :')

Leuke shirts!!
Vind ze ook leuk, jammer dat ze echt wit zijn, dat staat m niet.

Voor Caro: staat een gele ezel te koop op de FB groep, maat 104/110 maar er staat bij dat ie klein valt als een 98/104. Ms kun je daar wat mee? Onderboord omvouwen ofzo?
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 12-03-19 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:54

Ik ben blij dat mijn kind Bumba stom vind. Net als mama :=
Hier is Brandweerman Sam momenteel weer helemaal geweldig. Het is de hele dag 'Sam Sam Sam'

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:55

Haha ik probeer merchandise ook zoveel mogelijk te vermijden in kleding, sokken, ondergoed en pyjama’s mogen, maar daar ligt dan ook gelijk de grens :+

Leuk dat auto shirt!

Net m’n bestelling van Vente binnen. Wat een enorm verschil weer in maten 8)7 Links is 86/92 van CarlijnQ, daar past m’n oudste nog in met zn 98/104. Knight van CarlijnQ is 74/80, dat klopt aardig denk ik, voor nu iig nog te groot maar dat was de bedoeling. En de groene is van Little Celebs, 18 maanden en dus flink kleiner dan CarlijnQ 8)7 Ook wel kort en wijd dus vrees dat die niet echt lekker gaat passen, zal nu tot zomer zijn dat het hooguit kan maar kind zal erin verzuipen -O- Eens kijken of het nog retour kan, nog niet in verdiept maar houden is gewoon zonde denk ik...

Afbeelding

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:06

Ik heb mijn little celebs bestelling ook binnen. Zal morgen wel even een foto maken maar ik vind het erg mooi <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:15

__danielle__ schreef:
Ik heb mijn little celebs bestelling ook binnen. Zal morgen wel even een foto maken maar ik vind het erg mooi <3

Dat zit hier in de stad met een winkel :)

Hier is het Noddy en Thomas de Trein vooral :)