Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 11:47

Ik doe inderdaad ook nu shoots per 3 plaatsen. Eerst was het echt een rommel, ik fotografeer best veel verschillende settings.
Nu een stukje van mijn feed
Afbeelding
Ben er blij mee op deze manier :j

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:16

Ik plaats ze allemaal door elkaar van mijn shoots, niet echt veel structuur maar dat geeft wel mooi mijn stijl weer vind ik.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door AbleToDream op 21-11-18 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:18

Evelien_vp schreef:
Ik plaats ze allemaal door elkaar van mijk shoots, niet echt veel structuur maar dat geeft wel mooi mijn stijl weer vind ik.

[ [url=m/c5eGVg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zucht <3

xU_Blinghx
Berichten: 1781
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:23

Evelien_vp schreef:
Ik plaats ze allemaal door elkaar van mijk shoots, niet echt veel structuur maar dat geeft wel mooi mijn stijl weer vind ik.

[ [url=m/c5eGVg.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hahah grappig dat je random post maar toch een soort van gelijkheid hebt over al je foto's <3
Mooi profiel hoor!

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:38

xU_Blinghx schreef:
Evelien_vp schreef:
Ik plaats ze allemaal door elkaar van mijk shoots, niet echt veel structuur maar dat geeft wel mooi mijn stijl weer vind ik.

[ [url=m/c5eGVg.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hahah grappig dat je random post maar toch een soort van gelijkheid hebt over al je foto's <3
Mooi profiel hoor!


Dankje! Ik ben niet zo heel georganiseerd op dat vlak helaas, zou het zelf ook niet kunnen vrees ik, ik ben nogal hectisch soms _O-
Mijn bookstagram die nu even stil ligt was wel mooi 1 dezelfde edit altijd. Eens zoeken of ik daar geen foto van vind.

Edit: even een printscreen genomen.
Afbeelding

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:49

Wauw <3

Ik post ook gewoon random, wat ik die dag met Luna heb gedaan of foto’s die ik nog had of wat dan ook, gewoon waar ik zin in heb. Ik zit doordeweeks op kamers dus zie Luna alleen in de weekenden normaal gesproken, dus het lukt ook gewoon echt niet om elke keer geweldig mooie foto’s te maken of fotoshoots te doen enzo.

Ik kan genieten van accounts die echt een mooie feed hebben, maar ook net zo van accounts die dat niet hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:19

Vind dat allebei een mooie, rustige sfeer heeft!


Ik heb nog eens een foto die echt succes heeft tov de anderen .. tot nu toe 133 likes :D Lang geleden dat ik nog eens boven de 100 heb gezeten, haha. Opa is populair :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:44

Zou er iets met instagram gebeurd zijn of lijkt het toch aan de soort foto's?
Heb nu 4 dingen geplaatst de voorbije dagen, een leuke/grappige/stoere foto van [***], een gewone uitzichtfoto, een grappig filmpje van [***] en nog een grappige foto van [***] en 3 van de 4 zitten ruim over de 100 likes (het filmpje en de foto van Bo zelfs over de 200 likes). De uitzichtfoto doet het het minst.

Zou ik moeten omschakelen van content?
Of zou dat leuk zijn voor nu maar zou het ook weer minder scoren als je niks anders post?

Het is maar om te weten waar ik mij moet op concentreren met het maken van beeldmateriaal :))

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:22

Het heeft volgens mij vooral te maken met of je bij de uitgelicht sectie komt of hoog bij bepaalde hashtags maar weet niet of je die gebruikt. Over het algemeen doen hier actie en rijfotos het het beste, maar laatst een portret gepost die 1700 likes kreeg en meer dan 12000x is gezien. En postte twee week terug ofzo gewoon een flehm foto, niks super speciaals en eigenlijk meer omdat ik bijna door m’n foto’s heen zat om te posten en die heeft dik 2100 likes en 9000x bekeken :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:38

Ik gebruik wel hashtags maar altijd dezelfde (dus algemene tags).
Het is echt opvallend dat de "grappige" foto's nu over de 200 likes zitten en de gewone uitzichtfoto heeft er nu 73 ofzo.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:59

Ik vind de gewone hoofdfoto's van je paarden gewoon leuker om naar te kijken, de foto's zijn kwalitatief niet zo goed en dat maakt op zich niet uit, maar daardoor vind ik de uitzichtfoto's gewoon een beetje saai, to be honest, sorry als het onaardig over komt. Ze zijn allemaal een beetje het zelfde en het trekt me gewoon niet. Een leuke spontane foto van de koppies waar je de ogen ook ziet vind ik veel leuker dan schuin van achter, dat spreekt me gewoon meer aan en ik vind je paarden dan ook veel meer tot hun recht komen/sprekender.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 01:32

Haha, geen probleem hoor, mag je gerust zeggen ;)
Ik heb inderdaad ook het idee dat het steeds hetzelfde is, maar dacht al anders te zijn door de uitzichtfoto's. De zoveelste hoofdfoto in de longeerpiste gaat het volgens mij ook niet blijven doen... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:34

Wat een leuk topic!

Ik heb ook een account voor mijn paard (@gypsyhorsebella). Vind het zo onwijs leuk dat ik mn privé account volledig heb verwaarloosd. _O-

Zelfs een winactie lopen met 2 andere meiden. Toch in een vrij korte tijd van de 300 volgers naar de 1200 gegaan. Super tof om dat te zien groeien! Daarnaast geniet ik ook echt heel erg van de accounts van anderen hun paarden. Kan echt uren daarmee zoet zijn. <3

@Evelien dat is zo mooi! Mag ik vragen hoe je dat zo voor elkaar krijgt? Probeerde dit altijd met mijn prive account maar dan was er altijd wel een afwijkende foto. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:48

Wie had het ooit gedacht ... 500 volgers *\o/*

Afbeelding

Het was van korte duur :') Maar het is toch even gelukt, haha.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:57

Hoe groter je account word, hoe sneller je meer volgers krijgt. Bright zit nu op de 5015 en onze 2e samenwerking is in progress. :) & eerlijk is eelijk; ik vind jouw aount nu ook leuker om te zien met verschillende foto's en filmpjes zodat je wat meer ziet hoe je paarden zijn in karakter enzo. :)

Dominique, ik ga je account even bekijken!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:04

Dank je wel :)
Denk dat ik inderdaad op deze ingeslagen weg verder ga, wat meer afwisseling. Maar moet nog even wat beeldmateriaal verzamelen. Wil ook weer wat meer met vrijheidsdressuur gaan doen ed dus ga vanaf nu maar altijd mijn camera omhangen en dan zien wat we aan het einde van de sessies verzameld hebben :Y)

Dacht het in het begin op 1 thema zeg maar te houden om anders te zijn dan de algemene paardenaccounts. Maar misschien wordt dat op termijn inderdaad te saai en moet er af en toe eens wat anders tussendoor :) Zijn er nog dingen die jullie bv. graag zouden zien?


Ik vind het trouwens stom dat je bij de verkennen-pagina niet gewoon de kleine foto's kan liken. Ik hou er wel van om er door te scrollen en te zien welke leuke foto's er op staan, maar om nu elke foto aan te klikken om te kunnen liken is me dan weer teveel werk ... Hoewel ik het natuurlijk wel snap, want op die manier zie je het account wat er achter zit. Maar toch.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:42

Lekker bezig allemaal :D

Ik heb momenteel ook een winactie lopen op m'n accounts, maar gaat niet mega hard. Heb nochtans m'n volgers zelf laten stemmen wat ik zou weggeven :') ik ben zo dicht bij de 1000!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:52

Joscaa schreef:
Hoe groter je account word, hoe sneller je meer volgers krijgt. Bright zit nu op de 5015 en onze 2e samenwerking is in progress. :) & eerlijk is eelijk; ik vind jouw aount nu ook leuker om te zien met verschillende foto's en filmpjes zodat je wat meer ziet hoe je paarden zijn in karakter enzo. :)

Dominique, ik ga je account even bekijken!


Wat leuk! Mocht je nog tips voor me hebben. Dan hoor ik het graag. :D

Edit: oef die kleine van jou is me toch een hunk! <3

Hoelang hebben jullie je account inmiddels? :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:38

Aah dankjewel, hij weet het ook vanzichzelf :') Pastertje, haha. Ik heb mijn account nog geen 11 maanden, dus het gaat eigenlijk best hard haha. Vind jouw acount wel leuk, als je Bright wilt komen leren liggen ben je van harte welkom _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:19

Joscaa schreef:
Aah dankjewel, hij weet het ook vanzichzelf :') Pastertje, haha. Ik heb mijn account nog geen 11 maanden, dus het gaat eigenlijk best hard haha. Vind jouw acount wel leuk, als je Bright wilt komen leren liggen ben je van harte welkom _O-


Oooh dan ben je erg snel gegaan zeg! :D

En thanks hahaha. Zou het graag doen! Bell bood ‘t alleen zelf ineens aan, koppelde er een commando aan en dat ging een paar keer ineens automatisch. Maar nu al zolang niks meer mee gedaan dat ik denk dat ze het niet meer doet. _O- :')

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:22

[***] schreef:
Wie had het ooit gedacht ... 500 volgers *\o/*

[ Afbeelding ]

Het was van korte duur :') Maar het is toch even gelukt, haha.


Ik vind jouw posts dus echt super leuk! :D Leuk die afwisseling, de humor, mooie uitzichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:28

Joscaa schreef:
Hoe groter je account word, hoe sneller je meer volgers krijgt. Bright zit nu op de 5015 en onze 2e samenwerking is in progress. :) & eerlijk is eelijk; ik vind jouw aount nu ook leuker om te zien met verschillende foto's en filmpjes zodat je wat meer ziet hoe je paarden zijn in karakter enzo. :)

Dominique, ik ga je account even bekijken!


Wauw dat is snel gegaan :D

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:35

[***] schreef:
Dank je wel :)
Denk dat ik inderdaad op deze ingeslagen weg verder ga, wat meer afwisseling. Maar moet nog even wat beeldmateriaal verzamelen. Wil ook weer wat meer met vrijheidsdressuur gaan doen ed dus ga vanaf nu maar altijd mijn camera omhangen en dan zien wat we aan het einde van de sessies verzameld hebben :Y)

Dacht het in het begin op 1 thema zeg maar te houden om anders te zijn dan de algemene paardenaccounts. Maar misschien wordt dat op termijn inderdaad te saai en moet er af en toe eens wat anders tussendoor :) Zijn er nog dingen die jullie bv. graag zouden zien?


Ik vind het trouwens stom dat je bij de verkennen-pagina niet gewoon de kleine foto's kan liken. Ik hou er wel van om er door te scrollen en te zien welke leuke foto's er op staan, maar om nu elke foto aan te klikken om te kunnen liken is me dan weer teveel werk ... Hoewel ik het natuurlijk wel snap, want op die manier zie je het account wat er achter zit. Maar toch.

Ik vind jouw account ook leuk :j

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:56

Kom nu pas er achter dat ik veel bokkers uit dit topic dus ook al volg. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:09

Bright zijn account is dan inderdaad echt snel gegaan :oo
Maar het is ook een ontzettende knapperd <3

Dank jullie wel Ghostattack en Dayanara! Fijn om te lezen :)
Vind het wel moeilijk om de humor erin te gebruiken, heb niet altijd wat te vertellen of vind het moeilijk te omschrijven.
Maar doe gewoon wat in mij opkomt, haha.