Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Hoe kun je zo zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Oh ik bedenk er ook net 1 nu het over exen gaat. Toen mijn vriend 6 jaar terug uit elkaar ging met zijn ex was ze heel toegefelijk. Ze hadden net 8 maand een koophuis maar die 8 maand moest hij haar niet uitkopen. Mooi geregeld zou je denken
Nou, tot de dag dat ze ging verhuizen. Ze hadden altijd gesplitte rekeningen gehad maar bij de verhuis vatte ze dat op als gemeenschappelijk. Mijn vriend komt dus terug van het werk. Volledig splinternieuwe kookpottenset a €500 die hij net had aangekocht had ze mee, er lag nog een oude tefalpan zonder tefal en een kookpot die niet op inductie kon. Van zijn glazencollectie had ze netjes de helft mee, terwijl zij daar ook 0,0 aan had meebetaald. Dus wijnglazen, cocktailglazen etc. De nieuwe tv die hij had betaald had ze ook mee en de beeldbuis had ze laten staan. Noem maar op. Nou, uiteindelijk was die 8 maand uitkopen goedkoper geweest dan alles opnieuw te gaan halen. Zelfs van het bestek en borden (wat wederom niet door haar was aangekocht) had ze netjes de helft mee. Wij hebben nu in huis bv 3 soepkommen, 2 tapasbordjes, 3 metalen cocktailrietjes etc
__Sannne schreef:Nou nou, niet zo zwaar aan tillen. Ik vind het alleen bewonderenswaardig dat iemand dan niet wat meer voor zichzelf op komt. Super poedersuiker dat die ex alles mee heeft genomen, maar waarom was hij er dan ook niet bij toen ze ging verhuizen? Je hoort zoveel van dit soort verhalen. Als iemand mijn nieuwe TV zomaar zou meenemen kwam ik hem dezelfde avond weer ophalen.
Ik praat die ex niet goed hoor, haar gedrag spoort niet. Ben wel benieuwd wat de vriend van deMolenhoek eraan gedaan heeft.
M_D_H schreef:Oh ja, praat het slachtoffer een nog groter schuldgevoel aan terwijl de ex gewoon een ontzettende golddigger is... En dan hou ik het nog netjes
__Sannne schreef:Nou nou, niet zo zwaar aan tillen. Ik vind het alleen bewonderenswaardig dat iemand dan niet wat meer voor zichzelf op komt. Super poedersuiker dat die ex alles mee heeft genomen, maar waarom was hij er dan ook niet bij toen ze ging verhuizen? Je hoort zoveel van dit soort verhalen. Als iemand mijn nieuwe TV zomaar zou meenemen kwam ik hem dezelfde avond weer ophalen.
Ik praat die ex niet goed hoor, haar gedrag spoort niet. Ben wel benieuwd wat de vriend van deMolenhoek eraan gedaan heeft.
Kaitlyn schreef:M_D_H schreef:Oh ja, praat het slachtoffer een nog groter schuldgevoel aan terwijl de ex gewoon een ontzettende golddigger is... En dan hou ik het nog netjes
ZIj heeft toch ook geld in de kosten koper gestoken als het goed is? Ze is al toegeeflijk dat hij haar niet hoeft uit te kopen, dan zijn spullen mee toch wel het minste?
Telpeva schreef:Ik kan mij er ook geen voorstelling bij maken, zeker niet dingen als de helft van het bestek en bordjes. Wat heb je daar aan
M_D_H schreef:Nou ja, golddigger is ook niet helemaal de juiste term... profiteur is wellicht een betere term
Telpeva schreef:Ik kan mij er ook geen voorstelling bij maken, zeker niet dingen als de helft van het bestek en bordjes. Wat heb je daar aan