Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Flessuh schreef:Gister naar de film geweest (ja ik alleen), daar zaten blijkbaar ook een paar voor hun eerste date. Aan hun gesprekken te horen gaat daar geen 2e date komen
ik ga ook altijd alleen naar de film maar niet op zaterdagavond,is dat niet awkward?
Alja schreef:Flessuh schreef:Gister naar de film geweest (ja ik alleen), daar zaten blijkbaar ook een paar voor hun eerste date. Aan hun gesprekken te horen gaat daar geen 2e date komen
ik ga ook altijd alleen naar de film maar niet op zaterdagavond,is dat niet awkward?
jooproo schreef:Jups genoeg handvaten haha! Ik ga toch voor het persoonlijke contact, tijdens een vervolgdate ofzo. Via Whatsapp of telefoon is niet mijn ding. Dat pootjehaken wel
![]()
Pascalle90 schreef:Hahah ja ik zou sowieso niet naar de film gaan als eerste date..
Ik heb gister een date gehad, eindelijk na 1,5 maand... en nu is het allemaal nog veel ingewikkelder geworden![]()
Deze had ik namelijk een beetje aan de kant gezet omdat het er toch elke keer niet van kwam, maar ik kon hem ook niet echt vergeten. Vorige week met iemand anders afgesproken en dat was super gezellig en daar lijkt ook wel een vervolg date in te zitten.
Ik moet zeggen dat het met deze al vanaf het allereerste begin echt vuurwerk is en die andere is gewoon heel leuk en safe.
Ahhhhh nu weet ik het helemaal niet meer! Ze hebben het ook allebei super druk dus echt vaak afspreken wordt sowieso lastig, al heeft die van gisteren nu wel 2 weken vakantie en echt al 4/5 keer gezegd hoe leuk hij me vind