Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:19

En ondertussen ordinair tongzoenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:19

janderegelaa schreef:
lieveli schreef:
Ik zou haar bellen en het op de man af vragen. Dan weet je waar je aan toe bent.

Wil je het subtieler doen, dan tijdens een wandeling eens informeren of ze iets voor he voelt.

Je kunt haar ook pootje haken. Dan gaan die handen ook wel uit haar zakken :D

:')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:20

Nou jooproo, volgens mij heb je een paar nuttige manieren van aanpak gekregen. Succes :D

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:26

lieveli schreef:
En ondertussen ordinair tongzoenen!

Wij zijn echt een match :') jammer dat je al bezet en zwanger bent enzo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:28

Alles kan stuk, als je mij je jaarlijkse inkomen even mailt dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn!

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:29

lieveli schreef:
Alles kan stuk, als je mij je jaarlijkse inkomen even mailt dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn!

Vraag even een referentie aan Sugargirl, die heeft bij me in de auto gezeten :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:33

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:00

Haha heerlijk!
Ik zou voor de iets subtielere manier gaan ipv pootje haken.. Tenminste als je daarna nog een date wil :P

Nou brr ik om 18.15 date!
Spannendste vind ik gewoon of de klik er in het echt ook zo is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:35

Marc van harte! Wat een praatjes op je verjaardag.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:52

Mijn date was gezellig! Enige is dat ik bijna een kop groter ben en ik weet nog niet wat ik daarvan vind :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:59

Van harte Marc!

Gister naar de film geweest (ja ik alleen), daar zaten blijkbaar ook een paar voor hun eerste date. Aan hun gesprekken te horen gaat daar geen 2e date komen :x

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:11

Hahah ja ik zou sowieso niet naar de film gaan als eerste date..

Ik heb gister een date gehad, eindelijk na 1,5 maand... en nu is het allemaal nog veel ingewikkelder geworden 8)7
Deze had ik namelijk een beetje aan de kant gezet omdat het er toch elke keer niet van kwam, maar ik kon hem ook niet echt vergeten. Vorige week met iemand anders afgesproken en dat was super gezellig en daar lijkt ook wel een vervolg date in te zitten.
Ik moet zeggen dat het met deze al vanaf het allereerste begin echt vuurwerk is en die andere is gewoon heel leuk en safe.

Ahhhhh nu weet ik het helemaal niet meer! Ze hebben het ook allebei super druk dus echt vaak afspreken wordt sowieso lastig, al heeft die van gisteren nu wel 2 weken vakantie en echt al 4/5 keer gezegd hoe leuk hij me vind 8)7

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:30

Flessuh schreef:
Gister naar de film geweest (ja ik alleen), daar zaten blijkbaar ook een paar voor hun eerste date. Aan hun gesprekken te horen gaat daar geen 2e date komen :x

ik ga ook altijd alleen naar de film maar niet op zaterdagavond,is dat niet awkward?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:33

Alja schreef:
Flessuh schreef:

ik ga ook altijd alleen naar de film maar niet op zaterdagavond,is dat niet awkward?

Ik zie een date met Flessuh *\o/*

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:38

Alja schreef:
Flessuh schreef:

ik ga zelfs alleen stappen op zaterdagavond, vaak wel alleen waar ik bekenden tegen ga komen

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:45

Jups genoeg handvaten haha! Ik ga toch voor het persoonlijke contact, tijdens een vervolgdate ofzo. Via Whatsapp of telefoon is niet mijn ding ;). Dat pootjehaken wel :') :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:20

ik ga ook wel alleen stappen, daar heb ik geen moeite mee ook waar geen andere bekenden zijn :+
lekkere tentfeesten in drenthe :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:04

Ik ga alleen naar de sauna en alleen op vakantie (in mei met een singlereis en in oktober een paar dagen Turkije), maar uitgaan of naar de film vind ik alleen niks aan..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:05

Alja schreef:
Flessuh schreef:

Daar raak je wel aan gewend :+

Nu ging ik alleen omdat ik met een maat van me zou, maar daar hebben ze net 3 verstandskiezen weggehaald dus die bleef liever ff thuis :P
Dat is doorgeschoven naar volgend weekend maar nu verveelde ik me, en aangezien ik al weer door m'n likes op Tinder heen was had ik wat ander entertainment nodig :+

jooproo schreef:
Jups genoeg handvaten haha! Ik ga toch voor het persoonlijke contact, tijdens een vervolgdate ofzo. Via Whatsapp of telefoon is niet mijn ding ;). Dat pootjehaken wel :') :j

per ongeluk of met opzet? :P

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:02

Per ongeluk natuurlijk O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 07:36

Nou dat was me wel een date.. Duurde 8 uren :')

We konden maar geen afscheid nemen dus ik las om 2.30u op bed en 6u ging mijn wekker :Y)

Hele leuke en lieve jongen zoals ik tot nu toe kan zien, voelde ook wel wat spanning tussen ons en de volgende dates zijn ook al bevestigd van beide kanten :j

We warden uit het café gegooid omdat ze gingen sluiten :+ Dus maar door het park gewandeld en daar nog even op een bankje gezeten haha

Ohja.. en ik ben het niet gewend, maar afscheid nemen was echt afschuwelijk en ongemakkelijk _O-
Voor de rest totaal niet overigens!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:50

Klinkt goed Daniëlle, is je gegund :)

En afscheid nemen blijft denk ik vreemd hoe goed je elkaar ook aanvoelt :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:53

Dankje! :) Uiteraard allemaal nog ff zien, maar we kunnen blijkbaar uren nonstop praten dus de eerste klik is er al wel.
Ja normal ben ik daar niet zo moeilijk in haha.. maar aangezien het wat bij arm in arm lopen is gebleken stonden we daar beide van uhmm en nu... Maar gelukkig zeggen we het dan ook gewoon beide :P

Hoop dat jij binnenkort ook een leuke vrouw ontmoet!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:54

Pascalle90 schreef:
Hahah ja ik zou sowieso niet naar de film gaan als eerste date..

Ik heb gister een date gehad, eindelijk na 1,5 maand... en nu is het allemaal nog veel ingewikkelder geworden 8)7
Deze had ik namelijk een beetje aan de kant gezet omdat het er toch elke keer niet van kwam, maar ik kon hem ook niet echt vergeten. Vorige week met iemand anders afgesproken en dat was super gezellig en daar lijkt ook wel een vervolg date in te zitten.
Ik moet zeggen dat het met deze al vanaf het allereerste begin echt vuurwerk is en die andere is gewoon heel leuk en safe.

Ahhhhh nu weet ik het helemaal niet meer! Ze hebben het ook allebei super druk dus echt vaak afspreken wordt sowieso lastig, al heeft die van gisteren nu wel 2 weken vakantie en echt al 4/5 keer gezegd hoe leuk hij me vind 8)7

Oef, lastig! Precies die situatie heb ik ook gehad met 'mijn' foute man. Sprak toen ook een andere leuke gast, die paste echt in het 'perfecte plaatje' zeg maar. Uiteindelijk heeft de foute man het toch gewonnen van de brave, safe man. Als er vanaf het begin vuurwerk is, moet je daar soms ook gewoon een tijdje van genieten O:)

Sure_Lee, die foto maakt me jaloers! Fijn dat het een leuke vakantie was!

Thenextentry, balen dat je gedoe hebt gehad met je date en nu die narcistische trekken naar boven komen..Nog wat gehoord sindsdien?

Joopro, ik zou het idd gewoon recht op de man vragen als je het lastig vindt om een move te maken. Scheelt ook weer ongemakkelijke momenten als het niet wederzijds is en je wel een move maakt.

Ik heb zaterdag een date gehad. En het was leuk!! Jeetje, was helemaal verbaasd. Het klikte al wel goed op de app. Maar irl was het ook gewoon echt een leuke gast. En het was wederzijds. We hadden alleen wel een anticlimax aan het eind, zoals hij dat zei :') We hadden eerst een flink stuk gewandeld en daarna ergens een drankje gedaan, maar het was nogal rumoerig, dus wilde hij daar wel weg. Op zoek naar een ander tentje, maar dat werd niet echt een succes, dus we hebben toen maar gezegd, we laten het hierbij voor deze keer. Hij vond het echt jammer, maar ach, het was ook wel prima zo. Vrijdag date 2! :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:04

Wat leuk DanielleB! Fijn als het meteen zo goed klikt van beide kanten, lekker gevoel is dat he :)

Pascalle90: herkenbaar! Ik zou zeggen, volg je gevoel. Gooi er bij beiden nog een date achteraan en je gaat vanzelf naar 1 van de 2 toe trekken. Althans, zo werkt het bij mij wel, ik heb ook meerdere dates tegelijk gehad en merkte aan mezelf wel bij wie ik er echt zin in had diegene weer te zien ondanks vermoeidheid of drukte en bij wie ik er wat minder zin in had.

Joopro: jullie hebben nu al best een tijd contact, ik zou op de man af vragen hoe het zit tussen jullie. Lijkt me wel fijn als je ook weet hoe het voor haar voelt en hoe zij er tegenaan kijkt.

Jibbel: Klinkt ook goed! Jammer zo'n eind maar op naar de volgende date +:)+ \

Ik ben even gestopt met tinder, heb nog veel matches lopen waarmee ik leuke gesprekken heb, maar heb inmiddels een paar dates gehad met iemand die ik uit de kroeg heb leren kennen. Gaat allemaal super rustig aan (te rustig voor mij :x ) maar de momenten dat we samen zijn voelen goed en ik begin toch langzaam wel een kriebeltje te voelen :o
Had ondertussen ook nog iemand anders ontmoet, ook gewoon in de kroeg, ook erg gezellig maar ik heb wel besloten alles op een laag pitje te zetten nu.

Nu moet ik eigenlijk tinder verwijderen maar dat swipen is toch wel verslavend als je je even verveelt :+